Přejít na obsah

cz pida

Uživatel
  • Počet příspěvků

    549
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cz pida

  • Narozeniny 27.9.1972

Kontaktní metody

  • ICQ
    0
  • Skype
    kvulisemerakovi

Návštěvy profilu

6 386 zobrazení profilu

Oznámení cz pida

  1. jestli tim myslíš, že ti nepasujou zářezy na konektoru, tak to se neboj si to upravit....já to musel udělat taky....zalamovací nůž tohle vyřeší
  2. já mám s Bolerem MIB1 5Q0 035 726 B , měnil jsme za původní 5Q0 035 726 co byla s úplně první Swingem (fungoval i 5Q0 035 726 N ale nemám jablko , tak jsem se vrátil k B, kdyby ho někdo potřeboval, mám ho stále doma v krabičce), jen se mi to občas odpojilo respektive po vypnutí si to nepamatoval poslední písničku a hrálo to pak jako bych flashku právě připojil, přestal jsem řešit a hudbu má s SD karty a usb používám jako nouzovou nabíječku, je to ale ultrapomalý 🙂
  3. je tu někdo kdo by měl letní R17(6J)/205/50 ? Koupil jsem místo původních R17(7J), které jsem prodal nové CRYSTALy protože jsme chtěl černé a přehlédnul jsem, že jsou užší a 225/45 na který jsem roky zvyklej tam nepůjdou...tak teď přemýšlím jestli je vrátit nebo koupit pneu205/50 co budou holt o 2cm užší a neřešit to....nejsem žádnej závodník......jde mi o to slyšet třeba jo, jsou taky v pohodě, nemám s nima žádnej problém nebo naopak..je to na Ho..NO nesedí to ani trochu nebo tak něco, tak prosím o odpověď jen někoho kdo má na 17kách taky v létě 205/50....díky 🙂
  4. Po několika měsících používání homologované LED H7 naprostá spokojenost, ze začátku mi vadilo, že při startování probliknou ale to jsem si zvyknul. Co si ale asi nezvyknu, je ten pohled na to, jak obrysové vlákno v H15 svítí oranžově….zkoušel jsem mu přidat v adaptacích Dimmwert ze 30 na 100, to pak obrazovka svítí intenzivně jako denní svícení, ale i když je to halogenka Osram Cool Blue Intense Next Generation, tak so sítí prostě žlutě, ne tak oranžově, jako když je Dimmwert na 30, ale prostě ani tato to nevypadá hezky. Řeším teď 2 věci…..buď nějak vypnout při zapnutých potkávačkách přes VCDS obrysovky, aby svítila jen Led H7, ale to nevím jestli je v souladu s předpisy nebo holt zkusit taky ty nehomologované Led od Osramu, o kterých se tu dokola píše, že mají chybu. U nich samozřejmě je to proti předpisům, ale parkovačky a denní svícení určitě nikoho neoslní a u dálek musim stejně přepnout, tak jedinej problém je technická a to holt ty H15 vyměním zpět za halogeny. Zajímalo by mě to kódování, po kterém chyba H15 zmizí a o kterém se tu píše (@Espozito; @HlouchyJR)…ví ho někdo nebo zná tu někdo někoho kdo ho má a funguje mu to? Jinak píše se tu, že chyba se vyskytuje jen když je přepínač světel v poloze 0 tzn. denní svícení. Je to jen v té poloze nebo i v poloze AUTO, když se světla přepnou do denního svícení? Díky za zpětnou vazbu jak tady nebo klidně i přes sz
  5. co Bolero MIB1 za Bolero MIB2..to jde bez problémů ?myslím výměna, ochrana komponentů a je to nebo problémy ? Díky
  6. Ahoj, chci koupit do auta před FL r.v. 2016 , kde mám swing s telefonováním nový swing 6V0 035 871 H….stačí jen v autorizáku udělat online odblok komponentů a vše včetně telefonování bude fungovat ? Díky
  7. máte někdo zkušenost s těma Phlipskama ?
  8. U O3 je teda koukám potřeba nic, do Superba pak jen adaptery...
  9. Ahoj, existuje něco jako opravná sada co byla na O1 i O2 pro trojkovou Octávii nebo se prostě musí koupit celej stabilizátor? Nemůžu to nikde najít respektive jenom Powerflex. Měnil někdo tady ? nějaké zkušenosti ? Díky
  10. dáme nové šrouby včetně ojničních, nové šály a uvidí se
  11. taky myslim že to bude OK, dám pak vědět
  12. prasklý šroub na hlavním lágru u klikovky
  13. tak záhada j objasněna ...čekal jsem všechno možné, ale tohle teda na 175 000km ne
  14. jo jo, výměna proběhla a určitě uděláno správně. V pondělí sundaj vanu a kouknou jestli klika nemá nějakou axiální vůli nebo tam nebude nějakej jinej viditelněj problém a uvidí se co dál. Sundat ventilový víko máme jako krok 2, ale přicpaný odvětrání to asi nebude https://youtube.com/shorts/GdDlnMQWv4Y .....motor má lehce zvýšenou potřebu a lehce nižší výkon řekl bych, ale jinak v tomto stavu najeto 300km, začalo to jako blesk z čistého nebe, najít příčinu už ale bude problém......jak to bude trvat dlouho, asi zkusím sehnat jiný motor
  15. takže se to vyvinulo v únik oleje přes gufero na klice, to jsme včera nechal vyměnit a po ohřátí motoru a ujetí asi 10 km teče zase, takže asi je nějakej přetlak v motoru, nejspíš vlivem ucpaného odvětrání klikovky nebo je třeba nějaká axiální vůle na klice nebo nevim. Začnu tím, že půjdu večer na pivo a opak se uvídí....neměl někdo podobný problém ?
×
×
  • Vytvořit nový...