Přejít na obsah

Stifko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    105
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Stifko

  • Narozeniny 11.4.1988

Návštěvy profilu

1 854 zobrazení profilu

Oznámení Stifko

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Auto je na prodej, ale chci aby bylo pěkné, původní plán byl ode dveří nahoru i se střechou černé, a dolů i s nárazníky stříbrné + packet se stříbrnými hagusy a lištami .Ale nebudeme si ho nechávat,takže tunit nebudu.
  2. Napadlo mě že by se to možná dalo nějak houbičkou a barvou poťukat celé,teď je otázka jakou barvou aby to na tom vydrželo,než něco vymyslím tak spíš koupím jiný nárazník
  3. Ale černidlo na kanady je voděodpudivé ne? zkusím to tou horkovzduškou, horší to snad nebude a kdyžtak koupím jiný, jen nový je 8000Kč, možná by se s tím ani nemuselo nic dělat, jen to začernit, zítra zapátrám v botníku co tam máme za skvosty
  4. Asi se dřela obě auta co vezli na vleku o sebe,protože to je po celé šířce nárazníku od krajního ke druhému krajnimu čidlu,takové ryhy cikcak 5cm nahoru a dolů,zítra vyfotím
  5. Nevím jak bych horkovzduškou udělal ten hrubý povrch,a černidlo mě napadlo právě něco jako je na Kanady třeba, něco co by oživilo a zabarvilo ten plast, udělám tím všechny plasty a mohlo by to splynout.Jsem z Třebíče,mám to v profilu
  6. Stifko

    Octavia TDi

    Tady něco málo z minulosti, tenkrát do ní zahučelo dost peněz, ale stála za to. Weitec -50mm, Hybridní turbo v obalu GT1749VB, potenciál 230hp, vstřiky Race 520, Velký IC, hlava čerpadla 12mm, podávačka z PD, brzdy RS 312/256, Alutec 8x18" 225/40/18".
  7. Zdravíčko, mám podřený zadní nárazník, na dost místech, už jsem dostal nějaké tipy že se to dá opatrně přestříknout bodynou aby to udělalo původní strukturu, ale barva bude jiná zase, zkoušeli jste to už někdo? Kdyžtak mi nezbyde než koupit nový, ale ta cena . . . Na bazoši nabízí frajer za 2000Kč nový, ale už i na fotce ho fotí na venkovní dlažbě a je podřený . Ještě mě napadlo černidlo na plasty jak by se s tím popralo, celý nárazník tím natřít a pak vyleštit, že by se schovaly škrábance Díky za nápady
  8. Kdyby měl náhodou někdo doma jen řidičův ofuk, tak bych koupil, děkuji
  9. Stifko

    Spojka

    Ještě mě napadlo že by ten vylítanej přední silentblok měl vliv na kroucení vlnovce, no musím to všechno zkouknout až bude čas,ale zatím mám na opravu jiné vozy, holt kovářova kobyla chodí bosa :-D
  10. Stifko

    Spojka

    nezavrhuji tuto možnost,ale nemyslel jsem nakřivo doslova,jen místo dvou sváru na každé straně jsou na jedné straně 2, což zvýšilo ryziko toho,že je to trochu mimo osu,a rychlost odchodu vlnovce to dává jasně najevo.Když jsem tento problém začal řešit tak jsem ještě o vlnovci nevěděl že ho budu měnit poprvé, takže to bych asi vyloučil.Každopádně nejsi jediný kdo radil vlnovec.Koupím celý ten přední díl, vychází kolem 2800Kč po slevě a je to i údržba KATu
  11. Stifko

    Spojka

    Asi tak jak píšeš, jen jsem zvědav kdy se na to dostanu, protože musím dělat vlnovec, ale bohužel už i s přírubou k turbu a katem ,protože poslední výměnu jsem pos.... a musel jsem kousek dovařovat, uhlo mi to a po ujetí 10t/km je opět po něm a ozývají se ramena, ale ty už na to mají nárok, popravil jsem je podvozkem a kolama. Takže finance teď budou třeba někde jinde než na zvyšování výkonu . . . :-/
  12. Stifko

    Spojka

    Pleteš jabka s hruškama, příčka je to na čem Ti drží chladiče, před motorem.
  13. Stifko

    Spojka

    kouknu na to jestli to v něm už nelítá,díky
  14. Stifko

    Spojka

    Výměna spojky nepomohla, vibrace přetrvávaly. Dal jsem hybridní turbo a ještě nemám soft, turbo bere cca. od 2000ot., tudíž kroutící moment je posunutej o dost víš a vibrace zmizely.Uvidíme co to bude dělat po softu až bude krouťák zase kolem 1600-1700ot. Koukal jsem na levej silentblok motoru a je zespod poslintanej jak od vosku, tipuju to na to že vytekl, ikdyž motor se při zátěži zaklání dozadu ne do strany,takže se to těžko určuje.
×
×
  • Vytvořit nový...