Přejít na obsah

Jandax

Uživatel
  • Počet příspěvků

    124
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jandax

  • Narozeniny 24.11.1987

Návštěvy profilu

2 203 zobrazení profilu

Oznámení Jandax

  1. Přeji dobrý den, potýkám se s problémem u svého Roomstra 1.2 tsi (cbza). Motor mi při razantní akceleraci a otáčkami přes 4tis/min pada do nouzáku a diagnostika píše chybu p0922 low boost. Motor ztratí cca 30% výkonu. Dle diagnostiky turbo tlačí maximálně nějakých 1.1baru. Vše napovídalo že je vadná elektronická regulace obtoku ale po výměně za zcela novou byla situace stejná. Prohlédl jsem rotor a plášť turba jak z teplé tak studené strany, vůle má turbo zanedbatelné a viditelné poškození není. Dále mě napadlo jestli jen blbě neměří čidla tlaku v sacím potrubí ale po jejich výměně je situace stejná. Ze zvědavosti jsem provedl zkoušku kolik tlačí turbo na manželky Fabii která je naprosto v pořádku a u ní jsem zjistil plnící tlak maximálně nějakých 0.8baru. Už si s tím nevím rady a budu rád za každý nápad nebo zkušenost. Děkuji.
  2. Měl bych jednoduchý selský dotaz. Mám Roomstra 1.2 tsi s motorem CBZA, čili 63kw, řekněme že seženu na šrotišti řídící jednotku z podobného auta s motorem 1.2 tsi 77kw čili CBZB a vyměním jí za svojí, budu mít tedy výkon těch 77kw?? Popřípadě co obnáší taková výměna? Stačí čistě jen zaměnit řídící jednotku, nebo je třeba nějaké spárování? Díky za odpověď
  3. Zdravím, otec má stejný problém, podařilo se vám to vyřešit? Děkuji
  4. Tu škrtící klapku určitě prověřím. Čistí se za chodu motoru na pozici nebo se musí vyndat a vymejt venku?
  5. Htp sem dřív taky měl ale co si pamatuju tak motor reagoval po celou dobu přidávání plynu. Akorát tam nebyl takový výkon jako na tsi. Pocitově bych řekl že to tsi jede lépe na 1/3 plynu než na plný.
  6. Tu klapku by stálo za to prověřit. Jinak motor jede myslím si hezky, žádné cukání, chcípání nic.
  7. Zhruba tak to je. Jsem zvyklý ze svého tdíčka na reakci motoru v jaké koliv poloze pedálů.
  8. Příčin může být spousta, osobně podle popisu tipuju ze ti buď kape olej z turba na výfuk a nebo máš prasklí vlnovec na výfuku a nebo netěsný turbo na straně výfuku.
  9. Mám takový dotaz ohledně průběhu výkonu u motoru 63kw. Výkon, spotřeba a celkový chod je v pořádku ale podivně se chová plynový pedál, respektive reakce motoru na jeho sešlápnutí. Motor na něj reaguje po přidání do cca 3cm a pak zbytek jeho chodu se nic neděje. Dokonce když z plně přidaného plynu začnu ubírat tak někde u těch 3cm motor jakoby přidá. Je to zvláštní reakce, ptám se jestli je to u těhle motorů normální nebo je někde chyba. Děkuji za případné odpověďi.
  10. Jandax

    MaxiDot

    Tak sem si taky trochu hrál ?. Výměna bílých diod podsvícení ručiček za červené + výměna ručiček. Investice zhruba 500kč a asi hodinka práce. Změna je život ?
  11. Ahoj, prosím tě, v roce 2012 jsi psal do fóra dotaz k 1,2 HTP  ohledně zarachtání nebo zadrnčení  po zařazení  a při rozjezdech. Nevěděl jsi tehdy čím to je. Mám teď asi podobný problém u 1,2 HTP, 47KW. Když se rozjíždím v nižších otáčkách a přeřazuju z 1 na 2 a pak ze 2 na 3, tak mi někde zespodu něco zarachotí nebo spíš zadrnčí, jakoby od motoru, trvá to jen chvíli, než se to dostane do otáček a potom už ne. Nevíš prosím tě, čím by to mohlo být. Někdo mi říkal, že snad reakční vzpěra zavěšení motoru, někdo zase, že prej naprasklej vlnovec výfuku..... No nevím si rady. Předem děkuju za odpověď. Ahoj Michal.   

  12. Je možné že jsou ledky zapojeny do série, tudíž když odejde jedna nesvítí všechny. Jen nápad.
  13. Trochu to tu přikořením, asi před měsícem jsem dělal kroužky na roomstru 1.9 Tdi 77kw s kódem BSW, rok 07. Je tam ještě stará neodlehčená klika a šály byli po 150tis km naprosto v pohodě. Teď mám rozdělenou octávku 1.9 Tdi 77kw kód BXE rok 07 a motor má již novou odlehčenou kliku a šály jsou po 150tis km v háji, těžko říct jak dlouho by to ještě vydrželo než by se to raflo ale myslím že můžu s jistotou říct že tento problém vydřených šál a následné přelomení ojnice se týká motorů s inovovanou odlehčenou klikou. Poznat to jde i podle reakce na sešlápnutí plynu při volnobehu, motory s těžkou klikou se roztáčejí pomaleji než s odlehčenou. Na foto jsou ty v pohodě z roomstra a ty v háji z octy, plus rozdíl mezi odlehčenou a klasickou klikou.
  14. Tak motor je v kupě, zatím sem najel asi 200km v záběhu a vypadá to že olej ani chladicí voda nemizí. Byl sem ukázat ty sjetý kroužky zdejšímu odborníkovy přez koncernový motory a ten konstatoval že motor byl zcela jistě uvařen. Vypadá to že záhada je vyřešena, tak snad to pár desítek tisíc km najede.
×
×
  • Vytvořit nový...