Přejít na obsah

mirek2007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    242
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 329 zobrazení profilu

Oznámení mirek2007

  1. Tak přední sedadla Superb 3 jdou do O2 bez úprav (teda kromě konektorů), ale jinak jednoduchá výměna, tvarování sedaček a posez je dle mého subjektivního pocitu lepší, i když sedák není delší, jak jsem doufal.
  2. jeden výlet do Prahy ve 4
  3. já komplet včetně pumpy. Na 1.6 ty rozvody nejsou ultra drahý,
  4. Doživotní, jako třeba olej v převodovce, má se pouze kontrolovat po 90 tkm každých 30tkm jeho stav. Jelikož je papírová životnost auta 150 tkm, tak to v některých origo servisech mění buď klasika po 90 tkm, nebo max po 150 tkm. Já měnil pro sichr ve 145tkm, ale auto jsem kupoval ve 115 tkm a servisce nevěřím. Jinak mám v plánu výměnu cca po 100tkm, jestli auto tak dlouho budu mít.
  5. Mám, ale jsem docela daleko Jedině, že by sis zpunktoval nějak dopravu, případně můžu nějaký kilometr k tobě popovézt. Peníze nejsou třeba, postačí nějaký zlatavý mok z cest .
  6. Tak se mi dneska podařilo sednout si do sedaček ze Superba II a byl jsem zklamán. Jaksi jsem čekal mnohem více. Je mi jasné, že by to chtělo pojezdit delší trasu a třeba bych poznal nějaký markantní rozdíl, ale takhle ve chvíli musím říct, že mě nezaujali. Držení těla stejné jako octavia, malý rozdíl v posezu(tvarování sedáku), na délku sedáku jsem nezaznamenal rozdíl proti octě, ale nic převratného co by mě přemluvilo k tomu utratit za ně peníze. Prosím neberte to jako směrodatné pro všechny. Chtěl jsem tu přestavbu provést, ale dle mých pocitů bych vyhodil peníze bez zjevného efektu(vyjma té"vyjímečnosti" proti ostatním octám)..
  7. Čau, tohle mě hodně zaujalo. Osobně jsem v superbu II nikdy neseděl, je rozdíl v posazu opravdu tak závratný? Jezdím docela dost, občas i štreky, tak bych klidně nějakou kačku do výměny investoval. Mám 190 cm, a sedák u okty by mohl být delší, i když proti fábce je dlouhý jako prase. Jestli můžu poprosit, až budeš fotit výměnu, zkus tam dát porovnávací foto při stejné poloze okta x superb. Díky.
  8. Ahoj hoši, promiňte, že jsem se dosud neozval, ale jsem hodně na vážkách, ne že bych se nechtěl zúčastnit, ale téměř 3 měsíce bojuju s bankou o hypotéku a máme co nevidět začít, dá se říci svépomocí s rekonstrukcí domku, tak si nejsem jist, zda-li to stihnu, spíše jestli se v programu nalezne čas na to dorazit. Předem Vám radši nic neslíbím a mile překvapím, než slibovat a pak nepřijet. Takže ode mně takhle zatím vše. Jinak vím, kde to je, takže trefím, i když ta loňská spanilka nebyla špatná . Pěkně si to užijte a pak budu minimálně číst ty barvité příspěvky . Čau Mirek
  9. Tak měl jsem stejný problém a sehnal jsem podobné příčníky pro použití běz hagusů od firmy Hakr. Nemusel jsem objednávat nové, ale sehnal jsem na bazaru starší. Na autě jsem je ještě nezkoušel, tak nemohu referovat.
  10. Panet to je další oříšek a možná plus koupě toho vozidla již s vestavěnou LPG. Při koupi dojet na vyčtení km (motohodin) z řídící jednotky LPG, třeba někdo stočí km na budíkách, ale na LPG zapomene, nebo to neumí. Vzal bych na koupi asi někodo z LPG dílny, přeci jen se vyzná 100 x víc než běžný uživatel a 1000 x víc než ten kdo LPG ve stejném voze nikdy neměl. Jinak nevím jak moc jsi rozhodnutý třeba pro vozidlo s LPG, ale jak píše např. Karel.lpg v kategorii plynařů vozidla ze západu od našich hranic jsou montovaná z kvalitních dílů o kterých si v ČR můžech nechat zdát. Např věčné vstřikovače keihin v hodnotě téměř celé LPG přestavby v ČR. Já jsem chtěl samotný benzín a LPG jsem dodělával, protože jsem si chtěl vybrat firmu a systém, který v autě bude. Jinak s vestavbou LPG si myslím, že do 150tKč bude jen Octavia I Combi nebo Tour, nebo nějaká vyjetá Octavia II Combi s 180tkm a víc a možná stočená. Já kupoval auto v 1/2012 r.v. 2007 a cenovka s následnou LPG přestavbou 220000,-, s kompletním servisní historií a o tolik si myslím hodnota auta nespadla . Motor 1.6 je super, proti golfu je díky váze auta znát menší potenciál, ale pro klidného řidiče postačuje, nevšiml jsem si odkud jsi, ale klidně bych tě nechal svézt . Na Jaře Holandsko ve 4 lidech plus věci na 5 dní v poklidu při cestovní rychlosti 110-120 se spotřebou cca. 8.5 litru LPG. V létě Chorvatsko 4 osoby + věci na 14 dní, tam 110-120 cca. 8.5 -9 litru, zpátky 130-150km do 11 litrů LPG. Pro mě fantazie, při rostoucích cenách paliv bych vlastně bez LPG na dovolenou nemohl jet. (Jinak můj roční nájezd je cca. 2 až 3 x větši než tvůj, takže já mám přestavbu po 11 měsících zaplacenou.
  11. panet: Mám Octavii 2 Combi 1.6 Mpi přestavěnou na LPG s tvým nájezdem si nejsem jist, jestli se ti nová přestavba LPG relevantně brzy vrátí. Jestli máš v plánu koupit vozidlo už s přestavbou - cca. těch 5 let, nezapomeň, že tlaková nádrž LPG má životnost 10 let, pak se musí vyměnit(cca 5000,-Kč). Ztráta výkonu 0, nárůst spotřeby LPG cca. 10-20 % proti benzínu, dle stylu zacházení. Při nákupu vozidla s LPG, si zkontroluj revize LPG, vozidlo má spec. přílohu TP, kde máš vyznačená všechna čísla použitých dílů zástavby, také tam jsou zapsané všechny revize. Asi je výhoda flashlube - mazadlo na sedla ventilů, ale co jsem četl, tak je to spíše pro ty, kteří motor nadměrně zatěžují - vysoké otáčky, kdy LPG protože hoří při vyšší teplotě nadměrně zatěžuje spalovací motor a sedla ventilů. Nevýhody - Dle druhu systému každých 10-20 tkm revize v hodnotě 500-1000,-Kč, dle firmy která revizi provádí. Revize je 1x ročně nebo při výše popsaném nájezdu. Při pravidelné prohlídce STK musíš dělat 2 x emise - 1xLPG a 1xBenzín. Při provozu počítej dále s cca. 0.3 l/100km benzínu než se motor zahřeje a sám přepne. Záleží jak dlouhé trasy jezdíš. Další nevýhoda je, že v ČR nesmíš tankovat sám. V cizině se na tebe každej vykašle a nikde to není povinné, aby ti někdo tankoval, ale v ČR ano. Výhody - Provozní náklady vozidla. Příklad č. 1 - Jarní dovča Holandsko - Benzín ČR - 38,-Kč, Holandsko - 1.75E, LPG ČR-17.50,-Kč, Holandsko 0.8 E. - najeto 3.000 km - moje úspora - více než 4tKč - vzhledem k vyšší ceně benzínu. Příklad č.2 - Letní dovolená v Chorvatsku - Benzín ČR cca. 38,-Kč, Chorvatsko 36.50,-Kč, Cena LPG ČR - 16.90, Chorvatsko - 18,50,-Kč - Najeto 2.000 km - moje úspora více než 2tKč. U mě při spotřebě benzínu cca- 6-7 litrů dle režimu jízdy, spotřeba LPG 7-8.5 LPG, dlouhodobá (20tkm) je 7.9l(LPG + 0.3 benzínu), mám nádrž 57l LPG, plnil jsem max. 47 - můj max. nájezd je 680km. A tankování v ČR max 800,- Kč. DLe jízdního režimu je úspora min. 1,-Kč na 1km při současných cenách, při letních cenách byla úspora ještě vyšší.
  12. mirek2007

    6kvalt do o2 1,9tdi

    Nemám naftu a nejsem mechanik, ale myslím, že je jednodušší sehnat 6q převodovku z 1.9 TDI passat, golf, touran, tam je dávali sériově a myslím, že nic speciálního se tam nemění, kódy motoru asi stejné. Jinak ty přestavby chápu třeba u starších dieslů 1.9 66kw, 81 kw kam 6q nikdy nedávali, ale u těch nových PD, kdy podle mě akorát koncern diskriminuje zákazníky ostatních značek mimo VW.
  13. Tak hlásím příjezd domu v cajku, cesta bez problému, jen nechápu, kde bylo dneska ráno v Praze 100 nehod, já projížděl z brněnský do Holešovic a pak průtahem na KV a potkal jsem jedny rozbitý hasiče, tak nevím . Jinak jak jsme probrali, největši problém byl vyjet z garáže(vjezdu) na silnici. Tahy prosolený bez problému. TSI já to měl taky cca. 120 km Jinak pokec fajn, jídlo dobrý restaurace příjemná. Těším se na příště.
  14. Já jedu, sice bych měl i jiné plány, ale tady jsem to slíbil už dávno a nejsem přizdi°°áč. Jinak ledovka dobrá, aspoň bude cesta veselejší . Jen ještě řeším nějaké nákupy zítra po Praze, jestli brzo ráno, nebo až pojedu ze srázku. Tak doufám, že to nemáte v plánu do noci:). Jo a dělám to nerad, a slibuju že to nezneužiju(neprodám, bez svolení nepředám dál), může mi prosím hlavní organizátor poslat tel. kontakt na sebe do SZ. Nikoho z Vás osobně neznám, tak kdyby se vyskytla komplikace typu, bloudím, problém, nestíhám atd. Nemám tuto oblast Prahy a za Prahou moc najetou . Díky a těším se. PS: Aby řeč nestála, vezmu pár fotek z dovolených, kde jsme s autem všude byly , tak taky něco přivezte. PS2: U nás furt mrzne, tak to opláchnu zítra před cestou, aby to cestou vyfoukalo a doufám, že to něco neodnese.
  15. Klucí nechci Vás brát nějaké iluze o foggystopu, ale úplně stejně bude fungovat, když do auta hodíš starou ponožku naplněnou cca. 20-30dkg rýže (zrnka rýže na sebe vážou jakoukoliv vlhkost) a jednou za těch 14 jí necháš v klidu vysušit na topení, za nulové náklady úplně stejná paráda:) a můžeš si vybrat béžovou ponožku aby ladila k béžovému interiéru:). Toť veškeré poznatky z hodin fyziky:).
×
×
  • Vytvořit nový...