Přejít na obsah

Petik_hell

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Petik_hell

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Taky by mě zajímalo jak to udělat . Mám přehozené světla protože H7 skoro nesvití. Bohužel při zapnutí dálky svítí i potkávačky . Při obrácený predelavce se spojují vodiče na páčce blinkrů . Bohužel se domnívám že jen rozdělit je nebude stačit
  2. Je vadná řj abs. nicméně. vyndat se to musí celé.... :-( výška ventilů mi nedovolí stáhnout cívky. takže to musí celý ven. Překáží tam trubičky. Soudruzi ve Škodovce se měli inspirovat ve VW. kde to jde vyndat bez demontáže celýho bloku ...
  3. Zdravim Pánové, Chci se zeptat jestli je možný přizpůsobit přístrojovej panel 1U1 913 933 již použitý za stejnou namontovanou v autě. Jedná se o rok výroby 1997. Chip 93c66 dle programmeru je to IMMO1 na netu všude píšou IMMO2. Kde je pravda? Musím i u techto panelů přejít mimojiné na kanál 50? nebo se to týká jen budíků po FL? Musím koupit i nový tyčky do klíčů? a pak tedy ID33 nebo ID48? Děkuji
  4. Zdravim Pánové, Chci se zeptat jestli je možný přizpůsobit přístrojovej panel 1U1 913 933 již použitý za stejnou namontovanou v autě. Jedná se o rok výroby 1997. Chip 93c66 dle programmeru je to IMMO1 na netu všude píšou IMMO2. Kde je pravda? Musím i u techto panelů přejít mimojiné na kanál 50? nebo se to týká jen budíků po FL? Musím koupit i nový tyčky do klíčů? a pak tedy ID33 nebo ID48? Děkuji
  5. Zdravim. Zjistil jsem že při studeném motoru se zřejmě pomalu natlačí olej do šponováku přestavovače a zvoní řetěz. Olej vyměněn. Nemá někdo zkušenosti s rozebráním přestavovače?
  6. Odpovím si sám. Je to alternátor bez volnoběžky. jen ty zvuky bylo těžké lokalizovat
  7. Zdravím, Mám problém. Při sepnutém sytiči a chladnějším počasí stačí i 12 stupnů se ozývá z motoru mezi aletrnátorem a rozvodama rachoditej zvuk až po takový pískání nebo spíš bzučení. Jako by ,,něco jelo na sucho" A je to docela evidentně slyšet. Zvláštní je že po vypnutí sytiče cca 3 - 5 minut to zmizí. Neřešil to z vás někdo? Nemůže to být píst napínání řemenu? nebo ucpanej kanál pro olej? Děkuji za odpověď.
  8. Tak je jasno. Kompletní rozborka ukázala problém. Netočí se doopravdy naopak ale jen se protáčí na druhou stranu :-) Nemám sice odfoceno ale po demontáži elektromotoru, který jsem dal stranou a už jsem se o něj nestaral... jsem se zaměřil na mechaniku. No a po demontáži volnoběžky které mimochodem drhlo ložisko, ale výplach olejem WD-40 a protočení několikrát pomohl. Ale dál.. sundal jsem vidličku startéru a hle? Když jsem točil hřídelí naprázdno. tak tam pořád jako by něco drhlo. v jednom ozubeném kole bylo vytlačené a trochu okoousané měděné pouzdro. zabroušení a zatlačení ok. a pak šnekové ozubení bylo vymačklé do strany na každém zubu. Hrany jsem přelíznul jehlovim pilníkem vše vyčistil a žádná vazelína ale zakapat olejem. poskládal vše do kupy. A Startér? Maká jako novej. Dokonce má i takovej jemnější zvuk při otáčení :-)
  9. Mám stejný problém. Točí naprázdno... Vidím to už jen na převodovku startéru
  10. No nic odpovím si sám. Vyndat to jde i bez demontáže celýho bloku, jen řj abs. Akorát je zapotřebí speciální nástavec na 1/4" ráčnu ničim jinym se tam nedá dostat. Je to nástavec TORX E5 Socket. Jednoduše torx ale samice..........
  11. Nikdo něpřepojoval šíbr z předface do poface? Tomu se mi věřit nechce.......
  12. Nikdo ještě nevyndaval? Kdyby alespoň někdo věděl velikost torxního vnějšího klíče. děkuji.......
  13. Zdravim, Mam problémek, Nikde v šématech jsem nanašel jaké signály spíná komfortka. Mam octavii 1.r.v. 1997 18 AGN. Komplet překopanej interier i exterirer na Facelift. Narazil jsem pouze u šííbru. Chci namontovat ovládání kolečkem což by nebyl takový problém, ale..... Přepinování svorkovnice podle schématu je jasnou věcí problém však nastává s dvěma drátama z komfortky respektive s jedním. I na starém motoru je ale jen jeden a pro ovládání kolečkem musím mít dva podle originálních schémat. Jde mi jen o to zda to jsou jen otevírací či zamykací signály od centrálu. Či zda se tento kontakt dá vyklemovat s kostrou či plusem, podle toho co komfortka spíná.. Předem děkuji
  14. Zdravim, Mám problém s řídící jednotkou ABS. u Octavie 1. 18 20V AGN 92 kw, r.v.1997. Vag vypisuje ....01276 - Hydraulické čerpadlo ABS - signál mimo toleranci. Pojistkový box na baterce jsem celej rozebral vyčistil, srovnal kontakty, vyměnil jsem pojistky za nové a proměřené.. Problém přetrvává. Po demontáži Airboxu, odpojení obou svorkovnic jak 25 pinové a 2 pinové od čerpadla - prostříkáno kontaktolem a zpětné připojení kontrolka zhasne. Ale po rozjezdu nad rychlost 20 km/h kdy řj provádí opětovnou kontrolu se ABS opět rozsvítí - vag stejná chyba. Mám podezření na vadnou ŘJ ABS - respektive na přetrženej drátek uvnitř od pinů. Nevíte nekdo zdali se dá řj vyndat bez nutnosti celýho modulu ABS?? A popřípadě jakou velikost torxního klíče použít? je tam na pytel vidět. Nebo nejaká jiná rada? Mockrát děkuji
  15. Dnes vyřešeno a šlape jak hodinky..... :-) LOCK prosím
×
×
  • Vytvořit nový...