Přejít na obsah

LucasCZE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 116
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

4 220 zobrazení profilu

Oznámení LucasCZE

  1. Je mozne, ze se ti zacne kroutit i na radiu. V minulosti jsem si tiskl drzak na mobil a mel jsem stejny problem. Nakonec jsem drzak vytiskl z ABS a uz byl klid.
  2. Mam OIII pred FL pro cesky trh a druha zadni mlhovka mi dokodovat sla. Z vyroby tam byla jak patice, tak samotna zarovka.
  3. S tim se neda nez souhlasit. Predpokladal jsem, ze tohle riziko si uvedomuje, takze jsem to ani nezminoval. Stejne je zvlastni, ze ma byt cela ta ridici jednotka jen na jedne pojistce. I kdyz u neoriginalu se s kompromisy musi pocitat.
  4. Tak to nakonec funguje celkem pekne. Parada. Ja vychazel z ruznych veci, ktere jsem vsude mozne precetl. Predevsim z toho, ze kdyz v aute praskne zarovka, auto do ni prestane poustet stavu. Takze to bud neni pravda, nebo tam neco malo pousti a to ridici jednotce voziku staci. Nikdy jsem to nemeril, protoze jsem to nepotreboval. Jinak ze u tebe auto nikdy nepozna prasklou zarovku na voziku je logicke. To by ta ridici jednotka musela byt pripojena na CAN bus, stejne jako napr. original nebo Westfalia. Ale ocividne ta ridici jednotka praskle zarovky detekuje. Nebo minimalne blinkr. Jen to nema jak rict autu. Kazdopadne diky ze jsi odepsal i po vyreseni problemu. Na to se casto lidi vykaslou a pritom to muze pomoct dalsim.
  5. Jeste bys mohl zkusit vyndat zarovku mlhovky, na kterou jsi podle schema MULTIPLEX 2 pripojil cerny a modry drat. Predpokladam, ze v tomto pripade ti prestane svitit jedna obrysovka na voziku. To neni idealni, ale je tam jeste druha. Pripadne jeste zkusit vyndat zarovku brzdy, na kterou jsi pripojil cerveny drat. V tomto pripade asi na voziku prestanou svitit brzdova svetla. Ale zase je mozne, ze misto nich bude svitit mlhovka.
  6. Zkusil bych to zapojit presne jak rikas a uvidime. Je mozne, ze to bude fungovat (myslim, ze by mohlo a tohle zapojeni by bylo nejlepsi). Ale taky je mozne, ze pri zapnutych obrysovkach bude na voziku porad svitit brzdove a mlhove svetlo. Pokud by to tak bylo, tak bych zkusil drat pro obrysove svetlo voziku z te ridici jednotky prepojit na bzrdove nebo mlhove svetlo auta. Kdyby nefungovala jedna moznost, zkusil bych i druhou. Muze v tom byt rozdil. Auto tem zarovkam nastavuje ruznou intentitu, i kdyz to tak nevypada. Potom dej vedet. PS: Zatim bych ty draty nestrihal. Zkusil bych ty vodice jen nacpat k pinum do konektoru svetel. Na zkousku by to melo stacit. Az bych vedel ze to funguje, tak bych to pripajel. To mi prijde nejlepsi.
  7. Spravne se to zapojuje jen na CAN bus, ale ta jednotka, na kterou jsi poslal odkaz, se skutecne pripojuje jen na zarovky. Takze presne tak jak jsi psal. V navodu, ktery je ke stazeni na tom odkazu, je to popsane dost pekne. Mas tam i obrazky. Ted bude zalezet, jestli mas Liftback nebo Combi. Liftback ma pokud vim na brzdova a mlhova svetla zarovky se 2 vlakny, takze tam by to zapojeni nemel byt problem, budes se ridit obrazkem STANDARD ZAPOJENI MODULU PRO TZ. Combi ma jedno vlakno spolecne pro brzdove a obrysove svetlo a jine vlakno zase spolecne pro mlhove a obrysove svetlo. Ale zaroven tam jsou i vlakna ciste pro obrysova svetla. No teoreticky by to taky mohlo jit zapojit podle STANDARD ZAPOJENI MODULU PRO TZ. Ale zalezi, jak tuto magickou krabicku maji udelanou/naprogramovanou. Ze zvedavosti, proc jsi kupil takovy bastl? Ja na vrakovisti za 1500 Kc koupil originalni ridici jednotku i s originalni kabelazi (no vlastne to neni uplne original, je to Westfalia, ale to je v podstate original). Takze mam za mene penez perfektne fungujici vec a navic mi auto hlasi praskle zarovky i na voziku. Tobe to nebude na voziku hlasit nic a jeste navic ti to bud prestane hlasit praskle zarovky na aute, nebo to po prasknuti zarovky na aute zhasne i zarovku na voziku (alespon ja jinou moznost nevidim).
  8. Ne, rovnou to napojit nemuzes. RJ tazneho je tam z vice duvodu, ktere asi nema smysl rozepisovat. Jsem si celkem jisty, ze je tady vse popsano mnohokrat. Pro tebe je dulezite, ze pokud zarovku voziku pripojis na zarovku auta, bude to vyhodnoceno jako zkrat a nebude ti svitit ani auto ani vozik.
  9. Uz je to v tomto vlakne popsane. Precti si druhou stranku. Ve zkratce, zadny velky zasah to neni, jedina destruktivni uprava je vyrezani otvoru do toho cerneho plastu na spodku narazniku.
  10. Tak ono to pravdepodobne sviti malo zamerne. Jednak ta zarovka sviti se zapnutymi svetly porad, takze by mozna mohla vyhrat okoli a taky by mozna slo svetlo videt i pres zavrena dvirka. Ja zarovku nahradil LEDkou, ktera asi sviti o trochu vic.
  11. Nastavuje se to myslim spolecne s podsvicenim pristrojove desky a vsech ovladacich prvku koleckem vlevo pod volantem.
  12. Dnes pri jizde jsem si na tebe vzpomnel, tak jsem mrknul, kolik toci motor mne a jen to potvrzuje co jsem napsal. Jak ti ve 100 km/h spadnou otacky na 2000, tak to sedi s mym autem. Do te doby jsou otacky na danou rychlost moc vysoke = prokluzujici spojka.
  13. No za me plati porad to co jsem napsal. Nedovedu si predstavit co jineho nez spojka by to mohlo zpusobit.
  14. Nedovedu si predstavit, ze by to delalo cokoliv jineho nez spojka. Pokud motor zvysi otacky a auto pritom nezvysi rychlost, musi bud prokluzovat spojka nebo musi prokluzovat kola. A ze by ti to auto hrabalo na ctyrku nebo dokonce petku a jeste sis toho nevsiml povazuji za vyloucene. Takze podle meho nazoru jedina prokluzujici spojka.
  15. Ten originalni senzor urcite k BSG nepripojis, protoze to je jen hloupe cidlo bez sbernice, ktere je pripojene primo ke Climatronicu.
×
×
  • Vytvořit nový...