Ahoj,
řešil jsem na 135kw , doporučuji očistit blok a provést kontrolu na "póry" , stává se že je blok vyžraný/vypálený- Pokud to nebudeš řešit foukne těsnění pod hlavou znovu.. (jestli najdu fotku přiložím)
To zabroušení lze provést i na neodstrojeném bloku , pomocí skla a adekvátního brusného meteriálu , avšak je třeba ucpat mazací kanály(brusný materiál v oleji =průšvih).
Já si nechal uřezat skleněnou tabulku delší a širší než blok na kterou jsem nalepil 1500 smirek , blok jsem pokreslil centr fixem a brousil a díval se zda centrák mizne rovnoměrně, až jsem byl hotov změřil jsem projistotu blok zda je rovný a změřil přesahy a zvolil tloušťku těsnění, prolil jsem také mazací kanály a poté zdemontoval olejovou vanu a vyčistil.. Koukni i na zdvihátka jestli již nejsou KO.
Jinak dbej na to aby při dotahování DPF se mechoš řídil dle dílenského postupu , jsou tam plovoucí matice a když nebudeš respektovat postup bude tam pnutí a hrozí "rozlomení turba!