Přejít na obsah

Surmi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    105
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 123 zobrazení profilu

Oznámení Surmi

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

17

Popularita

  1. Zdravíčko , mám supa 2018 , 2.0tdi 110kw s el. žaluzií před chladičem , bohužel jsou žaluzie KO.. Má otázečka zní: dají se odkódovat aby nebyla zapsána chyba v řj motoru? Koukal jsem přes VCDS do kodování ,ale v řj motoru jsem nikde možnost neviděl/ možná přehledl,. Děkuji za radu
  2. Ahoj, řešil jsem na 135kw , doporučuji očistit blok a provést kontrolu na "póry" , stává se že je blok vyžraný/vypálený- Pokud to nebudeš řešit foukne těsnění pod hlavou znovu.. (jestli najdu fotku přiložím) To zabroušení lze provést i na neodstrojeném bloku , pomocí skla a adekvátního brusného meteriálu , avšak je třeba ucpat mazací kanály(brusný materiál v oleji =průšvih). Já si nechal uřezat skleněnou tabulku delší a širší než blok na kterou jsem nalepil 1500 smirek , blok jsem pokreslil centr fixem a brousil a díval se zda centrák mizne rovnoměrně, až jsem byl hotov změřil jsem projistotu blok zda je rovný a změřil přesahy a zvolil tloušťku těsnění, prolil jsem také mazací kanály a poté zdemontoval olejovou vanu a vyčistil.. Koukni i na zdvihátka jestli již nejsou KO. Jinak dbej na to aby při dotahování DPF se mechoš řídil dle dílenského postupu , jsou tam plovoucí matice a když nebudeš respektovat postup bude tam pnutí a hrozí "rozlomení turba!
  3. Zdravíčko, dostal jsem z bixenonu (řed FL) ten "LED" modul s chladičem, při zapojení pouze led diody(bez jednotky pro LED) se chladič nahřeje po cca 5minutách tak , že na něm nelze udržet prst, nedalo mi to a tak jsem tedy zklusil co to vydrží, po cca 8 minutách bylo již světlo namodralé a posléze se již přehřálo a nesvítilo. Na tomto modulu kde je na chladiči umístěna led dioda , je ještě připevněn tištěný spoj s 3pin. konektorem pro řj led svícení. Jak je tedy ve vozidle regulovaná teplota této diody? Napadlo mě jedině ,že by řj regulovata proud.. Foto modulu:
  4. Já beru pravidelně z autokelly starline 25L barel do -40°C, za cenu 460kč .Otci odleju 10L za zimu a ten si to naředí jak chce a já doliju vodu do barelu a pak již jen nálévám. Používal jsem i na RS kde jsou ostřikovače světel a plasty to neničilo..
  5. Havířov->Praha->Havířov-> Vsetín -> Havířov - průměr dle PC 7,3 l /100km , dálnice 130-160 (sem tam i 200), okresky +20 nad limit. 1.8TSI DSG 7°
  6. Ahoj, mám 1.8TSI 132kw 7°DSG, najeto cca 98tis km r.v.2013 - předváděčka, servis pouze ŠKODA, na voze byla byla záruka 4roky/120tis km , vozidlo mi taktéž neudrží teplotu mimo město, ve městě OK. Myslíte ,že je šance na kulanci při výměně vodního čerpadla s termoregulací? Děkuji za odpověď.
  7. Taktéž řeším škubnutí , ale dělá mi to většinou na 2-3 rych.stupeň a to na plný plyn (škubne v cca 2500). začalo to výměnou turba (na původním byla vůle) - posléze začala škubat, nechal jsem nachipovat u TDI fun -náběh turba prej OK, škubalo taktéž. Vyměněné DPF za starší(60tis najeto) z commonrailu pouze převařený spodek a vrch aby sedělo- projevy stále stejné. Opět vyměněno turbo - škube pouze po regeneraci DPF , po lehkém zanesení DPF již OK. na grafu je vidět ,že při škubnutí je propad na regulaci turba.
  8. V srpenci jsem byl v chorvatsku služební fabčou 1.2 TSI 66kW (najeto 60tis) ,ujeto cca 2400km s vypočtenou průměrnou spotřebou 6,4l/100km. Dálnice od 140 do 180, většinou jsem to držel kolem 160.
  9. zkus povolit dva šroubky(10tka ořech) co drží baňku na regulaci turba a zkus jak to chodí-nesmí se zadrhávat (nešroubuj matici na regulační tyči)
  10. To ti uníká kolem hřídelky výřivých klapek, což pro tebe znamená ,že budeš muset vyměnit sání - nejlépe již za kovové.. a to že se ti tama tlačí olej znamené ,že ti již turbo netěsní jak má a propouští olej..
  11. Jsou i dražší vozy... , a nevidím důvod proč bys měl mechanikovi koukat pod ruce, když nevěříš servisu , servisuj si vozidlo sám , případně si najdi servis kterému věříš. Když jsem dělal mechanika nechal jsem klienta venku za autem do dílny jsem ho nepustil a už vůbec né k autu , nemínil jsem řešit ,že se mi tam nějaký chytrolín bude procházet a bude se mi snažit radit jak co mám dělat a při tom se bouchne do zvedáku a rozbije si hlavu..
  12. odstraněný dpf poznáš když máš koncovku výfuku černou, čili se skloň k výfuku a šáhni do něj, když vytáhneš černý prst ,nemáš dpf nebo je prasklý.
  13. Sice 2.0TDI 125kw , chorvatsko tam i zpět(2300km) 5,0L , tam +- předpisově tempomat , zpátky po zdržení v kolonách(cca4hodky) svižnější tempo... na kolech 225/45 R17. Po městě přes 7l...
  14. pokud máš TUV v jiném jak českém jazyce tak je třeba nechat vyhotovit překlad-od překladatele(razítko) a pak by mělo stačit navštívit tohle http://www.tuv-sud.cz ,kde ti to potvrdí-známý tvrdil že cena tuším 1-2tis a pak na úřad zapsat do TP- předávám tak jak mi bylo vysvětleno...
  15. bez spotovačky to zřejmě nepůjde, což znamená ,že to bude chtít i lakovat..
×
×
  • Vytvořit nový...