Přejít na obsah

Sabiza

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    2 736
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    21

O uživateli Sabiza

  • Narozeniny 20.11.1992

Návštěvy profilu

8 831 zobrazení profilu

Oznámení Sabiza

  1. Verze 7.0 nabízí mnohem více možností. Co přesně ti nejde? Kromě nabíjecích míst se dá v aplikaci nastavit už všechno.
  2. Ano, většinou jde o špatnou 12v baterii.
  3. Sabiza

    Škoda Enyaq

    https://www.auto.cz/martin-vaculik-a-skoda-enyaq-iv-80-po-roce-sluzby-ve-svete-motoru-tohle-bude-dlouhe-150904
  4. Sabiza

    Škoda Enyaq

    €3600 za auto, téměř €2000 dotace od Německa, roční odpustky v podobě THG... korunka ke korunce. 😉
  5. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Díky za článek. Ve výsledku je to přesně to, co jsem očekával. Chybějící solidní software, zbytečně drahá příplatková výbava v ČR a je vymalováno. No, jde vidět, že máme co dohánět... V DE jsou ty ceny mnohem příjemnější a za L&K 85 dá člověk v plné výbavě "jen" €60400, v ČR přes €64000. Neskutečný rozdíl...
  6. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Jenže v Německu odečti ještě nějakou tu tisícovku jako dotaci. Já dostal na Eňouše přes €3500. A to jsem ho kupoval letos. Prostě jsme specifický trh.
  7. Poslední dobou má ŠA dost velké problémy s appkou. Už by to mělo fungovat správně.
  8. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Vyvíjet může co chce. Nikdy to ovšem nedodá.
  9. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Nechápu, proč tam není už i L&K. V Německu jde už dobrý měsíc objednat... ach jo.
  10. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Neumí a nevěřím, že to bude umět. Minimálně ne s ME 3.X softwarem.
  11. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Ta cena je naprosto skvělá. €61000 za L&K v plné palbě je dost dobrý. Až mě mrzí, že jsem si nepočkal...
  12. Já mám zatím rekord 142 kW na IONITY na ME 3.0 softwaru. Víc mi to nedokáže dát, protože je to omezené softwarem (ME 3.1 dává až 175 kW). Věc se má tak, že nejvyšších rychlostí dosahuješ do 40 % kapacity baterie. Pak nabíjecí křivka klesá. Na 40 % bys měl mít už jen kolem 119 kW a u 80 % bys měl být někde na 65 kW. Pak je tu i několik dalších proměnných. Byl si na stojanu sám? Byla to opravdu 300 kW nebo něco menšího? Jaká teplota byla venku, jak dlouhou trasu si měl za sebou a opravdu si zapojil DCčkový kabel? Ony ty mrchy od ČEZu v sobě mají i ACčko.
  13. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Začínají se objevovat informace o tom, jak bude probíhat upgradování verzí ME. "I found out in Erwin (the Skoda maintenance portal for independent garages) that there were four recalls of which three are called 3.0.7 (O4A1, O4A2, O4A3), and one is called 3.1.1 (O4A4). Recall 04A2 updates the BMCe, recall 04A3 updates both (icas1 and BMCe). O4A4 updates only the BMCe. Detail info: ICAS1 (DA0019) SW0258 -> SW0261 and BMCe (008C) SW1030 -> SW1041" V podstatě nová 3.0.7 určitým způsobem zlepšila a zkvalitnila komunikaci ICAS1 jednotky, která řídí další všechny jednotky a posílá do nich aktualizace. Díky tomu bychom v průběhu několika týdnů měli dostat i druhou část aktualizace pro ICAS3 jednotku (mělo by jít o dvě aktualizace). Následně by mělo dojít k upgradu na 3.1.1.
  14. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Tak na ME 3.0 došla aktualizace na 3.0.7. Vůbec nic se nezměnilo, jen Němci na fórech jsou šťastní, že jde aktualizovat ICAS1 přes OTA.
×
×
  • Vytvořit nový...