Přejít na obsah

Paolo75

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 348 zobrazení profilu

Oznámení Paolo75

  1. Zde odkaz: https://www.aliexpress.com/item/1005003585684505.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.22.3b341802e2oK7F
  2. Uvedu pár drobností ohledně i30, když jsem něco před více než rokem vybíral auto. Myslím ale, že Ceed bude na tom asi stejně. - - jak už zde bylo uvedeno, s manuálem nemají adaptivní tempomat; - - turbomotory benzín vše mildhybrid; - - tažné zařízení není přímo z výroby, montují se v servisu; - - což mně úplně zaskočilo, tak jsou odtokové žlábky 5-tých dveří bez laku, pouze v matné barvě.
  3. https://www.defendinsurance.eu/
  4. https://forum.skodahome.cz/topic/139796-z%C3%A1pach-z-klimatizace/#comments
  5. Snímač slunečního svitu. V závislosti na intenzitě světla řídí teplotní klapku a větrák čerstvého vzduchu.
  6. Zlomilo se mi to asi po 4 letech (těsně po uplynutí záruky), úlomek byl zaklíněný ve spodní části. Podařilo se ho vyndat, pak nalepen vteřinovým lepidlem a sloužilo to další 3 roky.
  7. https://www.stresninosice.cz/id282-guma-do-t-drazky-uni-110cm
  8. Paolo75

    Gumový doraz

    Nemohlo by to být tohle? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3c0853586-pruchodka-na-prichytku-zakryti-prahu-skoda-15530.html
  9. Ahoj. Mám problém u Rapidu MR2015 (1,2 TSI 77 kW, 42 tis. km). Před řazením po puštění plynu (z 1 na 2 a z 2 na 3, dá se to nasimulovat i jízdou na 2 – prudším zrychlováním a pak pouštěním plynu bez řazení) se někde z podvozku ozve takové klepnutí nebo bouchnutí nebo křupnutí. Nevím to přesně lokalizovat. Nejdřív jsem si myslel, že je to někde zepředu z motorového prostoru, teď už jsem na vážkách, zda to nejde zezadu. Projevuje se to hlavně při nízkých teplotách, jak se přes den trochu oteplí, není to téměř slyšet. Zahřátí motoru na provozní teplotu na to vliv nemá, na neutrál po vytočení motoru to nedělá, pouze za jízdy. Obdobný zvuk se někdy ozve i při přerušovaném brždění při nižší rychlosti, nebo při rozjedu a současném prudkém zatáčení. Byl jsem s tím v servise už 2x. Předvedl jsem to i mechanikovi, který to slyšel. Na nic ale nedošli, prý je všechno ok a všechno je pevné, a na heveru to nasimulovat nejde. Zkoušel jsem i další 2 servisy, kde jsem zjišťoval, zda se s něčím takovým setkali. U jednoho se v tom projel i servisák, ale nějak to neslyšel. Do druhého jsem už pak pouze volal, ale nic takového zatím neměli. Holt tohle diagnostika neumí ☹️... Před cca měsícem mi měnili spojovací tyč a silentbloky předního stabilizátoru. Dělalo to už ale před tím. Zadní silentbloky mi mazali ještě v rámci záruky na podzim, ale slyšet jsou, na retardérech se projeví dorazy tlumičů. Na ty jsem se díval, špatně nevypadají. To, že se to zatím (??) projevuje pouze při nízkých teplotách mně vede k tomu, že by to mohlo být někde, kde je nějaká pryž. Nejhorší na tom je, že se to projevilo až po skončení záruky. Nepotkal se někdo s takovýmto problémem? Díky za případné rady.
  10. Bylo by možné odfotit detail horní části těsnění v místě napojení na gumové olemování okna?
  11. Dá, mám ho na obyčejných sedačkách. Je od fy. Vivanco. Dělají na 7/8" a 10" tablety.
  12. Přikládám foto konektoru modulu – jde o nový stav (zapínání předních mlhovek v poloze 1, zadních pak v poloze 2). Jsou přehozené oranžový a zelený kablík. Odpovídá to i barevně. Vědět to, tak bych přepínač nerozpitvával. to ok1zfp: zapínání v tunelech a podzemních garážích je ok. Problém je nastavit tu správnou citlivost při postupném stmívání.
  13. Nedalo mi to obrácené zapínání mlhovek u přepínače Škoda. Rozhodil jsem přepínač VW, abych se podíval na způsob zapojení a spínání. Nakonec stačilo na konektoru z modulu přehodit 2 kablíky (nechtěl jsem zasahovat do škodováckého přepínače). Zapínání mlhovek je už ok.
  14. Tenhle způsob nastavení jsem zkoušel, jak jsem uvedl výše. Parkovačky při setmění, potkávačky přes poledne na slunci. U mně to nezabralo... Kdyby to šlo nějak vypnout.
×
×
  • Vytvořit nový...