Přejít na obsah

jan.lukac

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

777 zobrazení profilu

Oznámení jan.lukac

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj, víte někdo jak ztišit hlasitost gongu při nízké teplotě? U O2, pokud se nepletu, šel v přízpůsobení měnit v několika úrovních. Ještě mě napadla varianta nastavit teplotu moc nízkou. Vozíme v tom malé děcko a nechci aby se lekalo.
  2. Já to vyřešil pomoci relé na Bus radia ovládané napětím z osvětlení schránky. Po elektrické stránce prasárna ale stalo mě to 50 Kč.
  3. Ahoj, kdo mi prosím pomůže v okolí Olomouce vyřešit nefunkční ovládání Swing přes volant? MR2006. Nemám s tím zkušenosti. Parkovací senzory mi nevadí ale to radio ano. Děkuji Honza 776 241 664.
  4. Přečti si prosím diskuze., Je to normální.
  5. Ahoj, viz šipka, stačí akorát sundat kryt a schránku u spolujezdce a je to v levém horním rohu. Čidlo se vytáhne pootočením po odpojení konektoru. Čus.
  6. Ahoj, potřeboval bych u někoho kdo má taky k autoradiu MDF2 RGB převodník pro připojení externího obrazu odzkoušet jeho funkčnost. Po koupi auta jsem zjistil, že je nefunkční a potřebuji to před koupi nového ověřit. Nejlépe někdo z okolí Olomouce nebo Prostějova. Díky moc za pomoc. 776 241 664
  7. Foukaní tak jak ho popisuješ je naprosto v pořádku. V zimě sklo+nohy, v létě hlavně střed a boky vždy. To platí v režimu automat. Climatornic si to nastavuje sám aby to pro ridiče bylo co nejvíc pohodlné. Preto v tom nehledejte závadu. Pokud se chcete zameřit na diagnostiku pomocí měření teplot, vlezte si do režimu čtení hodnot v climatronicu. Tam lze vyčíst aktuální nastavení všech klapek, nastavená teplota, požadovaná teplota, aktuální teploty. Toto je pro všechny výdechy zvlášť. Na hledání těchto základních chyb nepotřebujete vag. Už se to tu na foru řešilo, stačí jenom hledat. Je tam popsán i postup, jak se do toho režimu leze. Ne netu lze najít i tabulku co která honota představuje. To klepání je typické při dojíždení klapek ke konci požadované hodnoty. Přičítám to již stáří servomotoru. Já mám nalítáno skoro 300tis, tak mi to občas také zaklepe. Jelikož mám skoro pořád zaplé radio, vůbec to neřeším. Dá se na to zvyknout pokud nevyžadujete v autě naprosté ticho. Co se týče těch měřených hodnot, jde tam opravdu poznat závada třeba klapky nebo snímače teploty. Měl jsem na své oktě špatný snímač pravé strany a kompletně mě to dojeba_o řízení teploty. Chodí mu nesmyslné měřené hodnoty=blbne regulace. Stačí jen, když si zkrontrolujete levou a pravou stranu, mělo by to plus mínus sedět. Nesedí=závada. Jen upozorňuju, je potřeba se v těch hodnotách chvilku pohrabat, člověk to hned nedá do souvislostí. Teď když mám na něco podezření, dám požadovanou sekci z hlavy a hned vím jestli je to ok nebo ne. Vag má tuším navíc výhodu v tom, že můžete zkontrolovat skutečnou polohu klapky a zda klapka opravdu chodí jak má, to display climatronicu neumí zobrazit, ukazuje pouze polohu, kterou řídící jednotka na servomotor posílá.
  8. Nevíte prosím někdo, proč má funkci OII před face, že pozice předních stěračů se s každým druhým setřením změní? To znamená jednou zajedou tak, že nejdou vůbec vidět a při následujícím stěru zůstanou o cenťák výš a jde vidět hlavička toho pravého stěrače v zorném poli. Někde jsem se v servisním manuálu dočetl, že je to schválně kvůli učení polohy. Je to možné potvrdit nebo mám hledat jinou příčinu. Děkuji
  9. nz, to samé se ději i při použití předních odstřikovačů
  10. Pánové, při zařazení zpátečky se nezvednou otáčky ventilátoru, nýbrž se kvůli dočasnému zapnutí vnitřního oběhu zvýší hlučnost climatronicu což si mylně vysvětlujete právě zvýšením otáček ventilátoru. Tato funkce je kvůli tomu, aby do vozu nebyly nasávány zplodiny z výfuku. Toto se tuším již na foru řešilo, stačí pouze víc hledat.
  11. Nevíte někdo prosím, jaká je podmínka spuštění ventilátoru při chlazení klimatizace u OII 2005 Climatronic? Je to podmíněno tlakem v soustavě? Mám podezření že se mi ustřihnul kompresor při zadření. Dle diag. řídící napětí do kompresoru jde, tlak se nehne a ventilátory se neroztočí. Jde pouze slyšet při zapnutí AC cvaknutí z motoru (zřejmě relé). Asi byl uník a nevěnval jsem pozornost syčení v interiéru při zapnuté klimě. Teď zjištuji zda je opravdu kompresor KO. Předpokládám, že z venčí se to poznat nedá, pouze po demontáži kompresoru... Díky za rady.
  12. Nemáte prosím někdo schéma distribuce vzduchu climatronicu včetně klapek a českého popisu? Našel jsem to jenom v RU nebo na OCT1
  13. Tak já jsem skoro po měsíci veder zjistil pouze následující. Celý okruh jsem si kontroloval UV světlem, takže únik vylučuji. Osobně se už přikláním pouze k variantě špatného řízení klapek mísení vzduchu i z toho důvodu, že trubky jsou během chvíle orosené a teče z nich voda. Přesná teplota se mi termokamerou změřit nepodařila, jelikož v měřeném prostoru je kolem 100°C teplý vzduch. Měření se pokusím udělat ještě externí sondou infra teploměru přímo na potrubí. Nicméně po zahřátí motoru je patrné to, že vyfukovaný vzduch do interiéru je skoro o 10°C teplejší než nasávaný. Porovnávám teploty ze sekce 4.0 a 6.0 a 10.0. Což může znamenat, že sice klima chladí dostatečně i když ne třeba jako LucasoviCZE na 5°C ale díky špatné regulaci nejde teplota do interiéru pod cca 12°C a kompresor tlačí o to déle na plný výkon. Tomu by nasvědčovala i u mě o dost větší spotřeba se zaplou klimou, řádově o 1-2L na 100km. Teď jaký zvolit postup? Zkusím ještě odpojit přídavné topení, které má zvlášt pojistu 40A, zda se nezapíná během chlazení (sekce 20 ukazuje 0=vypnuto přídavné topení). Dále budu muset vyměnit centrální servo na řízení teploty a pak už nevím. Stejně to nedává smysl, protože teplota v chladnějším počasí je regulována dobře. Další poznatek je ten, že rozdíl teplot při vypnuté klimatizaci mezi nasávaným a vyfukovaným vzduchem je větší při stojícím autě než během jízdy. Což by mohlo souviset opět se špatnou polohou klapky. Mám doma ještě jednu klimu do OCII, na ní se pokusím pochopit princip celkového řízení teplot. Celkově jsem na autě již vyměnil čidlo teploty na pravé straně, tím se vyřešilo kolísání teploty v kabině a výměna kompresoru, okruh skoro netlačil.
  14. Tvá hodnota 65 u PWM by možná opravdu odpovídalo tomu, že tam víc jak 80 být nemusí, stejně jako u mě, super díky. třeba ještě na něco přijdu, čeká mě 2,5 tis km cesta
  15. 3°C to je hodně slušné. To jsi o de mě nějakých 9°C, hnus! Těch 20°C to bude jen nějaká referenční hodnota, jelikož chladící okruh měření teploty media asi vůbec nemá. Tak dík
×
×
  • Vytvořit nový...