Přejít na obsah

Jar_da

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4 986
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    8

4 Sledující

O uživateli Jar_da

  • Narozeniny 7.2.1968

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    363505664

Návštěvy profilu

6 376 zobrazení profilu

Oznámení Jar_da

Nováček

Nováček (1/14)

28

Popularita

  1. Ahoj. Byl by možný ještě nákres na výrobu přípravku na lisování předního ložiska u Fabie 1

  2. no hezký, přesně, jeden bit, ale jak někdo dokáže z jednoho bitu v Bytu o osmi bitech převedeného do šestnáckové soustavy udělat vědu, chjo ...
  3. většinou nic a někteří nemají ani ten řetěz, občas kontrolka motoru, ale na to je ta akce "podložka"
  4. 1,2 HTP jsem měl, 47 kW, auto bylo absolutně bez problémů, při 250.000 km jsem měnil katalyzátor a dělal hlavu, tedy výměna vodítek ventilů, na 320.000 km jsem ho dal z ruky, dodnes jezdí, do té doby nic, jen výměny kapalin, tlumiče a brzdy, jednou závadou bylo zatékání zadními dveřmi, vadný brzdový spínač a při 200.000 km EGR. Údržbu, především oleje jsem si dělal sám.
  5. a není to jedno? fakt super diskuze, proč to neprodáte a nekoupíte něco jiného? koncepce je to dobrá, motor taky tak, jezdí dobře a pro Fábii ideál, pro Golfa dobrý, pro ostatní jen na klidnou jízdu, převážně s polovičním zatížením s minimem dálnic, 1,2 tsi je nejčastější motor, proto je % problému objemově jinde než u zbytku motorizace, tak se s tím smiřte, ono už se tak trochu zapomíná na problémy větších atmosférických objemů, protože je z Vás mělo jen dost málo lidí, informace JPP neberu v potaz, to není osobní zkušenost
  6. oleje používají podle slev, resp. kdo ji dá lepší cenu,toho berou a nezáleží na značce, jen na normě VW
  7. .... ale já nic o zahnutých trubkách nepsal, takže za tvou zahnutou hlavu necítím odpovědnost , p.s. mám trubky rovně ....
  8. taky jsem koukal a taky nic, jen saze na koncovkách výfuku, olej nee
  9. dnes trasa HK-Uničov-Šternberk-Česká Třebová-Žamberk-HK, spotřeba 6,7, průměrka 64 km/h, jel jsem normálně, prostě jsem předjížděl jak se dalo, gumy 225/45/17 já taky ráno zvýšené otáčky, ale zároveň je na teploměru venku okolo 17 stupňů, takže to přisuzuji tomuto, děje se mi to bežně a pravidelně, ale bez cukání a dalších projevů, pokud cuká - aktualizace SW, je na to TPI http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&p=2540271#p2540271
  10. možná je nějaký problém při nahrávání SW, nevím,..... u nás z pěti různých TSI není problém se žádným a nikdy nebyl
×
×
  • Vytvořit nový...