Ahoj,
mám motor BMM, najeto 250t,
mě diagnostika ukázala zanesení 70g. Auto nekouří, neškube, normálně jede. Ve výfuku je černý povlak.
Diagnostika ukázala jedinou chybu svorka 4 063E, 01598 Napětí jízdního akumulátoru – příliš malý signál.
Auto teď skoro pořád pouští oba přední ventilátory a zvedá volnoběh na 1000 otáček. Divné je na tom, že se to během jízdy provede i několikrát. Po zastavení a nějaké chvilce se ventilátory zastaví, ale volnoběh stále na 1000. Jakmile tuknu trochu do plynu, otáčky se vrátí na 800. Po minutě nechání auta běžet na volnoběh se otáčky motoru zase zvednou na 1000 a větráky se zase spustí. A tak to můžu dělat pořád dokola. Zkoušel jsem v té době vytočit otáčky na 3500, čekal jsem, že se něco vyřítí z výfuku, ale nic. Tak jezdím jak pako se zdviženýma otáčkama a vidím to na autoelektrikáře.
Samozřejmě na diagnostice se to neprojevilo, již jsem byl 2x. Přijde mi, že když auto nastartuju (s teplým i studeným motorem) a nerozjedu se je to ok. To je případ diagnostiky. Oni ji připojí na vypnutý motor a pak začnou. Už jsem si koupil kabel, abych zjistil, jestli v té době neprobíhá nějaká forma regenerace DPF