Přejít na obsah

MSB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 079 zobrazení profilu

Oznámení MSB

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pánové, omlouvám se, že Vám píši do 1,6 TDi vlákna, ale nechtěl jsem zakládat nové.... Auto má najeto 205000 km. Filtr je plně funkční (katalytická vrstva OK). Tankuji kvalitní naftu a přidávám aditiva. Jak jsem psal, vše jse na nastavil správně (ve výsledku ani není co nastavovat, pouze resetovat hodnotu popílku a naadaptovat diferenční tlakový snímač, který byl samozřejmě odpojený v průběhu demontáže). Dnes jsem se ptal v autorizovaném servisu a sdělili mi, že 380 km intevaly na to, že jezdím 90% dálnici každý den (50 km tam, 50 km zpět z práce) málo....
  2. Dobrý den pánové, před přibližně 1600 km jsem si nechal vyčistit DPF (advanpure). Zpětná instalace proběhla v pořádku, vše ve VAGu nastaveno správně, katalyzátor v PDF samozřejmě funkční. Před samotným čištěním DPF probíhaly regenerace cca co 400 km. Ony časté regenerace jsem přisuzoval právě zanesenému DPF. Nicméně, i po výměně auto regeneruje každých 360-380 km. Zajímalo by mě, zda je to normální. Octavia II, 2008, 2.0 TDi PD BMM (8V) Díky za Vaše rady.
  3. Pánové, realizoval již někdo z vás adaptaci nového DPF do VAGu?
  4. Tak tohle by mě taky zajímalo jak postupovat, když mi domů dorazí vyčištěný filtr, musí se nějakým způsobem "zavést" do VAGu jako "nový"? Mohl by prosím někdo ze znalých v této problematice vysvětlit jak postupovat při výměně starého filtru za nový resp. vyčištěný?
  5. Chlapi, poradíte prosím jak (nebo spíše kde) proměřit kabely vedoucí od snímače venkovní teploty ?? Díky
  6. Zdravím Vás, min. týden mi maxidot začal hlásit chybnou venkovní teplotu. Zjistil jsem, že je porušené čidlo a vyměnil jej. Situace se nicméně nezměnila, diagnostika nehlásí žádnou chybu. na co se tedy zaměřit, na kabely? Děkuji za pomoc
  7. Ahojte všichni, v létě plánujeme s manželkou dovolenou v okolí Makarské. Uvažuji, že bych si ssebou vzal svou sportovní plachetnici tř. EVROPA (Délka lodě 335cm, šířka lodě 138cm, váha necelých 50 kg, stěžeň 5,5 m). Pokud jezdím na vodu mimo domovskou přehradu, tahám ji na přívěsném vozíku na konstrukci. Na netu jsem však viděl, že borci převážejí lodě i na střeše. Koneckonců, Evropa není žádný tlouštík, váží necelých 50 kg + stěžeň a ráhno. Napadlo mě tedy si vytvořit nádstavce do šířky pro hagusy a Evropu spolu se stěžněm a ráhnem dát na střechu. Otázkou je, zda si nějak pomůžu oproti vozíku a zda bych mohl jet +- 100Km/h (což asi vzhledem k odporu lodě nepředpokládám), nechtěl bych ji sbírat pod cestou;). Auto - Octavia II combi. Díky hoši za vaše rady.
  8. Vzhledem k tomu, že toto téma ve fóru 2.0 TDi PD chybí, rád bych, aby se zde uveřejnily Vaše zkušenosti s postupem jak demontovat EGR ventil a parohy u motorů 2.0 TDi 8V s DPF filtrem. Zběžným pohledem jsem zjistil, že pro úplnou demontáž EGR ventilu je třeba povolení celkem pěti šroubů, přičemž dva jsou umístěny "zespoda" ventilu směrem od DPF filtru. Je vůbec možné tyto šrouby povolit shoda, nebo je nutné hodit auto na kanál udělat do spodem?
  9. Zdravím všechny, rád bych se zeptal, zda je vůbec legislativně možné vyměnit v autě motor za jiný, nepůvodní typ. Rodičům totiž v jejich dvojkové oktávce odešel 2.0 tdi 8v BMM (totálka). Shodou okolností kolega prodává 1.9 tdi i s převodovkou za hodně dobrý peníz. Otázkou však je, jak to je s papíry. Je taková výměna vůbec papírově "lehce" proveditelná?
  10. Zdravím Vás, přidám rovněž svou zkušenost s climatronicem v OII 2.0 TDI BMM: Zdravím Vás chlapi, mám následující problém. Když zapnu klimu (mám klimatronik), tak začne chladit po cca 10-20 min. OBD žádnou závadu nehlásí. chl. kapalinu jsem kontroloval u kolegy - je plný okruh, snímač tlaku je rovněž OK. Když klimu zapnu, ventilátory se roztočí. Pokud klimu zapnu na max, diagnostika hlásí moment 9 Nm a tlak 16 bar. Pokud se klima "rozjede" tak už pak chladí, ale řekl bych na 80 procent. Co mám ještě zkontrolovat, abych mohl říci, že je již za zenitem kompresor? UPDATE: Večer jsem v garáži auto nastartoval a klimu spustil otočným voličem uprostřed, kde jsem nastavil teplotu "LOW" Klima začala do půl minuty chladit - viz měřené parametry. Nechápu tedy, proč mi ve 30 stupních venku neběží
  11. Jedná se mi o limitní hodnotu zanesení filtru. V současné chvíli mám pouze jeden zdroj - to je těch 65 g ze zahraničního webu. Z toho důvodu jsem se chtěl informovat zde, zda to někdo z vás již neřešil...
  12. Zdravím Vás pánové, dnes jsem kontroloval DPFko u mé oktávky a obdržel následující data. Můžete mi prosím říci na ně svůj názor? Hledal jsem po zahraničních fórech a údajně by měla být směrodatná hodnota Particle filter carbon mass, kde udávali limitní hodnotu 65 g, nad ní by to mělo jít do nouzáku, resp. na výměnu samotného filtru. Díky moc za Vaše názory.
×
×
  • Vytvořit nový...