Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Ahoj kolik podle vas vydrzi motor 1,2 HTP na fabce kdyz snim jezdim slusne a chodi na pravidelne servisni prohlidky do znackoveho servisu po 15 000 jak hlasi PC? .. A popr. pokud uz nekomu odesel v kolika tkm? A odhad na karoserii je kolik let? Diky zajimalo by me to a nikde jsem to nenasel :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moja skusenost ze vydrzi vela. Su tu na fore borci, co maju na htp 200 000 km, ja mam 165000. Jedine chulostive miesto na 40 kw su ventily a sedla, ine vyrazne problemy som nemal. 1 raz menene gufero klukovice a tesnenie driekov ventilov, lebo si bral olej. Inac do auta davam len bezny spotrebny material. Teraz po zime budem musiet zase vymenit tie gumy stabilizatora, zacala mi trieskat predna naprava ked prejdem po hrbolcoch. Ale nie je sa co divit, cesty su ako tankodrom. Otazka mozno 10 eur za material a 3 hodiny roboty aj s nacvikom.

Co sa tyka karoserie, ja mam kapotu obitu od kamienkov az do zakladu uz minimalne tretiu zimu, som druhy majitel, ale po hrdzi ani naznak. Ani okolo blatnikov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha diky a menil jsi uz ty ventily,sedla a hlavu? Me to skoda opravila za 10t opravarenskou sadou i s katem..asi vzali polovinu na sebe.. takze uz by to melo vydrzet myslis? Me zatim olej nezere ma najeto 83000 ale kazdy den nastupuju a startuju s tim ze mozna uz vecer nedojedu a nebo ze za par tydnu budu zase muset vrazit dalsi penize. Nekdy mi prijde ze startuje jakoby na dvakrat .. proste to udela "brum,brum" a startne.. ale dnes to udelalo na poprve.. nevim no :( Chtel bych najezdit 220 000 aspon to je asi prehnana predstava ze? :feve: Na podvozku jsou meneny zatim jen predni kotouce .. brzdove desticky beru jako spotrebni material..a taky ta gumicka s plastovym krytem na zadnim kole ktery kryje zadni tlumic..ale taky me brzo cekaji dalsi opravy podvozku pokud nekde drive neurazim kolo. U nas jsou diry ze bych tam schoval cely disk..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ja osobne dufam ze 220 000 vydrzi, aj vzhladom na to, ze od 147000 som tam vrazil plyn. pride mi to ako spolahlive auto, planujem ho zodrat kolko to len pojde.. mne startuje na prvy sup i v minus 20 a za nejakych 2500 eur, co je dnes cca jeho bezna predajna cena, ho nikomu nemienim dat.

ja to beriem tak, ze jazdim vela, musim davat do udrzby. za 3 a pol roka som nalietal takmer 100 000 ako druhy majitel, to sa niekde musi prejavit. hlavne po prestavbe na plyn robim priemerne denne cca 100 km.

tu prvu opravu ventilov som si hradil sam, nechodil som uz na servisky, tam som dal 21000 SK a to ani nebol autorizovany servis. rok na tom este 7000(tentokrat uz iny servis) zase za opravu sediel. nechapem preco to sedlo odislo, ved ked sa menili ventlily, diera tam urcite nebola. na vlastne oci som videl hlavu pred montazou na motor, ventily pasovali na sedla ako rit na serbel. teraz ma to caka si znova . tj asi po 45000 km. ked si pozorne prestudujes vlakno o podpalenych ventiloch, najdes tam uzivatelov, ktory to tiez absolvovali dvakrat, aj ked im to opravoval skoda servis. ta hlava je proste na hovno. treba si vo svojom okoli najst majstra alebo firmu co sa opravam hlav venuje a vtedy to nebude stat taku palku ako si uctuje skodaservis.

ja si hovorim ze auto mi musi tymto tempom este 3 roky vydrzat ( do 250 000) . statisticky - to budu este dalsie 2 opravy hlav. uvidime.

inac ako pisem, uz len spotrebny material a to ja vzhladom na moje nalietane kilometre celkom v norme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau...sice mám 47kw ale....mám najeto 205 000km...motor je až na to že žere olej cca 1,5litru na 5000km v pořádku:-)trošku rosí olej mezi motorem a převodovkou...jiank vše šlape jak má...co je dost slyšet..no dost..je spojkové ložisko a teď jsem dával poprvé nové komplet přední brzdy...původní byli asi ve 140 t stočeny...a destičky mám na autě 2....tlumiče jsou na autě druhé,výfuk původní a ještě vydrží...te´d mě čeká komplet přední náprava...uložení, čepy atd:-)jiank snad budem dále jen a jen jezdit...jinak uživatel s nickem jakr má najeto myslím přes 250tisíc a dělal něco na motoru..ale žádná problémm....jiank muj jízdní styl byl do cca 170tisíc dost rychlý..pak jsem se prý uklidnil to je že dálnice kolem 120-140 tacho jinak do 100km...a dálnice jezdím dost...najedu týdně cca 600km...jinak olej měním ted po 10.000km ...

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já jsem nedávno překročil 95tis km a mam 47kw (mr 05) chip cimbu cca 74tis km,olej od cca 75 tis km měním po ujetí 5tis km 10W40 shell helix tankuju pouze OMW carreru a Agip,2009 na podzim měněn střed výfuk preventivně a tlumic byl uhnily ve sváru,kotouče(házely) desky a pakny i když ty byly jako nové(no... seklý samoštel,tak se páčilo pajcrem a když to bylo dole,daly se tam zimmermany).jaro 2010 výměna silentbloků a letos chystám kosti a čepy řízení i s tyčema a možná axiální ložiska a šprcky na tlumiče(dorazy) a uvažuji o přeměření tlaku ve válcích,jen pro jistotu.Jsem možná posera když tam něco bouchne a hned to měnim,ale mam rád,když to je vše OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na silnější HTP od 10/2005 najeto 100 tkm (od asi 20 tkm Cimbu), jezdím hodně Prahu. S motorem nejsou žádné problémy, olej nežere ani nikde neprosakuje, za studena citlivě zahřívám atd. Olej měním standardně po 15 tkm, dávám Liqui Moly Synthoil HighTech 5W/40 - jednu z mála opravdových plných syntetik (PAO), svíčky a vzduchový filtr pak po 30 tkm.

Pražskému provozu přičítám vyšší opotřebení některých dílů souvisejících s motorem. V 92 tkm se měnil vlnovec a zadní díl výfuku, teď v neděli (99 tkm) jsem měnil střední díl. V 96 tkm komplet spojka, bohužel převodovka bude muset na jaře znovu ven - na volnoběhu chrastí ložisko na hnací hřídeli (tato závada není úplně výjimečná a nejde jen o to cvakání za studena, ale opravdu to chrastí a i za tepla...).

Jinak přední brzdy, silentbloky ramen a čepy (ty spíš preventivně) se dělaly v 85 tkm, baterka v 96 tkm. Tlumiče už mají nejlepší také za sebou, na ty se chystám na jaře. Pak doufám, že bude na dalších 100 tkm zase klid :)

Velkou výhodu vidím v cenách náhradních dílů. Většinou beru sice neorigo, ale značkové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda tolik veci ... vidim ze mam zlaty motor :) ja menil za dobu toho auta hlavu opravarenskou sadou s katem-snad uz vydrzi!!!, stredni cast vyfuku a zachvili bude koncova, predni kotouce, zadni ochranu tlumice, dnes pujde snad na opravu otevirani kufr-protestuje a nechce se odemknout a jinak je to spotrebni material a po nehodach naraznik zadni, bocni okno u ridice a zrcatko leve..na vymenu ceka blatnik levy a pravy :) S tatou jsme se cinili.. A olej taky menim po 15 000 km s filtry..baterka zatim drzi a vypada ze je v dobre kondici ikdyz jezdim kratke trasy vicemene do 5km a parkrat tydne 20 na nastartovani .. tak snad budeme vsichni jezdit co nejdyl :) Ja mam najeto 83 500 km lol ale kdyz motor vytocim na 3000 na dvojku tak ma zvuk jako by me chtel vyfackat klikovkou tak snad to vydrzi :feve:

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

98 000km, 2004, HTP 12V chip Cimbu. Motor bez závad, olje nežere, měním po 15000 a dávám od novoty 10W40. Na autě se měněný střední a zadní díl výfuku, centrál LZ dveří a teď destičky vepředu. Jinak spolehlivé autíčko :palec2: majitelé aut za cca 2 miliony mohou závidět, kdž tak občas čtu jejich story ze servisů :smich:

:skoda:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všem,

u první Fabie 40Kw se při 105 000km utavil kus materiálu a spadnul přímo do třetího válce - motor bez výkonu a následná rychlá smrt.

Teď mám 47Kwéčko + Cimbu, 75 000km a zatím cajk. Průsak oleje asi kolem šroubu převodovky, čeaj mě destičky a pakny. Olej 5w40 každých 10 000km, Carrera 100 nebo Verva nikdy nic jinýho.

T

Editováno: , autor: Tomíno S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc si ty motory tady nechvalte. měl jsem ho taky a říkal jsem si, že mně se s motorem nemůže nic stát a že je to zacházením a ejhle. motor včudu, resp. ventily. je to jenom otazka času, kdy to odejde a nejhorší je, že to bude ze dne na den, protože přibývajících vibrací si málokdo všimne. já bych do HTP 40/47 kW už teda nešel a obloukem se jim vyhnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v kolika tkm se ti to stalo? Vymenil jsi hlavu i s katem a uz se to neopakovalo? Nebo to bylo i pak? Povidej ..

Ošetřuju bráchovo 1,2/47KW, r.v. 2003 najeto 213 tis. km, motor v pohodě olej, nikde neprosakuje, nežere, asi ve sto tisících spadnul řemen, v servisu řekli, že tam dodali lištu, která vymezuje řemen, dříve tam lišta nebyla, jinak , že odchází cívky, to všichni ví, teď jsem měnil rovnou 2. Ještě jsem měnil v 210-tisících altík- špatný uhlíky. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad takove nezmary uz po opravach budou i 1.2 HTP :( taky musim udelat klepy klep .. jezdi zbesile :) ale za studena klepe motor na volnobeh celym autem :( Jako by chtel chcipnout ale otacky se ani nehnou nevim cim to je:( ale jezdi vpohode..jak se ohreje alespon na 20°C tak uz to nedela a je to jen takove jemne trepani ktere skoro ani nejde citit..a jak se zahreje uplne tak uz nevibruje vubec .. zajimavy :(

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně se po cca 100 tis. na verzi 40kW stalo něco s kroužkama, tak jsem je nechal pracně vyměnit a auto šlo hned z domu. teď mám HTP 51kW, tak snad už to bude vychytaný. zatím najeto 10tis. a nedá se to srovnávat, myslím motory. zvuk, běh, spotřeba, snad už to tentokrát vyjde :-) každopádně, když chce někdo v okolí kupovat FI HTP, tak rozmlouvám tenhle motor jak to jde. FI je hodně dobrý auto až na tyhle pokusný motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...