Přejít na obsah

Poškozený lak od kamínků


Petris01

Doporučené příspěvky

Nazdar všichni tak jsem dnes umyl svého mazla a po zimě mi tam přibylo dost nových škrábanců na laku.Zkusil jsem tu zázračnou opravnou tužku Fix pro ,ale vůbec nic to neudělalo.Nevíte o nějaké vyzkoušené tužce kterou bych to mohl zatřít ,aby to nerezlo a nebylo moc vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj hele koukni na www.Opravlak.cz .Retušovací tužky se dělají přímo podle tvého odstínu barvy.

Tak jsem to tam skusil objednat a hned mě psali jestli mám v barvě nějaké červené krystalky ,že prej je od tohoto kodu barvy více pododstínů.Tak jsem zvědajej co mě příjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si zde napsat svůj názor,protože jsem lakýrník a pracuji ve Škoda auto na této pozici už 13 let...

Veškeré opravné tužky,jak lakové,ochranné,fixační jsou úplně na h...o.i když je koupíte přímo u prodejce,tak to není ono...Pokud mohu doporučit,tak kašlete na veškeré tužky a oděrky od kamínků neřešte.karoserie je dostatečně chráněna a pokud už je to opravdu nevzhledné,přenechte to lakýrníkovi ať to přelakuje....V autorizovaném servisu chtějí za kapotu cca 5000kč,ale samozřejmě je plno lakýrníku kteří vám to udělají bokem...V samotném autoservisu Škoda se dá cena taky domluvit a věřte že to jde i o 2000 kč....

Jinak co se týče tužek,tak je to pěkný svinstvo.Když takto opravený díl pak dáte na přestříkání do lakovny,tak Vám to skoro vždy musí obrousit až na plech aby to sundali...Věřte že jsem pár dílů takhle dělal a díl krásně obrousíte,jen v opravovaných místech to prostě nejde.Místo se buď od tepla brusky začne táhnout a černat,nebo drolit.Když to nevybrousíte do plechu a přestříkáte to tak v nejlepším případě máte v místě mrakovitost a po čase i změnu odstínu ( tmavne to ).Tím jsem chtěl jen dodat,že vám pak v lakovně napočítají o 15 -25% víc za broušení a následnou ochranu před nástřikem...Zkušenější vědí že pokud je to na plech,tak jen plnič nestačí....

Doopravdy bych to nechal být až do únosné,vzhledové hranice a pak dal přelakovat celý díl...

Pomáhají k zakrytí teček i barevné vosky apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

petropos: Prvně si neodpustím poznámku k citaci předchozího postu která má jediný význam a tím je zaplevelení vlákna :rolleyes: No a k tomu proč? kolem opravy laku už to popsal Klon. Nejsem lakýra a ani nechci dělat lakýrům kšefty, stačí se poptat u známejch co tomu rozumí a co se těch tužek týká tak o tom už toho bylo jasně řečeno mraky ale nekupte reklamovaný zázrak za ty prachy :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Také se divím, jak lidé těm reklamám v televizi věří. Jen letos se mě ptalo už asi 5 známých, že viděli tu super tužku co zakreje škrábance jedna dvě a že to viděli v televizi, jak to jde snadno a že to chtějí koupit. Člověk nemusí bejt žádnej odborník z autolakovny, aby poznal, že je to nesmysl a obchodní trik na tahání peněz od důvěřivých (a musím to říci i hloupých) lidí ...bohužel.

Dnes je holt taková doba, každej podvodník (všelijaké teleobchody - typu zavolej hned a dostaneš ke kráječi ještě dva zdarma) se snaží prodat svůj nesmysl lidem, co nepřemýšlí a nerozumí ani za mák věci a vydělat na hlouposti jiých lidí balík. Kamínkům se člověk nevyhne, já mám auto dva týdny a pár jsem jich také nasbíral, dělá to hodně dálnice. A to se snažím nelepit na zadek autu přede mnou. Lidé nemají zástěrky a tak šutry létnou vejš. Myslím si, že i kdyby byly zástěrky povinné, šutrům se prostě člověk nevyhne. Většinou je chytám od protijedoucích vozidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím borci. Prosím o radu. Moje Octavia II dosti utrpěla při jízdách po dálnicích. Velké množství ťukanců zejména na kapotě předních sloupcích  a hrana střechy nad čelním sklem. Poraďte co s tím. Mám lakovací tužku, ale při tom množství to je práce tak pro 5 brigádníků na dva dny. Viz foto. Mám strach aby to nepřerostlo v korozi všeho. Pokud opravit tužkou, jak v takovém ťukanci o průměru 1 mm vybrousit rez?

post-88620-0-50201200-1408291049_thumb.j

post-88620-0-31957400-1408291051_thumb.j

post-88620-0-99907500-1408291052_thumb.j

post-88620-0-61617500-1408291054_thumb.j

post-88620-0-16681700-1408291056_thumb.j

post-88620-0-77003200-1408291057_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 "Pokud opravit tužkou, jak v takovém ťukanci o průměru 1 mm vybrousit rez?"  Já používám rýsovací jehlu nebo šídlo a důkladně korozi vyškrábu (netlačím na to a ne moc do hloubky), potom zatírám lakovací tužkou a ty první jsou v pohodě již 6 let. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...