lukky

Kolisave otacky u felicie 1,3 MPi

44 příspěvků k tomuto tématu

Zdravim,

nevite nekdo, co by mohlo zpusobovat to, ze kdyz pustim plyn (napr. pri razeni ), tak otacky hodne line padaji do volnobehu? Proste nez spadnou treba z 2000 na tech cca 800 to trva neprimerene dlouho... Uz jsem uvadel i klapku (neni znecistena, cista jak sklo) do zakladniho nastaveni a nic...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jedine co me napadá je klapka - pře cos ji nastavoval.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

VAG - diagnostikou jsem ji daval do zakladniho nastaveni..

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To nestačí musíš mít profi program na nastavení a pak to možná nastavíš a když ne tak je po ní

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Profi program??

Co ma ten profi program za "profi" funkce? Vzdyt staci, aby si ridici jednotka ulozila polohy klapky do pameti a to je vse, nic vic. Je tam blbej potenciometr, kterej snima otevreni a krokovej motor...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Profi program??

Co ma ten profi program za "profi" funkce? Vzdyt staci, aby si ridici jednotka ulozila polohy klapky do pameti a to je vse, nic vic. Je tam blbej potenciometr, kterej snima otevreni a krokovej motor...

v nekterych RJ motoru ve felde je chyba ve firmware a tak musis pouzit jiny software pro zakladni nastaveni skrtici klapky, viz tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19190

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mám problém na Felicii 1,3 MPI. Volnoběh drží normálně, jakmile sešlápnu plyn a chci udržet otáčky tak na 2000, najednou dojde ke kolísání otáček mezi 2 - 3 tisíci. Dost nepříjemní, když se jede po městě ustálenou rychlostí - musí se přeřadit a držet to v jiných otáčkách.

Mám podezření na škrtící klapku - ale když ono to drží volnoběh OK

VAG bez závad.

Kdyby to byla ta klapka, tak jak se to čistí a hlavně čím?

Mám k dispozici program pro nastavení základních poloh škrtící klapky (SIMOS Manager 1.03) - mám ho použít i když jsem tu klapku nečistil - máte někdo zkušenosti s tím programem?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak na tu klapku to vypadá. A když na volnoběh přidáš a pak zase ubereš tak to klesne zpátky nebo to drží vyšší otáčky? jinak čištění je jednoduché,sundáš ten plastový dekl a dostaneš se na klapku,tu nejlíp vyčisti nějakým měkkým hadrem namočeným třeba do benzínu,technického benzínu nebo já na to používam odmašťovač brzd-ten je ve spreji takže to jde pěkně ;) ..hlavně dobře vyčisti ty plochy kde samotná klapka doléhá..s tím programem sem nedělal,měl sem jiný,třeba ti zkušenosti sdělí někdo jiný..ale prvně bych ji vyčistil a nastavil a uvidíš co dál;)..nová klapka není zrovna nejlevnější :(

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1.Vycistenie klapky moze byt len prospesne.

2.Urcite by som pouzil original spray na cistenie klapiek resp. cistic karburatorov.

3.Ale vobec neverim tomu,ze to vyriesi problem s otackami medzi 2000-3000 ot/min v pripade ,ze volnobeh je uplne OK.

4.Zelam vela zdaru-ak to opravis napis co to bolo.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

my v praci na cisteni klapek a karbcu pozivame sprej od Wurth menuje se to Karburator cleaner nebo nejak tak :) je to sprej na cisteni karbcu a skrticich klapek pekne to pousti ten humus a nenici to katalizator a ostatni hovadiny... :) jeho cena snad max do 300 Kč :)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nejlépe se to čistí,když tu klapu demontuješ.Dostaneš se ůplně všude,drží jen na čtyřech torxech.V opačném případě ji vyčistíš jen na půl,takže na ho...!!! :palec2::palec2::p

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

skús rozobrať elektronickú časť a premaž dráhu potenciometra diavou alebo kontoxom, potom to daj na VAG, vymaž prípadné chyby a urob zákl. nastavenie. Ja na klapku používam klasický sprej na čistenie zbraní, dobre to rozpúšťa karbón...

Upraveno uživatelem bobocop
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Čistá klapka a funkční pružina s nepřidřeným lankem jsou základ. Co to zkusit napíchnout na vag a mrknout na úhel klapky jestli jdou stupně plynule nebo to skáče.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Čistá klapka a funkční pružina s nepřidřeným lankem jsou základ. Co to zkusit napíchnout na vag a mrknout na úhel klapky jestli jdou stupně plynule nebo to skáče.

tak lanko to nebude asi 100 % nebod 1.6 Mpi maji pokad vim Elektronicky rizenou klapku ne ?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1.3 MPI ma lanko..... a 1.6 MPI pro zmenu taky lanko..

a houpani otacek vetsinou dela klapka/lanko- viz vyse- nebo netesnost sani / vyfuk.

Upraveno uživatelem honzik
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Nejlépe se to čistí,když tu klapu demontuješ.Dostaneš se ůplně všude,drží jen na čtyřech torxech.V opačném případě ji vyčistíš jen na půl,takže na ho...!!! :palec2::palec2::p

Zdravím všetkých, mam takú otázku. Keď vyčistim demontovanú škrtiacu klapku musim urobit zakladne nastavenie hned po namontovani alebo môžem s tym potom zajist do servisu aby mi to urobili tam. Teda sa chcem opytat ci sa to bude dat nastavit aj vtečdy keď s autom ubehnem tych par kilometrov do servisu.

Za odpovede dakujem

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Půjde. Akorát budeš mít větší otáčky jestli byla hodně špinavá. V servisu ti vymažou adaptační hodnoty a udělají základní nastavení.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nie vždy je treba robiť základné nastavenia, uvidíš samo ako sa to správa... medzi výmenou klapky však nezapínaj kľúčik zapaľovania

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Půjde. Akorát budeš mít větší otáčky jestli byla hodně špinavá. V servisu ti vymažou adaptační hodnoty a udělají základní nastavení.

ale ak ju cistim a neodpojim pritom konektor tak zakladne nastavenie nie je nutne alebo ano?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že je to jedno. Jestli je naučená na velký úhel otevření tak jí po vyčištění budeš muset říct kde má svůj doraz. Nebo to necháš být a třeba si sedne sama ( ale bude to chvíli trvat ). Jestli vůbec

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý deň.

Mám Feliciu 1,6 - ročník 98. Problém, ktorý popíšem sa prejavuje len v chladnom počasí, pri teplote +5°C a menej.

Naštartujem auto, nechám ho v neutráli.

Voľnobežné otáčky zodpovedajú chladnému počasiu.

Ak teraz zvýšim a následne uberiem plyn, tak sa otáčky nevrátia späť na voľnobežné, ale ostanú visieť na 2000. Na tejto hodnote otáčky visia asi pol minúty, až pokým sa motor trochu neohreje. Vtedy otáčky samé klesnú na normálnu úroveň.

Ak je ešte motor studený a nečakám, kým sa ohreje, tak tie zvýšené otáčky klesnú na voľnobežné aj vtedy, ak motor jemne zaťažím. Napríklad ak zaradím rýchlosť a jemne popustím spojku, tak akonáhle sa dostane motor trochu do záťaže, tak otáčky klesnú. Ak znovu pridám a uberiem plyn, tak opäť otáčky ostanú visieť.

Pripomeniem, že toto sa deje len ak je motor studený a len v chladnom počasí. V lete a v teplých jarných a jesenných dňoch sa táto chyba neprejavuje.

Viete poradiť, čím by to mohlo byť?

Ďakujem.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

no chlapi, ja mám 1.3 bmm a robilo mi to isté až, kým som nepozrel na plynové lanko.... bolo rozstrapkané a nešlo tak rýchlo speť. Dokonca sa niekedy aj zasekávalo tak sa myslím oplatí pozrieť s času na čas aj na to.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ja kdyz vycistil klapku na 1.3 mpi udelal nastaveni pres vag 805 tak to chvili delalo ze se pomalu vracely otacky pri razeni asi po tydnu se to vratilo do normalu

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, procházím si tady tak ty různé dotazy a odpovědi, ale nemůžu se dohledat, tak si tu vypláču srdéčko.

Mám Feldu 1.3 Mpi r.97 v LPG naj.167000

Před nějakou dobou mě začly trochu kolísat otáčky (jedno jestli to jelo na benzin ci LPG) - sem tam to drželo cca 2000 -po proslapnuti plynu spadnou a drzi se na 1000(Mely by byt tak 800)

- Vycistil jsem klapku,ale neodpojoval ji. (neudelal jsem VAG,pze nemam kabel) a cekal ze se to samo ustali a ono ani po 2000km nic.

Vymenil jsem teda cidlo teploty. A najednou po zahrati s novym cidlem otacky maji tendenci vyletet k 4000 a mozna i vic.(Chvilemi i kolisali od 1500 do 2500,zpet a porad dokola) Po vypnuti motoru to nemuzu znovu nastartovat.

Cidlo jsem tam vratil to stare abych s tim mohl jezdit a ted premyslim co by mohlo byt spatne.

- Pokud by si to podsavalo vzduch pod klapkou,tak proc to nedela i se starym cidlem.

- Mohl by byt vadny senzor otacek nebo polohy klapky, a to nove cidlo dela takovou neplechu

- Nebo ze by bylo to nove cidlo teploty nejake vadne

- Nevím jak moc velky vliv na to ma lambda

- Mozna je jen popletena RJ a stacilo by udelat zakladni nastaveni.Nemam ale kablik (kdyby tu byla nejaka dobra duse a pomohla mi s tim tak se pohybuju po Brne a okoli) Nebo jak se v servisech cenove pohybuje ten reset RJ?

(Jinak pri jizde se to tvari jakz takz ok; trochu mi stoupnula spotreba a zda se mi ze trosinku mene tahne)

Snazim se to vyresit aniz bych to daval hned do servisu. Diky za tipy a napady.

Upraveno uživatelem fuji
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se