Přejít na obsah

Filtr pevných částic (DPF) - problémy, regenerace


michael9

Doporučené příspěvky

Není OK ani to že filtr s 270K km regeneruje na maximální interval regenerace dle KM (750km), je to prostě blbost, něco tam nefunguje jak má. 

 

Nejvíce právě dávala bez regenerací první generace CR ale už od 180K km se málo kdy dalo této hranice dosáhnout.

Pokud se bavíme o novějších CR tak tam není problém ani 250K km, obzvláště u 1.6 TDi 81/85 kW bez SCR, které vypalují klidně i po 150km ve městě jako nové.

Mají taky jinak konstruovaný DPF filtr.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, cosby napsal:

Souhlas s Bodoo.Pokud regeneruje po +_300 km je to v poho.Pokud do 100 km je KO filtr,už jsem to párkrát řešil.

len doplnim...nemusi byt filter K.O....niekedy je to iba snimac..pripadne ozaj styl jazdy...dlzka tras vie regeneraciu ovplyvnit o +- aj 150km spokojne...a ak tomu dupnes tak nastane pasivna regeneracia(tam uz zalezi od toho ako dlho a ako casto je auto vo vyssom vykone...pasivnou regeneraciou by si vedel aj kompletne zregenerovat, cize aktivna sa ti zapne za 2nasobok km ako pri beznej jazde)...cize styl jazdy robi vela ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jako chcete říct že celou dobu tedy od 141 000km co mám auto je filtr KO když běžně vypaluje po 750km. Občas i dříve tak max o 100km a to většinou proto, že bohužel auto zastaví při regeneraci(motor, ale nevypínám) a čekám na dokončení vypalování. Jenže ta kolikrát skončí o něco dříve než při jízdě, právě kvůli tomu že motor není pod zátěží. Nezapomeňte, ale že doteď jsem mluvil o aktivním vypalování. To pasivní za jízdy běžně probíhá též, hlavně při vyšší zátěži. 

 

PS. pokud si pamatuji a myslím že to i někdo možná v návodu či něčem podobném je psáno, že vypalování DPF prohýbá mezi 650-750km. 

Editováno: , autor: Ovce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Ovce napsal:

To jako chcete říct že celou dobu tedy od 141 000km co mám auto je filtr KO když běžně vypaluje po 750km. Občas i dříve tak max o 100km a to většinou proto, že bohužel auto zastaví při regeneraci(motor, ale nevypínám) a čekám na dokončení vypalování. Jenže ta kolikrát skončí o něco dříve než při jízdě, právě kvůli tomu že motor není pod zátěží. Nezapomeňte, ale že doteď jsem mluvil o aktivním vypalování. To pasivní za jízdy běžně probíhá též, hlavně při vyšší zátěži. 

 

PS. pokud si pamatuji a myslím že to i někdo možná v návodu či něčem podobném je psáno, že vypalování DPF prohýbá mezi 650-750km. 

interval vypalovania je v 95% flexibilny...riadeny viacmenej snimacom diff. tlaku a u 5% sw naviazany na km(+-100/200km)...a taktiez nevies ci pred kupou uz nieco s filtrom nebolo robene...nedajboze vykuchane :D pripadne preplach...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, 15degren napsal:

ve 270K km už je filtr z větší části plný oil ash, technicky vzato je nemožné aby ti vydržel původní intervali.

u mna bola kupa pri 130t km ...regeneracia bezala kazdych 320-350km ... teraz mam 230t a interval regeneracie sa absolutne nezmenil(oil ash-62g)...no jazdim s dpf monitoringom...a dovolim si tvrdit ze ani jedna regeneracia prerusena nebola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jsem kupoval po leasingu takže nemyslím, že by na tom s DPF něco dělali(Škofin určitě ne a ta firma co to měla či uživatel za vlastní těžko)

 

Ano mám 66g(95%) Oil ash.

 

Vypalování sleduji přes app VAG DPF a opravdu probíhá tak jak jsem výše popsal

Editováno: , autor: Ovce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem měl 89,89 g oil ash (max 70g) a stejně mi to vypalovalo po ca 750 km, jako vždy. Až když jsem to dal do servisu, tak se divili, že mi to nic nehlásí, nepadá do nouzáku, jezdí to a i spotřeba se neměnila nějak zásadně.  Jestliže to fungovalo, jak mělo je pak jiná otázka, ale mě, jakožto řidiče to neovlivnovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím tu trasu dlouho každý den do práce, tak mám představu jakou mám asi spotřebu. A už několikrát jsem si toho všiml. V zimě jsme to přičítal tomu že se motor rychleji zahřeje a tím spotřeba klesne, ale teď kdy je i v pět ráno mezi 15-20° by neměl být takový rozdíl po 13km jízdy před dálnicí v zahřátí motoru, respektive voda na 90° a olej mezi 75-80° při nájezdu na dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
On 9/1/2020 at 11:25 AM, Tomas S said:

Prispievam mojou dalsou skusenostou. Na predoslych stranach tejto temy som pisal o mojom probleme s DPF, sposobenom aditivom na precistenie palivoveho systemu. Vyfuk ostal cierny, regeneracie kazdych max 100 km. Po odjazdeni asi 4000 km sa problem ,,sam" vyriesil. Regeneracie sa spustaju v predoslych intervaloch, ako sa spustali pred pouzitim aditiva. Zaver je pravdepodobne taky, ze aditivum narobilo bordel v palivovom systeme a tento bordel zachytavalo DPF a tym sa nadmerne znecistovalo. Postupnym jazdenim sa bordel pomaly stracal a DPF ho vypaloval von. Vyfuk mam uz taktiez cisty. Pripajam aj hodnoty z DPF filtra. 

Screenshot_20200901-110523_VAG DPF.jpg

Ahohj presne mam tento problem ako ty, pouzil som tiez adidtivum ako ty, a tiez my zacalo auto DPF regenerovat kazdych 100km. tak to len cumim ze az po 4000km sa to vycistilo, bohaca 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...