Přejít na obsah

2,0 TDI CR (81kW)


Doporučené příspěvky

Jde o to, že když se něco stane tak tady je cesta opět nahrát původní software a do servisu přijet zase s tím jak to má být a když nebyla otvíraná jednotka a ještě v ní letováno tak si můžou myslet kdo chce co chce, ale prokazatelnost je na úrovni nuly. Počet přehrátí nebude sice nulový, ale to není při existenci oficiálního fleše pro motor směrodatné. Celkem by mě zajímalo co by soudruzi na tohle říkali....ta jednotka bude tvrdit, že máš prostě motor CFGB a pro něj bude vše naprosto v pořádku...tj. když někdo nebude koukat jinam než co bude říkat ODIS tak asi toho moc nezjistí.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že tam jsou úplně jiné mapy, jiné konfigurátory vstřiků atd ti určitě nevadí, jsem zajedno s FUNem, že je to prasárna. Ono je pár možností ..cca 2 sw kdy to lze. Není však nad to upravit sw který tam patří.

Že jsi četl někde na fóru?? Já už někde četl , že nej úpravy jsou od ABC.../ asi to psali oni/ a je to snad pravda ? Takhle ti i každý vysvětlí proč sw z 96kw  Sharana , je dobrý i do 74kw Octávie.  Prostě není.

To Ferda víš který sw kam, měřil jsi to, testoval a diagnostikoval??   A ještě něco který prase by v jednotce letovalo. To je historie. Ono to jde i bez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Na 81kw pri 370NM 175hp je cca 800-830EGT na zatezove brzde. s MQ350 staci nad hlavu na dlouhy bezpecny provoz i v extremech. Nakrmit to vic na tehle vstricich neni problem ale EGT strme stoupa. 125kw verze ma treba v Tiguanu ve velke zatezi v serii hrube prez 800EGT, tam prostor pro bezpecny tuning je malej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Poptávka - 2.0TDI 81kw 280NM uprava na 125kw 370Nm

Zdravím všechny nevíte o někom kdo by urobil toto navýšení s nějakou slušnou cenou a garanci. Případně předběžné nabídky od cílévé osoby mi pošlete do schránky. Mám na OII face, combi, 6-ti kvalt, najeto 51 tis.km a v červenci mu budou dva roky už :)  Zatím co jsem tak nějak pochytil tak je tento motor vhodný perfektně k této úpravě. S autem jsem jinak spokojený víc než dost :) Jen ještě trocha více svižnosti bych rád :) Děkuji a přeji všem spoustu kilometrů bez nehod :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super práce díky za odkaz určitě to příjde na řadu záleži na financích přeci jen to už je větší obnos na jednou ale za tu parádičku :) musím šetřit no :) ...pořád jou důležitější věci jako bydlení atd... ale na miláčka jak tohodle tak tu moju dvounohou lásku se nesmí šetřit. Je třeba o ně mít péči :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

ad stejski

To byla reakce na můj příspěvek?

Upřímně jsem si myslel, že toto fórum nebude plné zakomplexovaných či o kšeft se bojících týpků, ale patrně jsem se mýlil. Nejdříve "Mr. motorpower" se svou skutečně věcnou reakcí na můj první příspěvek a teď tohle individuum. Pokud umí stejski číst, pak má možnost zjistit, že se mě kokta7 ptal na autora "mé" úpravy (..původně zcela bez mé reakce). Mimochodem nezmínil jsem žádné jméno firmy a navíc v Kladně a jeho okolí jsou minimálně dvě místa, kde si lze nechat upravit ECU atd. Mám pocit, že tu nikdo nemá větší reklamu než "Mr. motorpower". Jsem obyčejný laik v oboru, který si nechal upravit svou OII facelift s motorizací 2,0 TDI CR 81kW (která by měla být navíc patrně předmětem zdejších příspěvků.....). 

Přiznávám se, začíná mi asi unikat smysl tohoto fóra. Na základě reakcí mám skoro pocit, že si tu jen pánové hájí svůj kšeft. 

 

ad téma

Před klasickou úpravou jsem vyzkoušel i "RaceChip" a byl jsem spokojen (používán nepřetržitě cca od 15000 km do skutečné úpravy ECU).

Ty uvedené hodnoty mám z protokolu (RaceChip demontován den před úpravou..takže původní hodnoty jsou na protokolu s orig. nastavením), který mi dali po úpravě. Bohužel nemám evidentně šanci se tu o něco podělit, protože se na mě vrhla smečka (zatím naštěstí jen dva: o ) přispěvatelů. Navíc vzhledem k ostatním sdíleným výsledkům nevidím na hodnotách "mé" úpravy nic bizarního.

A ještě vkládám jeden poznatek z praxe. O víkendech proháním pravidelně nové Superb Combi 2,0 TDI 125 kW (bohužel je to automat) a rozdíl v dynamice obou vozů je citelný (Hmotnostní rozdíl si uvědomuji!). Moje upravená OII s manuálem je na tom "výrazně" lépe a to hlavně ve vyšších rychlostech. Mimo jiné mi ten automat přijde neúsporný, protože točí na 6ku při 80 km/h cca 1500 ot., což má OII dává na 6ku někde mezi 90 až 100 km/h. 

 

Ještě přikládám má dvě videa...

Editováno: , autor: bigfin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...