Přejít na obsah


Fotka

Klimatizace fabia I.


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
11 odpovědí na toto téma

#1 jokabuki

jokabuki

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 15 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 12. červen 2012 - 11:56

Začala mi zlobit klima u mé fabie 1.2, r.v. 2006. Jde asi tak 20 až 30 minut a pak sama přestane i při zapnutém spínači. Když auto chvíli stojí, tak zase jde a tak zase stejně. Jednou to načetlo na Vagu chybu ve sdružené spínači, když ale jde chybu to žádnou nenačte a ani tu původdní v paměti závad. Nemůžu pořád jezdit na počítač a tak nevím. Elektrikář tvrdí,že chybu nenašel. Nejhorší vady jsou někdy jo a někdy ne. Kdybyste někdo věděl,byl bych vděčný za radu.

#2 Mrštik

Mrštik

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 02. červenec 2012 - 11:31

Zdravím všechny škodováky,mám fabii 1.4/16/74 kw elegance a mám podobný problém s klimou,začalo to doplněným médium v lonském roce a od te doby jenom jezdím po autorizovaných servise,při diagnostice zjistili vadný snímač teploty vyparníku,snímač teploty oleje,a pak přišel šok vadná řidici jednotka klimatizace!!!Autorizovaný servis mě oslovil s tím že se to musí vyměnit jinak klima nepojede.Až minulý týden jsem vše nechal vyměnit, druhý šok byla cena 13 784 kč a to nepočitam rok 2011 cca 4000 kč.Při převzetí auta klima fukčni ale pak přišlá vřelá sprcha!!! klima KO.Zjistil jsem že když má motor pracovní teplotu tak klima nejde ale když je studený tak funguje,opět směr servis 4 dny ho testovali od kompresoru až po servo motorky vše fukční vše OK,cena za diagnostiku a kontrolu 1090kč.Auto jsem odvezl znamemu na diagnostiku udělal test akčinich členu vše se rozjelo jak má i do zakladniho nastavení vše fukční jenom se mu nezdálo hodnot naměřených bloku 7 baru měl kompresor a klapy meli odchylku vlastě na 90% všechny parametry aspon podle dilenské příručky.Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo neměl takový problé jako já,prošel jsem celé téma a nic jsem nenašel předem všem moc díííííík.Mrzí mě že v autorizovaném servisu si neví rady dokonce se radili s Mladoboleslaskou automobilku a vše je v pořádku jenom v tom mám astronomickou částku.(JE TO HUMUS)ješte jednou dík.

#3 cmoud

cmoud

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 02. červenec 2012 - 18:38

mas vag???Ak ano,tak sa napoj na klimu ked bezi a potom ked ti ju vypne a sleduj v bloku nameranych hodnot 002 tretie policko.myslim,ze ked ti to vypina pri zohriatom motore,tak tam to najskor zistis,lebo to su podmienky pre regulaciu vykonu kompresora...Daj vediet co za cislo tam mas...

#4 Mrštik

Mrštik

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 04. červenec 2012 - 13:27

Ahoj,no mam vag.zitra budu u auta tak se podívám,Dozvědel jsem se že i výfuk ma vliv na klimu nebo EGR vetil tak fakt nevím jaký to má vliv na klimu.Jak budu mit hodnoty tak to tu dám jinak moc dík : ((

#5 Mrštik

Mrštik

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 05. červenec 2012 - 14:39

ahoj,tak dnes jsem jezdil se zapnutou klimou a fungovala perfekně,asi po pul hodině jsem jí vypnul a hned jsem ji zas zapnul a KO

Tak v bloku naměřených hodnot bylo toto 001-- 12,80V 6,50V zapnuto zapnuto

002-- 89 % 13,40bar 0,0 17,0°C
zátěž absol.tlak

003-- 31.0°C 14.0°C 32.0°C zapnuto

tyto hodnoty byly naměřené při zapnuté klimě (fukční)


001-- 13.50V 00.0V vypnuto vypnuto

002-- 0% 10.60bar. 6.0 7.0°C
zátěž absol.tlak

003-- 18.0°C 8.0°C 27.0°C zapnuto

tyto hodnoty byly naměřené při zapnuté klimě (ale nefungovala)

No nevím co stím může být.Dokonce jsem nechal změřit kabeláže pod kapotou a vše je OK tohle je opravdu záhadou,no klima je asi na odpis.xperia 2028.jpg xperia 2029.jpg xperia 2030.jpg xperia 2031.jpg xperia 2032.jpg xperia 2033.jpg xperia 2034.jpg xperia 2035.jpg xperia 2037.jpg xperia 2038.jpg xperia 2039.jpg xperia 2040.jpg xperia 2041.jpg xperia 2042.jpg

Ahoj ano ventilátor jsem měl spuštěný na 2 a pak na 4 vše fungovalo jak má jinak ř.j. je nová včetně snímače teploty výparníku,měnil jsem ho minulý týden.Tak jsem tu hodil foto naměřených hodnot s klimatizace.Dnes jsem zjistil že když mám zařazenou zpátečku tak se mi zavře klapa recirkulováneho čerstvého vzduchu a když mám vyřazeno tak se mi zas otevře,pak se mi nezdá ovládací panel topení (ř.j klimatizace) Když je v poloze studený ok když v poloze topení také ok ale když je v poloze vlažný tak klapa zůstane v poslední poloze např.otočením z topení na vlažný tak to topí a z polohy studený na vlažný tak chladí.Mám pocit,že ř.j. nebyla přizpůsobena.Jinak všem děkuji za rady,které jste mi poslali.snad najdem nějaké řešení.

Tento příspěvek byl upraven od Mrštik: 05. červenec 2012 - 21:32


#6 boobika

boobika

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 618 příspěvků(y)

Publikováno 05. červenec 2012 - 17:57

ta teplota na výparníku (skupina 2, pole 4) vypadá nějak divně na to, že klima v druhém případě nefungovala.
jinak ta 6 ve skupině 2, pole 3 znamená, že je klimatizace vypnutá tlačítkem.

problém bych ale zřejmě hledal v tom, že ve druhém případě, kdy ti ta klima nejela, jsi měl napětí na ventilátoru v kabině = 0!!!
koukni se na skupinu 1, pole 2. podmínkou, aby se klima zapnula je, aby běžel vnitřní ventilátor. problém by mohl být v nějakém přechoďáku, přepínači rychlostí a nebo v předřadném odporu pro ventilátor. v horším případě řj klimatizace. vem voltmetr a měř. samozřejmě ventilátor ověříš i sluchem na všechny kvalty.

předpokládám, že ventilátor jsi měl v poloze zapnuto na nějaký kvalt.

Tento příspěvek byl upraven od boobika: 05. červenec 2012 - 18:03


#7 cmoud

cmoud

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 08. červenec 2012 - 04:57

a ta 12 v skupine 2 pole 3 znamena ze: výkon kompresoru je omezen Rídicí jed- -Prečíst pamat• závad rídicí jednotky motoru
=> Motor, vstrikování...takze tam bude najskor chyba,ze motor ju asi nedokaze uz tahat,tak ju vypne....

edit:musis mat zapnuty vetrak minimalne na dvojke a pre pripad este skus zapnut cirkulaciu vzduchu...skus sa pozriet vagom este do chybovych hlaseni,ci tam nieco nebudes mat...

Tento příspěvek byl upraven od cmoud: 08. červenec 2012 - 17:21


#8 Mrštik

Mrštik

    Junior

  • Uživatel
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)

Publikováno 08. červenec 2012 - 22:28

ahoj,chybu mi to nepsalo u klimi,(nalezená chyba 0 )větrák jsem měl spuštěny jenom když jsem zařadil spátečku tak se mi zavřela cirkulace vzduchu a když vyřadil tak se zas otevřela.No skusím to pichnout zas na vaga a podívám se na ten motor co mi to ukáže a dám vědět,no kdyby tam bylo to vstřikování tak co stím mám dělat už tet se hrozím co mě to bude zas stát,už at to skončí :(((( Jinak mooooooooc děkují za radu,

#9 cmoud

cmoud

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 08. červenec 2012 - 23:28

so vstrekovanim to nema nic spolocne...znamena to to,ze sa mas pozriet do DP u tvojho auta podla motoru a ze sa to bude nachadzat v kapitole Motor-vstrekovanie...

#10 jokabuki

jokabuki

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 15 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 13. červenec 2012 - 20:34

Tak se vracím k původnímu příspěvku (klima po půl hodině sama vypadla). Zjistil jsem,že po novém nastartování opět běží. Autoelektrikář to měl v práci několik dní a konečný verdikt byl, že to dělá ŘJ motoru. Přehrál software a zdá se, že uspěl, zatím jsem to příliš nemohl otestovat, neb jsem nejel delší dobu v kuse. Ale při zkoušce stojícího auta se zdálo, že to šlape. Tak ještě uvidím,ale snad dobré. Stálo mě to pěkné peníze, ale v hycu jezdit je strašné.

#11 cmoud

cmoud

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 74 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 14. červenec 2012 - 05:33

tak bodaj by sa to podarilo a bolo to ono!!! :kol-47:

#12 pedroza22

pedroza22

    Junior

  • Facebook Uživatel
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)

Publikováno 22. červen 2013 - 14:38

Dobry,mam tiez taky problem 1,4 16v 74 kw, riadiaca jednotka motora mi obmedzuje vykon klimatizacie,ale v pameti niesu ziadne zavady,pomohlo by mi prehratie softveru?