Lubos.cv

Nestabilni otacky pri volnobehu a vysoke vibrace motoru

2 příspěvky k tomuto tématu

Ahoj

Mel bych prosbu. Asi pred dvema mesici jsem si poridil fabii 1.4 tdi co mela najeto 150 000 km motor a vse slapalo ok zadne problemy nebyli, ale dva tydny zpet se z niceho nic zacala rucicka otackomeru kolisat nahoru dolu a objevili se i mnohem vyssi vibrace pri volnobehu motoru i kdyz je motor ohraty stale to dela. Jako kdyby motor byl priduseny.navic se objevil i problem se startovanim, kdyz je motor studeny tak kolikrat chytne az na 10-ty pokus a stalo se ze nechytnul vubec a kdyz je motor ohraty tak sice startuje ale mnohem obtizneji nez by mel nebo nez to bylo pred poklesem otacek pri volnobehu.napojil jsem auto na pocitac ale ten nehlasi zadnou chybu ani nic v historii chyb... Vymenil jsem vzduchovy filtr nic to nezmenilo tak se chystam na palivovy filtr. Byl by tu prosim nekdo tak hodny a ochotny mi poradit co by to mohlo byt nez zacnu vymenovat jednotlive casti?

Predem dekuji za odpoved

Lubos

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nic neměnit a dát to k někomu kdo tomu rozumí, výjde to ve výsledku levněji....

jinak mrkni na EGR, zda není přicpanej, zda se hýbe klapka...a každopádně vyměň ten palivák, pokud se neměnil, je možný, že ti tam nejde nafta (KO podávací čerpadlo by ti tuším vyhodilo chybu ve VAGu)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od deny2322
      Nazdar mám problém... auto už dlhšiu dobu dymí bielim dymom pri zohriatom motore a celkom papa olej vraj by malo byť vadné turbo tak som sa chystal na repas v najbližšej dobe (jazdil som s tým pol roka auto dymilo nič viac) no teraz z ničoho nič prestalo turbo ťahať auto som dal na VAG mechanik vymazal chyby a auto išlo v poriadku ako nové akurát po dvoch štartoch zasvietila kontrolka motora auto stále ide bez nejakých zmien, turbo ťaha akurát to stále dymí. Po napojení na diagnostiku vyhodilo dve chyby 17795 - ridici modul,interni zavada a 16490 - obvod mereni absolutniho tlaku saciho potrubi/barometrickeho tlaku - rozsah provoznich hodnot. deň na to pri studenom štarte začala nezmyselne skákať ručička otáčok ako na videu a motor nechce naštartovať..štartuje až na 3-4 pokus.. kým je studený otáčky sú trochu vyšie a kolíšu po zohriatí je však všetko ok. 

      Octavia 1,8T , 135kw , 2001 RS
      video-1487191294.mp4
    • Od martin.prochi
      Ahoj, mám problém, že při jízdě se mi objevuje jakési klepání. Zřejmě to nesouvisí s motorem, protože frekvence klepání nekopíruje otáčky motoru, ale naopak otáčky kol (tj. rychlost auta). Při vyřazení rychlosti a poklesu otáček motoru na minimum se tento zvuk ozývá víceméně pořád stejně často. Nevypozoroval jsem souvislost s akcelerací nebo zatáčením auta. Nejmarkantnější je to při jízdě v obci po nově silnici - nejsou to extra silné údery ani hlasitý zvuk, ale když se na to člověk zaměří, vnímá to... Není to souvislé "hučení", ale jakoby jednotlivé impulsy, "klepy". Připadá mi to, jako kdyby byl např. kámen ve vzorku pneu, ale samozřejmě jsem žádný nenašel... Všechny pneu sundány, vnitřek zadních bubnových brzd vyměněn, u předních brzd opticky bez problémů. Motor 1,2 TSi, 63 kW. Nemáte někdo tušení, co by to mohlo být??? Předem díky
    • Od Daniel Olin
      Zdravíčko všem. Potřebuji poradit, jelikož jsem zjistil, že něco není v pořádku. Popíšu Vám situaci jak nejlépe umím.
      Jedu z kopce a brzdím motorem, když mi rychlost spadne na 30-40 km/h a hlavně při 2 tisících otáčkách,
      tak začnu slyšet bouchání nebo spíš nepříjemné klepání a cítím i vibrace když držím řadící páku. Když zmáčknu spojku tak to přejde! Prosím vás všechny co to může být? Dělá to nejvíc v malé rychlosti, ve vyšší daleko méně. Mám Fabii chvíli, takže jsem laik. 
      Předem děkuji moc za odpovědi a rady! Moje Fabie - 1.4 16v 74kw typ AUB R.v. 2001 hatchback.
    • Od acjaja
      Procházel jsem fórum, ale nikde jsem stejný problém neobjevil. Mám octavii 1,9TDi 81kW (s čipem od Cimbu) se šestistupňovou převodovkou z 96kW octavie. Nedávno jsem se rozhodl vyměnit setrvák, protože auto při dojíždění na křižovatku na neutrál v malé rychlosti těsně před zastavením zavibrovalo a během těch vibrací byl slyšet i jiný zvuk motoru (takový neklidný chod). Abych tomu předešel, stačilo dojíždět se zmáčknutým spojkovým pedálem a problém zmizel. No a když už šla převodovka ven, tak jsem ji vyměnil za šestikvalt (samozřejmě i s poloosami, startérem, atd.) Nechal jsem si tam dát novou spojkovou sadu LUK. Po sestavení ale problém nezmizel, auto se chová dál stejně. Navíc, když teď sešlápnu více plynový pedál v 1700 otáčkách, tak se ozývá dunivý zvuk do cca 2000 otáček. A to zejména na šestku, pětku a čtyřku. Známý mi radil, že by to mohla být řemenice na klice (u rozvodů), že je taky nějak odpružená, ale ruku do ohně za to nedá. Nemáte někdo nějaký typ, čím je to způsobené?