Lubos.cv

Nestabilni otacky pri volnobehu a vysoke vibrace motoru

2 příspěvky k tomuto tématu

Ahoj

Mel bych prosbu. Asi pred dvema mesici jsem si poridil fabii 1.4 tdi co mela najeto 150 000 km motor a vse slapalo ok zadne problemy nebyli, ale dva tydny zpet se z niceho nic zacala rucicka otackomeru kolisat nahoru dolu a objevili se i mnohem vyssi vibrace pri volnobehu motoru i kdyz je motor ohraty stale to dela. Jako kdyby motor byl priduseny.navic se objevil i problem se startovanim, kdyz je motor studeny tak kolikrat chytne az na 10-ty pokus a stalo se ze nechytnul vubec a kdyz je motor ohraty tak sice startuje ale mnohem obtizneji nez by mel nebo nez to bylo pred poklesem otacek pri volnobehu.napojil jsem auto na pocitac ale ten nehlasi zadnou chybu ani nic v historii chyb... Vymenil jsem vzduchovy filtr nic to nezmenilo tak se chystam na palivovy filtr. Byl by tu prosim nekdo tak hodny a ochotny mi poradit co by to mohlo byt nez zacnu vymenovat jednotlive casti?

Predem dekuji za odpoved

Lubos

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nic neměnit a dát to k někomu kdo tomu rozumí, výjde to ve výsledku levněji....

jinak mrkni na EGR, zda není přicpanej, zda se hýbe klapka...a každopádně vyměň ten palivák, pokud se neměnil, je možný, že ti tam nejde nafta (KO podávací čerpadlo by ti tuším vyhodilo chybu ve VAGu)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od Daniel Olin
      Zdravíčko všem. Potřebuji poradit, jelikož jsem zjistil, že něco není v pořádku. Popíšu Vám situaci jak nejlépe umím.
      Jedu z kopce a brzdím motorem, když mi rychlost spadne na 30-40 km/h a hlavně při 2 tisících otáčkách,
      tak začnu slyšet bouchání nebo spíš nepříjemné klepání a cítím i vibrace když držím řadící páku. Když zmáčknu spojku tak to přejde! Prosím vás všechny co to může být? Dělá to nejvíc v malé rychlosti, ve vyšší daleko méně. Mám Fabii chvíli, takže jsem laik. 
      Předem děkuji moc za odpovědi a rady! Moje Fabie - 1.4 16v 74kw typ AUB R.v. 2001 hatchback.
    • Od acjaja
      Procházel jsem fórum, ale nikde jsem stejný problém neobjevil. Mám octavii 1,9TDi 81kW (s čipem od Cimbu) se šestistupňovou převodovkou z 96kW octavie. Nedávno jsem se rozhodl vyměnit setrvák, protože auto při dojíždění na křižovatku na neutrál v malé rychlosti těsně před zastavením zavibrovalo a během těch vibrací byl slyšet i jiný zvuk motoru (takový neklidný chod). Abych tomu předešel, stačilo dojíždět se zmáčknutým spojkovým pedálem a problém zmizel. No a když už šla převodovka ven, tak jsem ji vyměnil za šestikvalt (samozřejmě i s poloosami, startérem, atd.) Nechal jsem si tam dát novou spojkovou sadu LUK. Po sestavení ale problém nezmizel, auto se chová dál stejně. Navíc, když teď sešlápnu více plynový pedál v 1700 otáčkách, tak se ozývá dunivý zvuk do cca 2000 otáček. A to zejména na šestku, pětku a čtyřku. Známý mi radil, že by to mohla být řemenice na klice (u rozvodů), že je taky nějak odpružená, ale ruku do ohně za to nedá. Nemáte někdo nějaký typ, čím je to způsobené?
    • Od Jirken7
      Ahoj,mam 77kw oii motor BXE.
      Mám problem ten,ze po cca 30km,se motor ohreje na provozni teplotu(ohreje se driv,mam na mysli v mem pripade). Kdyz motor chcipnu,po minutě nastartuju,tak motor v momentě startovani má strasne vibrace. Nema tendenci se ciste prehoupnout. Rano za studena jde krasne. Jen upozornuju ze nejde o dlouhy start. Spojka komplent nová,egr cistenej. Jednoduse mi pri startovani a  ohratem motoru,by motor nejradsi vybehl. Mate nekdo tento problem?
    • Od Danniell
      Ahoj mám problém, měl jsem auto servis na výměnu předních čepů a silentbloku a na geometrii. Potom co jsme si auto vyzvedl mi obcas 2-3x zakope pedal brzdy jako když sepne ABS ale přerušovaně to nebrzní! Při tom zakopání se ještě ozvě kovový zvuk jako když o sebe třete kovové kotouče. Není to pravidelné stava se to např. 1x z pěti dobrždování a fakt při rychlosti chuze když uz škoro stojím a jen při jemné zatlačeni na brzdový pedal. Při razantnějsím brzdeni ten pedal neklepe nic! ABS funguje normálně. Do volantu se žadné vibrace nepřenáši nic.
       
      Diagnostika nic nehlasi, konrolka ABS ani ASR nesvítí. ABS kroužky jsem kontroloval a čistil na obouch kolech a jsou v porádku. Možna na levém kole je snimač trošku dál od kroužku než na pravém.
       
      Mohli by jste mi poradit čim yb to mohlo byt? Nechci aby si v servisu namastili kapsu, když to bude třeba banalita, díky moc.