Přejít na obsah

Ostřikovače


Petrrr

Doporučené příspěvky

Hele nemáš tam velký pnutí od hadiček? Já to zkracoval tak, aby byl ventilek až v rovné části hadice a ještě to mám fixovaný ke kabelovému svazku, aby to nešponovalo vůbec a koncovky a venilek byly v jedné rovině. I když mohl si narazit na špatně slepenej ventilek, ty na to máš čuchometr.....a zbytek dokonal Děda Mráz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No rovně to právě není. Vyfotím a dám sem večer. Kdybych to dělal já, udělal bych to taky pořádněji. ale hadičky jsou delší než by bylo nutné a za i před ventilkem to tvoří esíčko ty hadičky. Na druhou stranu už jsou tak zvyknuté, že to tam pnutí nevytváří a naopak ohnout hadičky do roviny už je problém. Foto napoví. Každopádně jsem vše tentokrát nechal volně a uvidíme, žádné omotávky atd. Minimálně nějakou dobu abych měl potvrzeno, že to nebude zas chcát. Osazen nový ventilek. Já totiž nemám vybavení, horkovzdušku a jak z té hadičky vyrvat tu spojku abych ji neponičil ( tu spojku) když bych to chtěl zkracovat. Hold AS, dělal to tam ve spěchu a pořádně si to nenaměřil. dalo by se říci, že bych to musel zkrátit přesně o délku ventilku aby to bylo tip top, bez ventilku k sobě jdou ty spojky nadoraz. Celý to omotal navíc nějakou hodně hustou páskou, která nešla dolů, sem se docela zapotil.    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde to, ale skončíš asi 5mm od příruby spojky, na té spojce jsou dva prstence a přes ně to jde narvat dost těžko, hadička se bortí, není tam na to místo a bál bych se prasknutí. Lehce nahřát je ta nejlepší cesta. Bužírku zapalovačem smrštíš, to se běžně dělává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě se mi to od začátku nezdálo, a i jsem se ho na to ptal jestli to nebude vadit, byl jsem u toho. Né, že prý to vydrží, u Multivana kde se to kroutí od kapoty to prý taky vydrželo. Hold AS, můj názor na AS je všeobecně znám. No zatím to tak nechám, tekl totiž samotný ventilek a žádný jiný spoj, maximálně to lehce omotám na spojích s ventilkem aby to v tom nemělo vůli. Hadičky jsou zvyklé a tlak nevyvíjí, za 5tis km mám jít na výměnu oleje, tak když to začne zase téct mu to tam omlátím o hlavu a nebo si to nějak někdy v klidu opravím. I když vyndat tu spojku asi nebude prdel z té hadičky. A ta spodní hadička aby šla rovně asi taky nebude prdel. Ti co nemají zadní ostřikovač a nemotá se jim tam ještě ta druhá hadice to mají hold jednodušší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Mám namontovaný hladinový spínač ostřikovačů. Fotky dodám později. Akorát nefunguje, což je mi záhadou. Ti, kdož si to dodělali, musí se něco kódovat, nebo by to v budících mělo být automaticky aktivované? V mém autě nejsou původní budíky, ale méněné s MAXIDOTem. Možná poradí ferda nebo rolbař.

Kostra zapojena na kostřící bod na pravém podběhu, kabel je obalený textilní páskou a je veden u původního svazku do kabiny, takže nikde by nemělo docházet k dotyku s kostrou, zapojeno na pin 17. Tak proč to nefunguje...... (pro vtipálky: voda v nádržce není).

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si myslím, že tam nějakém kódování bude, ale vzhledem k tomu, že mi to dělal rolbař, tak jsem se o to nestaral a ani jsem u toho nebyl po celou dobu.

Tím pádem to nevím jistě. Napiš mu zprávu a on ti určitě poradí co s tím. ( ale nejdříve vystříkej tu vodu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fotky z montáže snímače hladiny ostřikovačů.

Inspirace: orel (http://forum.skodahome.cz/topic/122413-ost%C5%99ikova%C4%8De/page-4#entry2039865), jazzleba a Lusta17.

 

Díly: 7M0919376 Spínač, 7M0919382 Kroužek těsnící, 1J0973202 Svorkovnice dvoupólová, 2x 000 979 021 E PIN do svorkovnice, 1x 000 979 009 E PIN do svorkovnice přístrojů, husí krk 4,5/6 asi 0,5m, kabel 0,25mm2, kabelové oko M8, textilní elektrikářká páska (pro exteriéry) 19mm x15m. 

 

Nutné demontovat ramínka stěračů, těsnící gumu, plastový kryt vodního kanálu, přední stěnu vodního kanálu, mechaniku stěračů a vyrovnávací nádržku chladící kapaliny.

post-6633-0-67600900-1465151477_thumb.jp

Demontovat plastový podběh.

post-6633-0-58842100-1465151479_thumb.jp

Demontovat nádržku ostřikovačů - odcvaknout plastovou sponu a dvě matice M6, jedna je dobře přístupná přímo z podběhu, ke druhé se dá dostat v poloze  vleže zespodu za nárazníkem.

post-6633-0-40154800-1465151481_thumb.jppost-6633-0-52959700-1465151483_thumb.jp

 

Vyvrtat v označeném místě na nádržce otvor pr.25mm, nasadit těsnění z čidla a nasunout čidlo. Případně zvětšit mirně průměr, pokud jde čidlo nasadit hodně ztěžka. Vyzkoušet těsnost!

 

Svorkovnici osadit konektory s těsněním. Pro vedení kabelů v oblasti podběhu je vhodné kabely dát do husího krku cca 50 cm dlouhého a konce zatejpovat. Kabely za husím krkem obalit textilní elektrikářskou páskou, každý samostatně.

 

Husí krk zafixovat ke stávajícímu svazku pomocí stahovacích elektrikářských pásek nebo lépe textilní elektrikářskou páskou. Namontovat nádržku zpět.

post-6633-0-47688900-1465151485_thumb.jp

 

V prostoru za pravým světlem by měl končit husí krk nového svazku. Zde vyvést kabel kostry a osadit ho okem M8 a uchytit ke kostřícímu bodu na pravém podběhu.

post-6633-0-39374600-1465155993_thumb.jp

 

Kabel k přístrojům pak dál vést po svazku v motoru. Kdo si dá tu práci jako já, na podběhu (a to až do místa připojení kabelů od jednotky ABS)  demontuje vodící lištu svazku, odstraní originální uchycení svazku k liště (textilní páska) a kabel od snímače zafixuje ke svazku obalením svazku další vrstvou textilní pásky (foto je už po dokončení).

post-6633-0-25472200-1465155995_thumb.jppost-6633-0-46478200-1465155991_thumb.jp

 

Dál pak kabel protáhnout gumovou průchodkou v dolní části vodního kanálu a pak kabel zafixovat ke svazku; tady už stačí použít stahovací pásky.

post-6633-0-45500400-1465151487_thumb.jppost-6633-0-50111300-1465151489_thumb.jppost-6633-0-32903100-1465151491_thumb.jp

 

Protáhnout kabel průchodkou ve stěně. Já tam měl otvor pro kabel dodělávaného tempomatu. Kdo nemá, musí průchodku opatrně naříznout.

post-6633-0-31430200-1465151493_thumb.jp

 

Poslední mechanickou operací je demontovat přístroje, najít pin 17 na 32 pólové svorkovnici a zasunout do něj konektor.

post-6633-0-25642200-1465151475_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me uz to prave prestalo, ted to radci zaplatim. Si z tebe udelam dvorniho upravce. Ja nejsem schopnej ani vymenit zarovky za LED, ted jsem zjistil, ze jsem si nedal kurackej paket zadarmo, protoze nekourim a nemam tak ani jednu zasuvku na 12V, tak to so deti nepustej ani notas az budu valit na Chorvatsko. Se zeptam co za to chce saloon:-)

Editováno: , autor: LEdit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...