Přejít na obsah

graf vykonu a krouticiho (tociveho) momentu, OCT II, 2.0 FSI, 110kW


cyberbobak

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...
  • o 2 měsíce později...

Slíbil jsem, že udělám srovnání výkonu na N98.. tak tedy tady. Tankována Verva 100 + vif. Jediné co se změnilo oproti původnímu měření je prohození zimních kol na letní + vyšší teplota. Tehdy teplota 12, dnes bylo asi 24C.

 

1. měření: Tlustá čára - 158 koní, N95 z ONO pumpy + Vif. Teplota 12C, spotřeba 7,81/100 najeto 2400km

2. měření: tenká čára - 148 koní, N100 verva + vif. Teplota 24C. spotřeba 7,86/100, najeto 3800

 

Jak je vidět jak křivka výkonu tak točivého momentu je stejná. Jediné co, tak nad 6000 je lehce vyšší výkon na kolech.

 

 

post-13719-0-71510300-1464290363_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není vyšší na kole, je i větší ztrátový, jiné gumy atd. Ale vytáčí dál, nemá samozápaly. Bohužel podmínky a teplota mají vliv na skutečný, reálný výkon. Shrnutí pro výkon a běžné používání je vliv zanedbatelný. Spíše jde o kvalitu paliva, aby bylo především bez nečistot a hlavně bez vody. Hrozí zadírání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...