Přejít na obsah

Nestartuje 1.9 TDI PD


italik

Doporučené příspěvky

Tak já nevím ale ty sis prostě řekl že tu budeš dělat z lidí pitomce, protože jenom ty jsi tu přece to letadlo :rolleyes: Tohle téma obsahuje spoustu psaní o špatných startech který může způsobit např. mizerná baterie, ochozený startér atd. atd. a mimo jiné i špatný čidlo teploty viz cosby hned na první straně. Přečti si to tady a použij tu věc na krku na přemýšlení. Veškerý naše reakce byly na tvůj první post o naprostém nesmyslu (viz citace) který není nesmysl a tvoje další učinkování v tomto tématu je zcela nesmyslné. A ještě to tu rozesereš do x postů který po tobě upravujou moderátoři. Nezlob se na mě ale běž si léčit svůj neduh s neschopným servisem jinam.

V 11. 10. 2016 at 19:57, Petr.gr napsal:

 

To právě vůbec není možné. Jsou roční období, mráz, horko a startér pokaždé točí jinak. Na světě není motor, který by měl při startu přesně dané otáčky.  To je naprostý nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 10. 2016 at 18:52, Petr.gr napsal:

Podávací čerpadlo v nádrži byl jen částečný problém. Jak jsem přijel  z práce, po vypnutí motoru  asi za 15 min zase motor nechtěl nstartovat ale protože to točí skvěle, nakonec nastartoval. Jak se různě na internetu píše, vesměs se doporučuje repase startéru, přetěsnění vstřikovačů ale skoro nikdo neupozornil na čidlo teploty motoru vzadu na hlavě. Odpojil jsem konektor a nadrb. Sice kontrolka žhavení svítí více jak 5 sec. ale  horký nebo studený motor chytá okamžitě. Je pravda, že teploměr ukazuje od počátků problémů se studenými starty nějak divně, což mě nijak netrklo.  Dlouho nic neukazuje, pak malinko vystoupá a hned zase spadne, aby najednou  vyskočil na 70°C a až do 90°C.

Zatím tedy nechám odpojeno do výměny čidla ( 059919501A  ) .

pane vy mate nejaky titul ze? :D odpojis cidlo a ani nevis co rj dela po odpojeni cidla,hlavne ho nezapojuj a jezdi tak dal :D boze muj 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož nemám čidlo  v sobotu a neděli jak koupit a musím jezdit do práce, tak asi budu muset jezdit bez něj.

Hezký den.

před 20 minutami, šulda napsal:

Tak já nevím ale ty sis prostě řekl že tu budeš dělat z lidí pitomce, protože jenom ty jsi tu přece to letadlo :rolleyes: Tohle téma obsahuje spoustu psaní o špatných startech který může způsobit např. mizerná baterie, ochozený startér atd. atd. a mimo jiné i špatný čidlo teploty viz cosby hned na první straně. Přečti si to tady a použij tu věc na krku na přemýšlení. Veškerý naše reakce byly na tvůj první post o naprostém nesmyslu (viz citace) který není nesmysl a tvoje další učinkování v tomto tématu je zcela nesmyslné. A ještě to tu rozesereš do x postů který po tobě upravujou moderátoři. Nezlob se na mě ale běž si léčit svůj neduh s neschopným servisem jinam.

 

Z nikoho pitomce nedělám a jasně jsem napsal, že otáčky startéru jsou OK.  Už nevím jak to více zdůraznit. Co jsem chtěl sdělit o podle vás " jasných příčinách " jsem sdělil a dál už nemám co dodat.

Konec konců každý má právo na svůj názor a pokud je někdo neomylný, tak to pak ano.

Editováno: , autor: Petr.gr
Zbytečná citace, needituje příspěvky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Prosím o radu.
Octavia 1,9tdi 77kw (bxe)
Špatné starty - bílý kouř 

Včera ráno jsem nenastartoval,první dojem byl, že je ko baterka, po výměně baterky auto chytlo asi na potřetí, potom každé natočení na lousknutí,celý den jsem jezdil. Druhý den odpoledne, ten samý problém, motor naskočil asi na po páté, ale vyvalil se bílý dým. Dnes opět dým, ale nastartování v pohodě. 
Diagnostika nic neukazuje. Voda ani olej nemizí. děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

caute 

 

mam problem z 77kw pd rocnik 2006 4x4 , auto mi nastartovalo bezalo asi 2 sekundy potom vyplo , odvtedy neviem nastartovat , diagnostika ziadnu zavadu nenasla , tak sme zacali riesit palilovy system , cerpadlo naftu tlaci filter je vymeneny skusil som aj ine cerpadlo a tiez to iste nejde nastartovat , vymenil som zhavice , nove bosch , viete mi prosim nejako poradit ?? 

 

dakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím borci, mám Octavia 1,9 TDI PD a stalo se mi že jsem přišel do auta nastartoval jsem motor chytl a hned zhasnul, stalo se to bez varování předtím žádná kontrolka nebo tak nesvítilo. Potom startér točí, točí a auto nenastartuje.

Automechanik přijel na místo závady oddělal palivovou hadici, čerpadlo normálně naftu dává. Auto odtáhl k sobě do dílny ( po cestě na laně dal trojku a motor chytil), diagnostika neukázala naprosto žádnou závadu, respektive závadu na žhaviči číslo 1 ( tu vymazal), toto by ale nemělo mít vliv na to, že při +10 nenastaruju. Kabeláže OK, palivo to dává, tak mi auto vrátil že nic nenašel. Auto 14 startovalo jako lusk a dnes opět stejný problém. přijdu nastartuju, motor chytne a hned chcípne a pak už nejde nastartovat. Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost?

Někdo mi říkal, že měl stejný problém a vyměnil palivový filtr a bylo OK...... Děkuji za vaše rady a nápady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejny problem. Castecne vyreseno, ze jsem nechal udelat vstriky,... ale pretrvava problem. Cerpadlo tlaci naftu,... vymena palivoveho filtru mi nepomohla,... nekomu pomohla vymena palivoveho cerpadla, i kdyz pred tim tlacilo, to co ma. A otazka? Kdyz mas problemy se startovanim? Nepozorujes, ze auto nema vykon??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Martin.sv napsal:

Stejny problem. Castecne vyreseno, ze jsem nechal udelat vstriky,... ale pretrvava problem. Cerpadlo tlaci naftu,... vymena palivoveho filtru mi nepomohla,... nekomu pomohla vymena palivoveho cerpadla, i kdyz pred tim tlacilo, to co ma. A otazka? Kdyz mas problemy se startovanim? Nepozorujes, ze auto nema vykon??

No o tom výkonu, ano občas mi připadá jakoby to jelo "jako" bez turba..... ale jen pocit že výkon není ono

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak aspon jsi mi to potvrdil:-) u me taky jednou bez vykonu,... netahne mi to, ale zjistil jsem, ze po zapnuti klimy to ozije. Par lidi mi potvrdilo, ze klima zvysuje spotrebu a diky tomu, ze tam jde vice paliva, tak to pak lepe jede. A pritom se zapnutou klimou jezdim kolem 5,3l/100km a to jezdim svizneji. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se dost natrápil s tímto problémem,špatné starty, auto dýmylo jako prase, špatný tah, nafta tekla do oleje. Takže u mě výměna žhaviček,vyměna turba,výměna pal.filtru a pak se přetěsnily vstřiky a vyměnilo tandemové čerpadlo, výměna oleje. cena celkem 25tis. Auto mám po opravě 3 měsíce a najeto cca 5 tis. a zatím musím hooodně zaklepat, že drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja resim, zda to bude tandem, palivove cerpadlo nebo neco jineho?? Mam udelane vstriky, turbo, olej, palivovy filtr, novy egr ventil a pri startu se obcas jakoby zakucka, ale nastartuje anebo tocim dele(cca 3s), ale nastartuji. Ted to testuji s jizdou pouze s klimatizaci - a zmena je pocitit!! Ze ma chut jit do otacek!! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 4. 2017 na 20:48, matiq napsal:

caute 

 

mam problem z 77kw pd rocnik 2006 4x4 , auto mi nastartovalo bezalo asi 2 sekundy potom vyplo , odvtedy neviem nastartovat , diagnostika ziadnu zavadu nenasla , tak sme zacali riesit palilovy system , cerpadlo naftu tlaci filter je vymeneny skusil som aj ine cerpadlo a tiez to iste nejde nastartovat , vymenil som zhavice , nove bosch , viete mi prosim nejako poradit ?? 

 

dakujem 

Ty už jsi problém se startováním vyřešil? Mě to mechanik zase rozjel z kopce a chytlo to, výměna palivového filtru (byl KO celý černý) + výměna žhaviček. zatím startuje ale.....

 

 

EDIT:

Jo ještě můj mechanik od někoho dostal tip, že by to mohl dělat startér jeho opotřebení, že neroztočí motor do potřebných otáček a tím pádem tam řídící jednotka nepustí naftu i když palivové čerpadlo ji k motoru dopraví.... tak uvidíme pokud se mi to stane znovu mechanik jde do startéru.... hloupé je to že diagnostika pořád nevykazuje žádné chyby takže asi hledat...

Editováno: , autor: Wojnar
Co to tu jako nacvičuješ? To si diskutuješ sám se sebou a ještě k tomu se sám sebe cituješ?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Mates99 napsal:

EDIT:

Jo ještě můj mechanik od někoho dostal tip, že by to mohl dělat startér jeho opotřebení, že neroztočí motor do potřebných otáček a tím pádem tam řídící jednotka nepustí naftu i když palivové čerpadlo ji k motoru dopraví.... tak uvidíme pokud se mi to stane znovu mechanik jde do startéru....

Upřímně, vyměň mechanika a řekni mu ať on vymění toho co mu dává tip. Ten startér bude měnit zbytečně, co se týká tvojeho problému. Ten tip sice opravdu existuje ale je to problém tzv. teplého startu. Dej to někomu, kdo tomuto motoru opravdu rozumí a ví o co jde. Může to být od prkotiny jako je palivový filtr, který už máš vyměněn, až po vymačkaný uložení vstřikovačů. Na vině může být třeba i tandem nebo podávací čerpadlo v nádrži i když naftu dává. Tyhle mechanický závady ti diag nemusí ukázat, proto hledej mechanika co to zná. Kdy se ti to stává? Po delším stání, parkuješ do kopce z kopce nebo na rovině, kolik máš zrovna paliva v nádrži? Motor nechytne ani na několik pokusů (5 a víc, co vydrží aku)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, stalo se mi to dvakrát a vždy bez varování, jezdím denně auto parkuju venku u bytovky, parkuju na rovině v obou případech bylo v nádrži něco přes čtvrt nádrže spíš k půlce. Jak říkám filtr jsem měnil a byl KO, žhaviče, které vykazovali na diagnostice chybu se vyměnili taky. Auto zatím startuje na drc, baterku mám novou od prosince. Když se to stalo auto chytlo motor se točil a po cca dvou vteřinách zhasnulo a potom už prostě na klíček (ani na 5tý pokus) vůbec nechytne, startér točí jako divý ale nic.....jak říkám dvakrát se to na laně roztáhlo a cca při 500ot motor chytil a pak to když se stalo poprvé tak to měsíc startovalo denně bez problému

Editováno: , autor: Mates99
Psal Ti to už jednou: Necituj poslední příspěvek!!! A jak mám prosím odpovědět na radu/dotaz od Šuldy? Když ne citovat? Děkuji
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startér točil jako divý a mechoš by ho měnil :) Docela dlouhej mezičas než se to stalo znova. To bude muset hledat mechanik kde je pes zakopán. Zkus parkovat čumákem z kopce jestli se to neobjeví. btw když chceš reagovat na poslední post, tak pod tím postem, respektive pod tou tlustou zelenou lištou, máš pole pro odpověď ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 25. 4. 2017 na 21:32, Mates99 napsal:

Ty už jsi problém se startováním vyřešil? Mě to mechanik zase rozjel z kopce a chytlo to, výměna palivového filtru (byl KO celý černý) + výměna žhaviček. zatím startuje ale.....

 

 

EDIT:

Jo ještě můj mechanik od někoho dostal tip, že by to mohl dělat startér jeho opotřebení, že neroztočí motor do potřebných otáček a tím pádem tam řídící jednotka nepustí naftu i když palivové čerpadlo ji k motoru dopraví.... tak uvidíme pokud se mi to stane znovu mechanik jde do startéru.... hloupé je to že diagnostika pořád nevykazuje žádné chyby takže asi hledat...

stalo sa to zase , parkujem cumakom do kopca , opet mi toci starter na prazdno, nafty mam cez polovicu , vymenil sa starter , zhavice auto slo asi 3 tzydne a dnes sa to opät zopakovalo 

Editováno: , autor: matiq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, šulda napsal:

Hlavně že se měnil startér :D Zkus parkovat čumákem z kopce a když se to neobjeví tak by to mohl bejt tandem, ale jak už sem tu psal, řešení = mechanik co tomu rozumí a zjistí jestli tandem, uložení vstřiků, podávací čerpadlo, atd. ;)

inak motor pri volnobehu a aj pocas jazdy obcas trha 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude to tandem, podavaci cerpadlo, nebo palivove cerpadlo,... ja po udelani turba a vstriku tento stav jen minimalizoval. Ze netocim dlouho, ale jen cca 3 - 5 vterin. Stane se mi, ze po jizde cca 25km zastavim na dvore - rovince a pak mam problem nastartovat. Baterie je taky nova a s velkym startovacim proudem, egr taky novy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Martin.sv napsal:

Bude to tandem, podavaci cerpadlo, nebo palivove cerpadlo,... ja po udelani turba a vstriku tento stav jen minimalizoval. Ze netocim dlouho, ale jen cca 3 - 5 vterin. Stane se mi, ze po jizde cca 25km zastavim na dvore - rovince a pak mam problem nastartovat. Baterie je taky nova a s velkym startovacim proudem, egr taky novy. 

nasla sa chyba netesnost tandemoveho cerpadla s blokom motora , vyteka mi stamat nafta a ked auto necham dlhsie stat cumakom hore tak nafta sa stiahne a tendem sa zavzdusni , dakujem velmi pekne za pomoc a napady ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...