Přejít na obsah

zvedani fabia II


onegear

Doporučené příspěvky

chtel bych zvedat pojizdnym hydraulickym heverem (ne za napravy) - vite prosim nekdo kde jsou spravne operne body podvozku? nasel jsem na tomto foru vyreseny problem pro octavii (i s obrazkem z dilenske prirucky), je-li nekde i pro fabii II tak se omlouvam nenasel jsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Voice: prvni obrazek predni podperny bod - podeprel jsem prkynko pres zobrazene zatky v podlaze (blizko viditelne zebrovani pro opreni vybavoveho heveru)

druhy obrazek zadni podperny bod - opet prkynko pres zatku. Zvedani bez problemu a viditelnych skod na nateru. Jedina potiz - mam hever s max. zdvihem 335mm a pri tloustce podperneho prkynka cca 1.5cm stale kolo jen kousek na zemi - tedy vice podlozit (jiz bych se bal nestability) nebo vyssi zdvih heveru

 

nejjednodussi by opravdu asi bylo (jak jiz bylo doporuceno) pod napravu ale co pamatuji, vsechny poucky rikaji - nezvedat za motor, prevodovku, napravy - nemam se bat o poskozeni (obzvlaste predni) napravy ? prece jen rameno je konstruovano na jine namahani nez tlak zespodu (napr. geometrie ?)

post-63388-0-42451800-1366043953_thumb.j

post-63388-0-41421100-1366043993_thumb.j

Editováno: , autor: onegear
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Když sem u známýho na dílně když mě putí na chvilku na zdviž kvůli výměně oleje tak si to dávám normálně pod šipky za ten rantlík.

 

Ale budu muset vymyslet i nějakej šikovněj zvedák do auta kterej by se tak blbě neopíral o karoserii na podlaze a neorval mi ochrannej nástřik na spodku auta. 

 

Vyz. téma-   http://forum.skodahome.cz/topic/132299-ošetření-rezavých-částí-podvozku-nápravy/

 

Dobře to má táta u svojeho Berlinga. Ten má na tom rantlíku takovej kus se zesíleným plechem a do toho se opírá hever, takže vůbec nezatěžuje nástřik na podlaze auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vybavuješ si naprosto přesně, proto se ptám všeobecně proč by se to nemělo? Pod hever dávám ještě prkýnko, takže zas trochu více se rozloží váha na bod. Zdviž v servise přeci jen zvedá hmotnost auta rozloženou na 4 body, kdežto hever poměrnou část váhy jen v jednom bodě  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když není na povozku plastový kryt tak to jde,jinak ho rozlámeš,když tam je,tak na zdviži za práh,pojízdným heverem za nápravnici.

Kryt podvozku ten podpěrný bod nezakrývá, viz obrázek v tomto tématu. Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Mi v jednej dílně řek kluk, že to za tu konstrukci tažnýho normálně zvedá. Asi jinej oddíl. Budu muset napsat do škodovky.

 

No. Už abych měl hotovej ten svůj samodomo hever.

Už od jara ho propočítávám, hledam vhodný materiály a techniku spojování jeho součástí.

Známej na laseru už mi pálí ramena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...