Přejít na obsah

Vaše spotřeba


Pawouk

Doporučené příspěvky

Tady se můžete rozepsat podrobně o spotřebách. Ideální je napsat údaje z PP (průměrná spotřeba, průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, doba jízdy, včetně fotografií), popsat ujeté trasy a styl jízdy. A nakonec konfrontovat průměrnou spotřebu podle PP s výpočtem podle ujeté vzdálenosti a načerpaného paliva (přesnějších výsledků se dosáhne až po několika natankováních).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

velmi slušné, co to dělá ve městě? Takové "čisté" město by mne fakt docela zajímalo. Hopsání od semaforu k semaforu...já vím, to se blbě simuluje, když člověk nemá nic kolem, ale třeba to někdy zkus v Blavě nebo tak, já si furt nedokážu představit, že by ta spotřeba šla tak dolů s takovým výkonem, ale technologie asi postupují...v Brně s eresou "deset na sto" normální. Takže mne zajímá tohle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mesto sa ozaj zle simuluje. Podľa hustoty premávky, vonkajšej teploty... mi spotreba čisto v meste kolíše medzi 7 až 9. Auto mám len 3 mesiace, najazdených 5600. Teraz keď sa objavil sneh a prvé mrazíky si auto prihrievam nezávislým kúrením, čo samozrejme ovplyvňuje spotrebu. Musím ešte odsledovať, ako a či sa mení spotreba podľa zvoleného režimu Normal alebo Eco. Na nejaké ucelenejšie závery odjazdím ešte zopár mesiacov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Cesta z údolí Ötztal do Prahy (cca 630 km, 3 osoby) spotřeba 7,6l.  Po Rakousku dle předpisů + 10km/h, Německo to samé a na neomezené dálnici 180 - 210km/h. Vyzkoušel jsem i 230, ale nemám na to gumy, tak to bylo jen chvilku.

K tomu jak motor táhne je to myslím super spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Pravidelné jízdy Praha - Krkonoše, cca 125 km, z toho 70 km R10 s rychlostí kolem 130 km/hod. Cesta tam cca 7,4 litru, zpět cca 6,4 litru. Tady je krásně vidět co dělá výškový rozdíl: Praha asi 300 m.n.m, cíl v Krkonoších asi 800 m.n.m. Platí to pro 2 osoby v autě a pár tašek v kufru.

Když jedeme čtyři tak to ještě o pár deci vyskočí.

Editováno: , autor: boban1108
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Praha - Kalábrie. Auto 2 osoby a narvaný kufr krámama. První půlka kolem 5,8, protože v Rakousku je na dálnici předepsaných většinou 100 - ten jejich přitroublý antiemisní zákon, IG-L. Ani nebylo vedro, tak klimatizace ukazovala v Komfortních spotřebičích kolem 0,2. Druhá půlka již po Itálii, v podstatě pořád 130 GSM (tempomat 137), vedro, klimatizace pořád nad 0,5 l/hod. Tam už to bylo úsekově i 6,9 až 7,0. Celkem 6,5 - viz screen.

post-87204-0-92213600-1405274151_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také dlhodobejšie zhodnotenie spotreby OIII 1,8TSI 4x4 DSG:

Spotreba sa pohybuje od 6,2 (kľudná jazda) do 9 (mesto). Aj v meste sa dá jazdiť za 7, ale musí byť menej rozjazdov. 

Ak použijem režim ECO, tak len mimo mesta, v meste len režim Normal. Mimo mesta je kombinácia ECO+ACC pohodová. Režim Sport používam podľa potreby pri predbiehaní "drgnutím" do páky.

Spotreba na fotografii je mixom všetkých ciest (od D1 až po cesty III.triedy úzke kľukaté s horskými sedlami). Asi tretina ciest bola obsadenosť 3 ľudia+plný kufor. 

Klimatizácia išla asi väčšinu času,  cca tretinu ciest šoférovala manželka.

Spotrebu samozrejme dvíhali krátke cesty do práce (6 km).

Vzhľadom k tomu, koľko má auto kW a ako v režime S "cítiť", že zaberá 4x4, si myslím, že spotreba je primeraná.

post-65484-0-74398800-1405540404_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Po delší době jsem si zase jednou dal dlouhodobou spotřebu. LIft, manuál. Většinou 2 lidi a nějaké věci. Dálnice-okresky-město v poměru asi 40-40-20. Je to reálné, pomocí VCDS jsem upravil spotřebu o 6%. Teď to při tankování přesně sedí s ukazovanou spotřebou (vždy ukazatel od natankování). V mých předchozích příspěvcích to bylo ještě před touto úpravou. 

post-87204-0-05104700-1415645266_thumb.j

Editováno: , autor: boban1108
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najeto 12500. Už nic nezajíždím, už prostě jezdím. Jezdím klidně, ale když je přede mnou kopec, tak neodolám, podřadím, sešlápnu to a vyletím.... . Prostě se občas pobavím, ale ne moc často. To na spotřebu nemá vliv. 

Co se týče toho města, tak dle mě tam spotřeba vždy klesne. Tam jezdím kolem 1500-2000 otáček. Horší je ta dálnice při 130, to je kolem 2000 stále a tam je to pak kolem 7. Vidím to když jedu z chaty, v horách okresky, ale většinou klesání, tak mám na začátku dálnice u Turnova kolem 5, pak dálnice do Prahy rychlost 130-140, průměrná spotřeba vyletí tak na 6,9 (tzn. že ten dálniční úsek byl přes 7), ale pak jedu domů po městě, kolem 50 na pětku a doma jsem tak za 6,7. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A obávám se že i Kombi ti při vysokých rychlostech, tedy na dálnici, taky asi kolem 0,5 litru přidá. Aerodynamiku má horší. 

Podle výrobce ani ne - katalogové spotřeby jsou naprosto stejné pro lift i combi. Jen max. rychlost je u Combi nižší o 2 km. Třeba u jedničkové Fabie bylo Combi vždy rychlejší než Sedan. Spotřebu mělo o něco větší, ale také bylo nejtěžší. Jinak 4x4 dělá u OIII Combi 1.8 TSI podle katalogu 0.6 litru navíc oproti předokolce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom bych k tomu rád dodal, že tento motor není o tom honit co nejnižší spotřebu. To by si měl člověk koupit 1,4 nebo 1,2 TSI, případně diesel. Tenhle motor je o něčem jiném, ať si z toho každý vezme co chce (sport, bezpečnost, síla, akcelerace, emoce ...). Prostě kdo si koupí auto s tímto motorem, tak nesmí na nějakou tu kačku za benzín hledět. Ty údaje sem dávám jen pro info, nechci se porovnávat, jestli mám já nebo někdo jiný nižší spotřebu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Můj mazlíček má dle PP spotřebu dlouhodobě 9.2l :) A myslím si, že to je tak odpovídající spotřeba. Neumím si s tímhle živým drakem představit jezdit za 6-7l.

Pohybuju se někde okolo 500-550km maximálně na jednu nádrž.

Jak říkám, holka dostává "trošku" do těla, ale žádné extremistické akce se nekonají. Prostě využívám potenciál toho motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...