Přejít na obsah

Vaše spotřeba


Pawouk

Doporučené příspěvky

V 19. 1. 2017 at 14:24, 15degren napsal:

Další udělaný člen dehtového komanda :-D. Se stylem co jsi popsal by jsi takové spotřeby dosáhl s TSičkem ;-)

Sleduji, že  jsi aktivní přispivatel na různá témata, zkrátka takový odborník na všechno. Takže přesně jak jsem předpokládal, jak to na fórech chodí, 90 procent jsou amatéři, 5 procent se navzájem uráží a 5 procent jsou možná lidé, kteří něčemu rozumí. A takoví jako ty, dokáží nováčky jako jsem já spolehlivě odradit. No tak si užívej to zázračné TSI a mně dej pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krom toho že mám taky TDIčko, tak aspoň nekecám lidem ve spotřebě, na tu udávanou spotřebu co píšeš jsi to auto musel drtit pod otáčkami, jízda byla hlemýždí. Poukazuji na to že s TSI se nechá jet víceméně stejně za stejnou spotřebu. Rozdíl lehce začíná až při jízdě kolem 130/140 km/h kde si TDI vezme kolem 6.2l a TSi kolem 7l, nicméně oba motory jsou dnes podobně náročné na údržbu.

 

Mnohem relevantnější je příspěvek od dettektora, který napsal skutečnou reálnou hodnotu, za kterou bude 99 % lidi normálně jezdit.

Při normální jízdě, při které na tebe nebude troubit strejka v 1.2 HTP fabii že jedeš jak přirození, ti bude dlouhodobě brát ten motor k 6 litrům. Když tu hodíš absurdní eko run o 4l na 100 dost lidí tím nakonec zklameš, protože to je prostě nereálné. Jezdím přesně na hranici limitů a dlouhodobou spotřebu mám 6.6l a to je 80 % cest po dálnici. To je realita 1.6 TDi.

 

ty tvoje super 4l/100 jsem měl naposled když jsem autem odjížděl z gasteinu kde jedeš 50 km z kopce nebo po rovině. Tolik k tvé relevantní informaci.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, 15degren napsal:

Krom toho že mám taky TDIčko, tak aspoň nekecám lidem ve spotřebě, na tu udávanou spotřebu co píšeš jsi to auto musel drtit pod otáčkami, jízda byla hlemýždí. Poukazuji na to že s TSI se nechá jet víceméně stejně za stejnou spotřebu. Rozdíl lehce začíná až při jízdě kolem 130/140 km/h kde si TDI vezme kolem 6.2l a TSi kolem 7l, nicméně oba motory jsou dnes podobně náročné na údržbu.

 

Mnohem relevantnější je příspěvek od dettektora, který napsal skutečnou reálnou hodnotu, za kterou bude 99 % lidi normálně jezdit.

Při normální jízdě, při které na tebe nebude troubit strejka v 1.2 HTP fabii že jedeš jak přirození, ti bude dlouhodobě brát ten motor k 6 litrům. Když tu hodíš absurdní eko run o 4l na 100 dost lidí tím nakonec zklameš, protože to je prostě nereálné. Jezdím přesně na hranici limitů a dlouhodobou spotřebu mám 6.6l a to je 80 % cest po dálnici. To je realita 1.6 TDi.

 

ty tvoje super 4l/100 jsem měl naposled když jsem autem odjížděl z gasteinu kde jedeš 50 km z kopce nebo po rovině. Tolik k tvé relevantní informaci.

 

Opravdu? Jezdit s 1.6 TDI kolem 4 litrů na sto není nic divného a nereálného. Vždyť jsem ty fotky posílal i tady...

 

Spotřeba 4.1 > Z Troubska do Lednice... přes Mikulov, takže přes okresní a rychlostí cesty.

Spotřeba 4.4 > Ze Zlína do Troubska po dálnici... průměrná rychlost po dálnici kolem 130 - 140km/h.

 

Ale chápu, pokud jsi hovado, co s tím jezdí na hranici limitů, včetně toho, že neumíš řadit, tak se nesmíš divit, že s tím máš 6.6 litrů na sto. ;)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, bývalý spolužák dokázal Passata 103kW dotáhnout na 3.9l/100km. Jde ale o to, že k takové spotřebě nemusíš jet jako kdyby  „auto musel drtit pod otáčkami, jízda byla hlemýždí“. Pokud si člověk s takovým autem hraje na závodníka, tak bude jezdit za sedm litrů... pokud je inteligentní a dokáže jezdit s rozumem, dokáže dostat průměr mírně nebo klidně i pod pět litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Sabiza napsal:

 

Opravdu? Jezdit s 1.6 TDI kolem 4 litrů na sto není nic divného a nereálného. Vždyť jsem ty fotky posílal i tady...

 

Spotřeba 4.1 > Z Troubska do Lednice... přes Mikulov, takže přes okresní a rychlostí cesty.

Spotřeba 4.4 > Ze Zlína do Troubska po dálnici... průměrná rychlost po dálnici kolem 130 - 140km/h.

 

Ale chápu, pokud jsi hovado, co s tím jezdí na hranici limitů, včetně toho, že neumíš řadit, tak se nesmíš divit, že s tím máš 6.6 litrů na sto. ;)

 

 

 

Už jsem psal že jezdím do rychlostních limitů. Mimochodem těch 6.6l / 100 mám při průměrně rychlosti 94 km/h, jakou tam máš ty při těch 4l na 100 ? Jestli tam máš pod 60 je to extra šneko jízda plácej si co chceš, prostě je to kravina co tu hážete za čísla a fotky, bez průměrný rychlosti nejsou relevantní, to že to sem tam rozpálíš z kopce na dálnici na 130 neznamená že nejedeš jak šnek a nebrzdíš provoz. Mám to auto a vím jak se chová a pokud někdo tvrdí že s ním jezdí po 5l na 100 a nebrzdí provoz, lže sám sobě. šnekové. A ta fotka co tu je s 3.1l při průměrce 54 km/h, všichni kdo ten motor mají vědí že to borec měřil z nějakého klesání, kde mu to hodilo takhle směšné hodnoty.

 

Tenhle motor prostě pod 5l nepůjde normální nešneko jízdou, přestaňte tu šířit bludy. Teda pokud vaše důmyslné mozky s lehkou nohou nejsou tak důmyslné že silou vůle tlačí auto vpřed aniž by jste šlápli na plyn, to se pak samozřejmě omlouvám.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak vidíš, tak ten motor se spotřebou pod 5 litrů na sto prostě půjde a nemusíš jet jako šnek. :)

 

Ale chápu, když neumíš používat rozum, tempomat a řadíš kdo ví kdy, tak se nediv, že to žere jak prase.

 

 

před 2 hodinami, tomasek napsal:

U nás v práci dle výpisu z tankovací karty jezdí O3 1.6 TDI v průměru za 5,3 litru. Má najeto cca 95 tis. km a provoz je tak 50/50 město a dálnice.

To je přece nemožné. Degren říká, že je to nereálné, tak je to nereálné. :D:D

 

 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si také myslím, že výše uvedené spotřeby a fotky jsou nesmysly. Snuluju si to při jízdě při 80km/hod, pojedu konstatní rychlostí a pak budu machrovat, že mi to žere 4 litry. Navíc předpokládám, že zdejší majitelé nafťáků sednou do auta, okamžitě jedou. Pak dojedou a okamžitě vypnou zapalování, aby ušetřili půl deci nafty. Žádné ohřívání studeného vozu, žádné dochlazování? Dále "šnekojízda": Turbo se netočí, což je předzvěst budoucího zatuhnutí / opravy. To je ale jiná otázka údržby

Prostě je holý nesmysl, aby vaše nafťáky v běžném provozu a běžným používáním žraly 4litry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je běžný provoz a běžný provoz. Někdo za běžný provoz bere špičku v Praze, někdo bere běžný provoz své cestování v dobách, kdy na cestách je minimum aut. Obě ty spotřeby byly naměřeny v době, kdy jsem auto dva týdny využívat každý den. Nad 5.5l/100km jsem se spotřebou nešel. Drtivou většinu doby jsem používal tempomat a přeci jen jsem se řídil i tím, co to auto samo chtělo... pokud si řeklo o přeřazení, tak jsem přeřadil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15degren: Já si dovolím zareagovat na tu šnekojízdu a bludy. U nás se tohle neřeší, priorita je být co nejdříve u zákazníka a i přesto auto chodí 5,3 - 5,5 litru. Palubák nikdo nenuluje, je to počítané z tankovací karty k autu. Prostě normální firemní provoz, kde se málo kdy hledí na šetření paliva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dovolim si poznamenat (i kdyz je to lehce OT), ze se svoji O3 RS 2.0 TDi mam dlouhodobou spotrebu 6.4 l/100km, pri cemz to rozhodne nesetrim (dalnice 140-150 tempomat, mimo obce 100-110 tempomat, v obcich 50) a auto ma ted najeto neco pres 15000 km, takze by se dalo rici, ze motor je vicemene jeste v zabehu.

(i se sluzebnim 100kw 2.0 TDi jsem nedal vic nez 6.5 l/100 km, i kdyz jsem se na nemeckych dalnicich velmi snazil.)

vazne nechapu, co musi 15degren delat, aby mel s 1.6 TDi spotrebu 6.6 :blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, tomasek napsal:

15degren: Já si dovolím zareagovat na tu šnekojízdu a bludy. U nás se tohle neřeší, priorita je být co nejdříve u zákazníka a i přesto auto chodí 5,3 - 5,5 litru. Palubák nikdo nenuluje, je to počítané z tankovací karty k autu. Prostě normální firemní provoz, kde se málo kdy hledí na šetření paliva.

 

Však 5,5l po okrskách je v pohodě proti tomu nic nemám když ještě řadíš jak říká palubák. Výmluva na firemní auta je taky zcestná. S firemním autem mám menší spotřebu než s vlastním, protože lidi v rámci zaměstnání rozhodně nespěchají :-)

 

Tady borci psali o spotřebě kolem 4l a to je prostě blbost. Když se jede po okreskách v rámci rychlostních limitů je spotřeba v rozpětí 5 a 5.5l reálná na dálnici to při limitu 130 km/h půjde nad 6l v každém případě. Je tu dávám na pravou míru pro zájemce o dehet, ty super spotřby kolem 3 a 4l.  Taková spotřeba se skoro neudělá ani šneko jízdou a jak tu už někdo podotkl, není problém vynulovat průměrnou spotřebu na rovince popř. z kopce. K čemuž zcela evidentně zde u borců dochází jen aby měli na forum co nejnižší spotřebu. Když budu chtít můžu pro foťák udělat ujetých 200 km s průměrkou 60 km/h a se spotřebou 3l na 100, ale to nic nemění na tom že pro běžného uživatele je to prostě klamání a s reálným provozem to nebude mít nic společného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kráááso to je osobních útoků. 

 

Tak taky zatopím pod kotlem.... :-D :-D 

 

Dlouhodobý průměr podle firmy 6,3, najeto 182 tis. km. 

 

P.s. Max spotřebu mám po Bahnu 9,4, ale zatím jsem nenašel tu správnou fotku.... Už ji mám ;-) 

 

DSC_1992.JPG

 

DSC_3160.JPG

Editováno: , autor: Krenstik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎26‎.‎1‎.‎2017 at 8:52, 15degren napsal:

 

Už jsem psal že jezdím do rychlostních limitů. Mimochodem těch 6.6l / 100 mám při průměrně rychlosti 94 km/h, jakou tam máš ty při těch 4l na 100 ? Jestli tam máš pod 60 je to extra šneko jízda plácej si co chceš, prostě je to kravina co tu hážete za čísla a fotky, bez průměrný rychlosti nejsou relevantní, to že to sem tam rozpálíš z kopce na dálnici na 130 neznamená že nejedeš jak šnek a nebrzdíš provoz. Mám to auto a vím jak se chová a pokud někdo tvrdí že s ním jezdí po 5l na 100 a nebrzdí provoz, lže sám sobě. šnekové. A ta fotka co tu je s 3.1l při průměrce 54 km/h, všichni kdo ten motor mají vědí že to borec měřil z nějakého klesání, kde mu to hodilo takhle směšné hodnoty.

 

Tenhle motor prostě pod 5l nepůjde normální nešneko jízdou, přestaňte tu šířit bludy. Teda pokud vaše důmyslné mozky s lehkou nohou nejsou tak důmyslné že silou vůle tlačí auto vpřed aniž by jste šlápli na plyn, to se pak samozřejmě omlouvám.

WP_20160510_12_27_05_Pro.jpg

 

Zdravím ťa borec, spotrebu som mal  3.1, priemerka 52km/hod  a podľa teba som klesal 157km. A našiel som aj dlhodobú : 3.8l

WP_20150814_003.jpg

 

 

V techničáku mám 3.1l mimo mesta, kombinovanú tuším 3.4l, jasné že nie po diaľnici, lebo na východe SK žiadne nie sú, ale zase kopce áno.

Ale Chorvátsko 2016 KE - Makarska priemer 111km/hod , klíma  2+2deti, 4,3l, ale je to Greenline, Pneu Michelin EnergySaver  2.5 Atm.

Momentálne mám dlhodobú 4.6l, ale každé ráno teplota -15,  zimné pneu a často sneh na ceste.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Taky taky jedna :-). Auto mám cca 2 měsíce, v dlouhodobém jsem byl někde kolem 4,3l (o fotky jsem přišel po pádu telefonu). Auto služební. Jezdím cca 1200 km týdně, 50% dálnice (D1 Praha-Brno), 45% mimo město, 5% město. Nikdo na mě netroubí a když, tak jedu dle předpisů a nikoho nebrzdím. Tady je extrém co jsem dal po cca 6-ti vesnicích a město s průjezdem cca 4 km vč semaforů. Nemám ale problém jezdit kolem 3,7l dlouhodobě, kdyby nebyla dálnice. Udělám foto po jednom týdnu vč. statistiky kolik byla přesně dálnice atd a průměrné rychlosti. Je dobré zmínit i to, že nemám potřebu po dálnici to honit 150-kou. Jezdím 120 - 125 Km/hod, nikoho nebrzdím a levý používám na kamiony a autobusy. Pokud je někdo línej vstát o 8 minut dřív (rozdíl mezi 120 Km/hod a 130 km/hod tj PHA-Brno), tak mě to za to stojí :-). V kombinaci s tankováním a slevami v Aholdu se to docela pěkně nasčítává a byť to neplatím, jezdím stejně jako bych jel svým soukromým.

PS: není to green line :-P

+ přikládám jednu z dnešního rána (levý screen) vč. grafu rychlosti a výškového profilu + průměrnou spotřebu od natankování

aaaaa.JPG

Výstřižek.JPG

Editováno: , autor: Pajson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nicméně, jak jsem slíbil, tak jsem teď z GPS dopočítal poměry město/meziměsto/dálnice a posílám výsledek vč. fotky, když jsem dnes dojel domu :-)

Celkem najeto za týden 1448 km

Město                    - 285 km = 20%

Meziměsto           - 627 km =  43%

Dálnice                  - 536 km = 37%

 

A výsledek:

 

Pavel

Výstřižek.JPG

Editováno: , autor: Pajson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 3. 2017 na 11:36, dann0 napsal:

kolko das na nadrz km? 1300? :D

To ti ani matematicky nevychází ;-). Tankuji jak potřebuji s akcemi na PHM = nejezdím na doraz. Reálně jsem nejvíc na nádrž ujel asi 900km a měl jsem zbytek nějakých 10-12l.

+ přikládám ti foto z odpoledne, aby jsi si to propočítal, když se tak směješ ;-)

Výstřižek.JPG

Editováno: , autor: Pajson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...