Přejít na obsah

Klimatizace - nefunkční, problémy


Bemo

Doporučené příspěvky

Tohle všechno je zkontrolované, sahara je dokonce nová, mám malou na klimu a velkou na dochlazování vody. Po připojení 12V na saharu jede. Nejde mi do hlavy totiž to napětí 10V ke kompresoru, někdo tu tento dotaz už vznesl,ale odpovědi se nedočkal :( jinak jednotka dochlazovaní je stejně jako u fabie pod pravým nosníkem u servořízení (čili pod baterkou)

Editováno: , autor: Mira89
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj koupil jsem asi mesic Fabie 1 1,4 16V 55kW 2006 Klima jela ale už bohužel nejede Vag co mi došel v patek piše

Jak postupovat dal Děkuji

1 Fault Found:
01596 -  Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
        30-10 -  Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Mirek 835 napsal:

Dateli pokud jsi četl těch pár stran tohoto tématu,tak ti musí být vše jasné! Hned na první straně máš popsánu stejnou závadu.

Děkuji za reakci Nic ve zlym ale popsana zavada tam je ale nějak mi nejde do hlavy Jak vyřešit zavadu spiše u čeho začit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

závadu vyřešíš tak, že motorek vyměníš, případně rozebereš a vyčistíš. Nevím jestli přímo v tomto vláknu, ale někde na fóru je návod, jak to udělat. V každém případě si myslím, že - jak už bylo napsáno - tato závad a s nefunkčností klimy nesouvisí. Sporadickou závadu v servomotorku má prakticky každá Fabia a závada je z dlouhodobého pohledeu více méně neodstranitelná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,tak já se poslední rady ani nedočkal,ale můj problém s klimou stále přetrvává. Asi před týden jsem jel do Brna a jen tak jsem zkusil tlačítko AC..a klima chladila, zastavil jsem,vypnul motor, chvíli stál a po nastartování opět chladila.. Až když jsem dojel do Brna,zaparkoval a asi po 2 hodinách jel pryč,už ani ťuk :( takže kompresor je OK,ale co by to mohlo dělat? Venku bylo 23,5°C, ale když jsem zkoušel klimu zapnout v počasí s touto teplotou tak nic.. Poradí někdo? Dají se vyčíst hodnoty všech teplotních čidel ve Vagu? Pokud se tam dívám,tak všechny teploty ukazují okolní vzduch (vyjma motoru,ta ukazuje podle zahřátí)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A není to nějaké divné? podle mně by recyrkulace na to vliv mít neměla,chybu jsem tam měl od začátku,kdy mi servo dělalo po zařazení zpátečky hlouposti a po vyřazení se seklo a zůstalo v té poloze a blikalo tlačítko (klima vždy fungovala) ,tak jsem motorek opravil a nepíše ani chybu a funguje jak má.. (a klima i tak fungovala a teď stejně nejede..)je fakt,že po couvání klima už potom nenaběhla..ale stejně to nemá logiku :( podle VAGu vše funguje,teploty,tlačítko AC, tlak v trubkách,servomotorky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to zkoušel i takhle a pořád nic :( takže už nemám žádné možnosti v rukávu

 

Edit: mohla by být v mém případě příčina nefunkční ventilátor na chladiči? Ten na dochlazování motoru, na klimu mám nový.

Editováno: , autor: Mira89
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem měl nefunkční oba ventilátory, tak klima chladila, ale poměrně slabě. Rozběhnou se ty ventilátory, když klimu zapneš?

Je to dost zapeklitý oříšek, když všechny hodnoty na diagnostice jsou OK, všechno funguje. Nemohlo se stát, že už zase vyfunělo ven to chladivo? Při vypnuté klimě by tam mělo být  zhruba 5 barů  při zapnuté  se to musí zvýšit třeba na 8 barů nebo i víc.

Editováno: , autor: Tycoon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes opraven i druhý ventilátor, základní nastavení a nic..na test akčních členů se oba sepnou správně. Žádná závada ve VAGu, dokonce ani recirkulace. Potenciometr mísící klapky jsem projel měřákem a ukazuje správně hodnoty od kraje po kraj a po smontování také reguluje správně. Chladivo tam stále je, ve VAGu jsem měl dnes 5,4 baru myslím. Poslední možnost bude asi ta dochlazovací jednotka :( měla  by spínat kompresor, což ale asi nedělá. Bude tam nějaká blbost,ale jaká :(

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mira89: A na vagu to píše co, myslím tým blok naměřených hodnot u fabie je to skupina 002 pole 3 tam jsou hodnoty npř. 0,1,2,3 atd ty čísla znamenají vyhodnocení naměřených hodnot například ja měl 12 a to znamená výkon kompresoru je omezen řídicí jednotkou motoru. Jinak ja taky neměl hlášenou chybu na klimě a nejela teda jela ale když jsem šlápl na plyn nad 3000 tak v pohodě skočila a jela jak divá.

 

Tady jsou ty čísla. Snad ti to pomůže.

 

 

 

20161003_004901_001[1].jpg

Editováno: , autor: Mrštik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chlapi jsem dneska udělal "měření" a vše je podle Elsy jak má :( přikládám foto, tlak s vypnutou AC je 5,2bar a v poli 3 je číslo 6, když zapnu AC naskočí zatížení a v poli 3 číslo 0 (bez závady). Všechny rychlosti ventilátoru beze změny (všechny mi fungujou). Měřeno asi půl hodiny co jsem přijel,venku jsou 4°C a v autě jsem měl teplotu na 22°C (viz VAG při měření cca 20°C i na výparníku). A není divné, že ve skupině 8 mi ukazuje kapalinu 80°C a na budíku jsem měl ručičku na 90ce? Ale závadu čidla nehlásí ani omezení kompresoru (skupina 3 a 4 vypnuto). Jinak závady v řj motoru žádné, jen se mi objevila zase recirkulace sporadicky,ale po základním nastavení už je zas pryč, se asi šprajcla při zpátečce zas. Jinak jsem si všiml, že při přepínání AC a jakoby současném přepínání ventilátoru na vyšší rychlost mi ve skupině 2 a poli 3 skočí na vteřinu číslo 12 (omezení řj motoru) ale hled skočí na 0 (bez závady). Když ale zkouším AC na jednu rychlost tak nic, jen 6 a 0. Zkoušel jsem i vyšší otáčky a zapnout AC a nic (na místě/volnoběh). Je to bezradné :(

20161005_121224.jpg

20161005_120318.jpg

20161005_120305.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A slysel jsi jak ti spina spojka klimakompresoru?
Protoze me, kdyz je pod 7°C , tak se klima nespusti.

Cidlo teploty motoru je v poradku. Je to softwarove ocurane, aby byl stred treba 80-100°C. Ono to kolisa podle jizdy, otevirani termostatu atd... Tak aby rucicka nelitala a ridic byl v klidku.



Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ve skupině 2 poli 3 nesmí skočít ani na vteřinu číslo 12 pak nastane výkon kompresoru je omezen řídicí jednotkou motoru, ve skupině 002 pole 1 jsi měl kompresor 64% zatížen a zároveň ve skupině 001 pole 3 a 4 máš dochlazovaní vyp. na to že jsi měl klimu zapnutou a topení jsi měl na jedničce. Vypadá to na řj dochlazovaní J239.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...