Přejít na obsah

1,8TSI-spotreba oleje


Martin_SII

Doporučené příspěvky

Počítej tak od 60kKč včtně DPH. Záleží kdo co a jak. V Praze to jeden pán dělá za cca 80kKč stylem tím, że zůstane jen klikovka a vačkové hřídele a jinak vše hýbací vyhazuje ať je to ve stavu libovolném. Oprava sice dražší, ale motor pak jede..

Ale bohužel nic není jistota. Může se ukázat, že bude poškrábaný povrch válců, zmršená hlava a pak ta cena klidně poletí vysoko nad 100kKč - čímž se cenově dostáváš k opravě v autorizovaném servisu, kde často mění motor za motor. Nicméně pokud by se něco takového mělo dít, tak to asi poznáš při zkušební jízdě až ti budou vynechávat zápaly apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
V 23. 5. 2017 na 10:45, rayx napsal:

Tak to je další způsob, jak separátor otestovat. Tím že otevřete přístup vzduchu přes měrku nebo víčko, v motoru klesne podtlak, tím se to snaží podtlak dorovnat právě tím regulačním ventilem na odlučovači a to vede k rozhození poměrů vzduch/palivo pro válce. Ano, po vytažaní měrky nebo povolení víčka, pokud je odlučovač OK musí volnoběh začít blbnout.

 

Zkusil jsem, otáčky se nezměnily, popravdě zvuk moc taky ne, jen se motor začal klepat jako ratlík = pcv je tedy v pořádku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím asi mám problém mám 1,8 TSI BZB a včera jsem po ujetí celkem 5000 km doléval litr oleje, motor ve 168 tisících prošel go nic takže myslím že přes kruhy to nebere nic méně když jsem měl auto naposledy na zvedáku tak jsem viděl jak spoj mezi vanou a blokem je od oleje a také vzduchová trubice co vede v horní části do turba tak je na svém konci od nánosů oleje nevíte náhodou co by to mohlo být zda to jsou kruhy a mám to začít řešit nebo něco jiného díky za odpověď 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle ti nikdo přes internet neřekne. V motoru je plno míst, kde může utíkat olej - těsnění, gufera, turbo, pístní kroužky, PCV ventil, chladič oleje... Můžeš to vizuálně zkontrolovat a poznáš, odkud to teče. U turba a pístních kroužků by to pálilo olej. Rozdělej PCV ventil a koukni na membránu, jestli není poškozená.

Editováno: , autor: Ort
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď ještě bych se chtěl zeptat BZB 2008 problém s pístními kroužky nemělo nebo se pletu ? Já jen abych věděl internet jsem pročítal několikrát toto fórum mám sjeté od shora dolů ale nikde jsem se na 100% nedozvěděl jestli bzb bylo v pohodě okrem kroužku, vím že mělo problém s rozvody ale to je tak všechno 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...