Přejít na obsah

Problém s unikáním oleje


David900

Doporučené příspěvky

Zdravím.Dávám 2.8 do kupi.Nejdřím mi nešla nastartovat a pak chytla na 4 válce tak jsem koukl na svíčky a byli plné oleje,tak sem udělal nové těsnění.A je další problém jel jsem to projet a začalo se mi s motoru kouřit a po chvílí pátrání sem zjisti že se mi oběvuje olej na výfuku jak jsou svody a je příruba na další část výfuku.Nemužu přít na to odkud mi jde na ten výfuk-Nesetkal ste se stým někdo????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím.Dávám 2.8 do kupi.Nejdřím mi nešla nastartovat a pak chytla na 4 válce tak jsem koukl na svíčky a byli plné oleje,tak sem udělal nové těsnění.A je další problém jel jsem to projet a začalo se mi s motoru kouřit a po chvílí pátrání sem zjisti že se mi oběvuje olej na výfuku jak jsou svody a je příruba na další část výfuku.Nemužu přít na to odkud mi jde na ten výfuk-Nesetkal ste se stým někdo????

Gufera vacek. Tamtudy to rádo teče. Snad všechny gufera v tomhle motoru propouští olej.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil :kol-47: .

Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka.

Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase...

Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici :kol-28:

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil :kol-47: .

Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka.

Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase...

Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici :kol-28:

Vlastní zkušenost: víka ventilů vyměněna fakt super práce :kol-33: , ale ho.no platná stejně to olej papá a přetěsňovat gufera za min.20 litrů kravina, dolívat a dolívat oil, ale to je nejen 2.8i  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pátek jsem s mechošem řešil, když to tedy papá a je to už starší, proč tam nelupnout místo 5w30 třeba 5w40 nebo 10w40. Nejde mi o to, že mám 2.8 a je to normální, spíš mi jde o to, jestli má smysl při stáří auta(moje 12 let) tam dávat ten ku.va drahej olej, když tím autem prakticky jen protéká. Při spotřebě 0.5l/1000 km t.j. 6l/12000km ani nedodržím 15tis. na výměnu a je tam furt novej olej(samo filtr ne)... Je to jen názor a pokud mi ho tu profíci(Satas,Sup1 a další) vyvrátí, tak budu dál holt pokračovat v dolévání  :kol-28:  

Dodavatel olejů mechoše mi v pondělí udělá nabídku nebo návrh nějaké utěsňovací směsi čico, tak dám vědět  :kol-32:

 

jirkaK ta moč fakt dobrý  :kol-47:

Lukyluk furt stejný papá, ale já to přetěsňoval kvůli prosakování oleje na svíčky

Editováno: , autor: Ďurih
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, 0,5/1000km je normálka - neřešit. Gufera neodcházejí, těsnění pod víkem je klasika. Zároveň zkontroluj i těsnění kolem přestavovače vačky. Tam to taky trpí - stejně jako 1.8 20V.

 

EDIT:

Jasně, těsněním pod víkem vyřešíš ty svíčky...

5W-30 je po zahřátí "voda", leju 5W-40 (VW502.00) a pohoda = pod 0,3l/1000km (navíc je stejně řidká po ohřátí jako 10W-40 a tu v normě VW502.00 dělá tuším jen Total). Mám ho za necelou stovku tak to neřeším.

Editováno: , autor: ace ventura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...