Přejít na obsah

Výměna vlnovce - vibrace výfuku a rezonance v kabině


martt

Doporučené příspěvky

R 1.2HTP 51kW - po 130tis.začal prdět výfuk (prasklina za vlnovcem), za pár dní to upadlo celé. V jednom malém servisu sundali přední díl výfuku, starý vlnovec vyřízli a navařili nový. Vyměnili ještě sponu. Celé to nestálo ani litr. Jenže při volnoběhu je v kabině slyšet značná rezonance. Při zvedlém autě výfuk znatelně vybruje nejvíc v zadní části a jak kmitá tak se to přenáší do kabiny. Pomáhá malé zvýšení volnoběžných otáček. Při vyšších otáčkách to není tak znatelné (HTP je pak trochu hlučnější).

Tady na fóru u R a Fll jsem nic nenašel. V sekci O řešili silenbloky motoru, vejfuku, celkové složení vejfuku, katalyzátor atp.

Má někdo s tímto zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Naprosto to samé. Najeto jenom  100tis. km, vyměněn vlnovec (za nějaky neoriginál) a v autě se nedá vydržet. Volnoběh duní, kolem 2000 a nad 4000 to samé. Aspoň už tuším po čem jít. Díky martt111 :kol-47:

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak martt mlčí, asi nepřišly gumičky :-) No jinak nebyl to jenom vlnovec, ale odešel vnitřek předního tlumiče výfuku. Musel se vyměnit celý přední díl. Originál by stál 10000kč což považuji za výsměch škoda managementu normálním lidem, tak jsem vzal Tyll za 2000kč. Zvukově to není úplně ok jako originál, ale už se v tom dá jet :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyll není dobrej,rád se sesype dovnitř.Dával jsem komplet bossal,znatelně hlučnější,zadní díl po dvou letech na kaši.Koupil jsem edex,sice kvalita nic moc,ale hlučnost skoro jako originál.Lepší než bosal je polský polmosrow.U těch vlnovců je problém,že originální délka neodpovídá žádnému replikovému.Je skoro lepší koupit celý první díl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

No v klubu HTP o tom už je napsán román a výsledek je, že žádný jiný vlnovec než originál nedokáže ztlumit dunění při jistých otáčkách. Bohužel škoda se svým úkolem ožebračit každého neprodává vlnovec samostaně, ale jen celý přední výfukový dil i s tlumičem za cca 10000kč. Palec dolů škodě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...