Přejít na obsah

Skocena retaz motor CGPA r.v.2010


misiak242

Doporučené příspěvky

Takze zatial kratke zhrnutie: olej som menil kazdych 10000, stara rozvodova retaz oproti novej vytahana o cca 1cm. Hudraulicky napinak neviem posudit v akom stave bol ale uz pravdepodobne nestacil retaz spanovat. Rozvod bol skoceny dolu o asi 2 zuby. Pricom bolo ohnutych vsetkych sest nasavacich ventilov.

Pred poruchou sa neobjavili ziadne zvuky zeby pri starte zarachotila retaz najazdene 140000.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ajaj, jak i ventily ... já to říkám pořád, dělají to už asi z blata, jinak si nedokážu vysvětlit můj ještě origo řetěz

To buď rád ,že nemáš problémy.To si můžeš gratulovat.I když u mého řetěz nebyl vůbec vytahanej pouze napínák to nezvládl s lištou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Díky moc, tohle mi pomůže. A ještě mám jeden dotaz, nevíte někdo, kde nebo kdo dokáže srovnat blok motoru? Mám namysli vložky a šály. Bohužel se mi potkal motor a udělalo to drobné boule, ale po jejich seškrábnutí tam nějak extra díra,nebo nějak moc velký vryp.  Díky

Editováno: , autor: Sp4rc007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...