Přejít na obsah

Zvuk motoru


K1ller

Doporučené příspěvky

Tak je to na každém fóru. Chce to pohledat podobný nebo stejný zvuk u podobných nebo stejných motorů.

Jak je auto staré? Jestli do roku 2010 a změnila se vůle spojky, nebo už šla nějak jinak, bude to spojka s výrobní vadou.

Jestli je to z vršku motoru, mohou to být hydroštely, ale to jen hádám. Co video?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to nataceno zvenci u predniho kola. Spojka je menena v 90000km, nyni najeto 160000km. Auto je vyrobene 12/2009, do provozu 01/2010. Video mohu zkusit natocit odpoledne. Jinak jsem zkousel hledat, jenze tech videi moc neni. A co jsem nasel na Youtube, tak jsou tam videa, kde jim piskaji rozvody a tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prikladam to slibene video, snad yo bude takto stacit.

 

 

A jestli mohu jeste jeden dotazek. Zejmena za studena mi motor po pridani plynu mezi 1500 - 2000 otackami jakoby zacvrlika. Kamarad mi to dal na diagnostiku a vstriky se zdaji byt v poradku (hodnoty kolem +- 0.1 - 0.2, hranicni je pry 1). Podle servisu je to u techto motoru normalni, delaji to pry vsechny ty 1.6 TDi. Ze pry kdyby to bylo spis cinkani, nebo kdyby ten motor skubal, tak pak se mam stresovat. Je to tak? Nerekli to jen, aby se mne zbavili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvrlikanie za studena, hlavne ked to ide od rozvodov, tak vymenit rozvody aj s pumpou. Tiez mi to robilo (ale pocul som to len za studena a na volnobeh), po vymene to zmizlo.

Je to taketo nieco?

https://www.youtube.com/watch?v=SNP9ZLScXIs

Lebo v tvojom videu nic take nepocujem.

 

BTW uz som ti pisal aj vo vedlajsom fore.

Editováno: , autor: Kyselinka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, dik, tenhle zvuk to neni. A rozvody jsou menene ve 116000 km. Blbe se ten zvuk popusuje. Proste jako u starych 120tek tam neco zarachta. Na netu jsem nasel tenhle odkaz na Golfa. Tam pisi, ze to delaji vstriky, coz by mne asi kleplo. Ale jemu to dela spis po zahrati, mne hlavne za studena.

 

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=282003

 

Zkousel jsem to i nahrat, ale je to tak slabe, ze to telefon nebere, je z toho celkem normalni jizda.

 

 

Tak nevim, zda jeste nezkusit jiny servis, nastesti mame na Kladne znackove dva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skopirujem to aj sem:

 

Ten chalan tam odkazuje na toto video: https://www.youtube.com/watch?v=d4top-W9eaI ...a to je poriadna prasarna a chory rozum podtacat motor na 1000ot blink.png

S commonrailom by sa malo jazdit skoro ako s benzinom, drzat to okolo 2000-2500 ot. a vytacat pekne az za 3500ot.

Na videu nieco pocujem, ale len pri preradeni a v nizsich otackach. Bolo by lepsie vidiet aj otackomer, lebo sa mi nezda, ze by to robilo aj pri 1800ot.

Mne sa tiez obcas stane, ze sa pozabudnem, hlavne ked nastartujem auto v minusovych teplotach a pozabudnem na otacky a skor preradim. Vtedy trosku zaklepe az mi zadrkocu zuby biggrin.png

 

Docital som cely ten topic na VW a moj zaver je ten, ze ludia skratka nevedia s CR jazdit, stale si myslia, ze je to rotacka. Melu tam o otackach 1200, 1400 a podobne. Kriste, ved ten motor sa takymto jazdenim zabije rolleyes.gif

Motorpower to myslim pekne vystihol: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=2902509#p2902509

 

Vyskusaj vybehnut do autorizaku a daj si nahrat najnovsi SW na ECU. Mam pocit, ze v99XX riesi kultivovanost vstrekov, davkovanie paliva atp. Ak bude novy SW, tak by som skusil zdiagnostikovat odchylku vstrekovaneho mnozstva paliva vsetkych vstrekov !!! na studeno !!!, ci nie su nahodou chytene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja presel z benzinu a nepodtacim to. Navic ono si to samo zaduni, kdyz to nahodou udelam. Ale jak rikam, 50 na trojku po mesne a po pridani plynu to zacvrka pripadne zaklepe. Dneska to delalo zase. Ale po zahrati to spis klepalo. Zkusil jsem jeste jedno video, bohuzel nevim, jak natocit i otackomer, aniz bych se u toho zabil. Jak se to dela?

 

 

Kazdopadne do servisu jeste skocim, v patek tam stejne jdu prezout, tak jim to necham na cely den, at se na to podivaji. Myslim, ze kdyz jsem to mel na diagnostice u kamarada, tak rikal, ze software je tam puvodni. Ale zase predchozi majitel si nestezoval. Ach jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, no tak snad v tom servisu budou umet poradit. Jen doufam, ze mne neceka dlasi velka investice, mam to auto teprve mesic :(

 

Aha, tak to radeji zkouset nebudu. Navic bych to urcite cele akorat rozmazal :) Navic pri mem stesti by za prvnim bukem byli policajti :)

 

EDIT: Tak jsem do servisu volal, pry neni problem, zchekuji to a vymysli reseni. Dam tedy v patek vedet, co mi rekli. 

Editováno: , autor: K1ller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu mit jeste, mozna blby, dotaz? Nemuze to klepani byt zpusobeno palivem? Zatim jsem bral jen 2x a pokazde Maxxmotion od OMV. Ale nasel jsem par diskusi, kde lide pisi, ze jim to s Maxxmotion vic klepe a je to hlucne.

 

https://www.oleje.cz/forum/omv-maxxmotion-a-benzina-verva-t4629-300.html

 

https://www.oleje.cz/forum/agip-vs-benzina-vs-omw-nafta-pd-t5199-15.html

 

Take jsem se docetl, ze ma Maxxmotion nizsi mazivost nez ostatni. Kolega se dusuje, ze mu to nikdy nedelalo, ze ted ma 1.6 TDI Tourana a ma to stejny zvuk. Ale on bral jen klasicke nafty za sem tam pridal Vif.

Editováno: , autor: K1ller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ved vyskusaj inu naftu a pridaj aj VIF, ze co to spravi.

Pripadne este mozes vyskusat Liqui Moly PRO-LINE Diesel System Reiniger 500ml. Ja som ho pred mesiacom dal do nadrze a motor ide trosku zivsie, tichsie a kultivovanejsie. Mozno je to len placebo, ale zevraj to funguje dobre na precistenie palivoveho systemu a trysiek.

Osobne si myslim, ze kvalita nafty urobi vela, hlavne ked ma motor uz nieco za sebou.

Editováno: , autor: Kyselinka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...