Přejít na obsah

Yeti versus Yeti Fresh


Zdeneek

Doporučené příspěvky

No povazuji zrovna tyhle veci navic za zbytecne, to uz bych radeji investoval do vetsiho zatmaveni skel, sportovnich sedacek nebo tazneho zarizeni, takze v tomhle pripade asi uprednostnim Yeti. Diky za info.

Editováno: , autor: Zdeneek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdil ve vybave je propastny. Active nema napriklad ani radio nebo kolenni a hlavove airbagy. Na palubni desce dira, volant plastovy, ventilace manualni, loketni opera nikde. A to zminuju jenom nektere veci uvedene v ceniku. Rada veci jako horsi potahy nebo plastove klicky dveri v ceniku clovek nenajde.

 

Staci si do obou verzi sednout a je jasno. Po zdrazeni zakladni verze je rozdil natolik maly, ze nema smysl setrit 10% ceny auta a dostat vyrazne chudsi produkt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocital jsem s tim, ze autoradio tam prendam ze sveho soucasneho auta, pripravu pro autoradio by mel snad mit i Yeti Active v zakladu? Nebo ne? Pokud ne, melo by Yeti Fresh smysl, ale dosud vyjmenovane doplnky jsou pro me vicemene zbytecne. Loketni operu nechci. Plastovy volant je standard, je to urcite vice hygienicke nez kozeny potah na volantu, manualni stahovani oken klickami mi vzdy vyhovovalo, chci dat do oken deflektory, tam by byl treba s elektrickym zaviranim oken problem. Ve sluzebnich Octaviich mame klimatizaci a stejne ji nepouzivame, neni to pry zdrave, me to sice nevadilo, ale radeji otevreme okna, nekteri spolucestujici maji pri pouzivani klimatizace v horkem lete a castejsim nastupovani a vystupovani z vozidla problemy s bolesti v krku a bolesti zad. To stridani teplotnich rozdilu pry neni zrovna moc zdrave.

Za 35000 Kc bych si vybral spise jinou vybavu, jestli to nic navic nema.

Jinak co je mysleno v prispevku od Jan R. tim "PDC vzadu"? Co je to za doplnek?

Pokud jsou opravdu uvnitr jeste dalsi designove rozdily a rozdily v kvalite vnitrniho materialu, nejlepsi bude asi v autosalonu do obou verzi sednout a porovnat je zevnitr, diky za informace.

Editováno: , autor: Zdeneek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja radeji asi uprednostnim sportovni sedacky, zatmaveni skel a tazne zarizeni, ale rozhodnu se tedy, az si v tom zkusim sedet.

Soucasti tech zadnich parkovacich senzoru u Yeti Fresh je i parkovaci kamera? Asi ne co, jen za priplatek?

Editováno: , autor: Zdeneek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš to všechno na jejich stránkách...

 Základem pro model ŠKODA Yeti Fresh je výbavový stupeňAmbition, který obsahuje mimo jiné:

- 16" litá kola Helix
- Integrované přední mlhové světlomety
- Malý kožený paket (3ramenný kožený volant)
- Tempomat
- Airbag řidiče, spolujezdce, boční vpředu a kolenní řidiče

k tomu navíc získáte:

- Signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu
- Dvouzónovou klimatizaci Climatronic
- Vyhřívání předních sedadel
- Vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním
- Dešťový senzor
- Infotainment rádio SWING - 2 DIN
- Bederní opěry na sedadlech řidiče a spolujezdce
- Zadní světla s LED diodami
- Multifunkční volant pro rádio a telefon
- Bluetooth
- Sklopná opěra sedadla spolujezdce
- El. ovládaná vyhřívaná a sklopitelná vnější zpětná zrcátka
- Vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla

Parkovací kamera je za dalších 8 tisíc, podle mě zbytečný, s yetim se výborně parkovalo i bez senzorů.....a myslim že výbavy tam je víc jak za 40 tisíc(ale nepočítal jsem to), takže z tohodle pohledu se to vyplatí určitě, ale pokud máš limit řekněme 390, tak s tím nic nenaděláme. Nehledě na to, že při prodeji by se ta vyšší výbava mohla  zhodnotit sama za sebe. Osobně si myslím, že todle je ta nejlepší nabídka co na yetíka zatím byla. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já uznávám, že Yeti Fresh je cenově výhodnější, než všechny ty doplňky co má objednávat zvlášť na Yeti Active, ale zas v tom jsou takové položky, které jsou pro mě zbytečné, nebo je přímo nechci. Tam snad není ani jedna položka, o kterou bych vysloveně stál, jako že bych si ji chtěl objednat i zvlášť do Yeti Active.

 

Pod položkou "Sklopná opěra sedadla spolujezdce" mám chápat co? Že v Yeti Active standardně nejde u sedadla spolujezdce opěra zad naklápět? To snad ne?

 

 

 Jenom by me zajimalo jake sedacky si tam budes davat.

 

 

No přemýšlel jsem o těch výškově nastavitelných sedačkách řidiče a spolujezdce, co jsou uvedeny v konfigurátoru jako zvláštní výbava za 2600 Kč, obrázek mi nepovolilo fórum postnout.

 

Jinak Yeti Fresh už asi také zdražili, vidím, že už je za nejméně 421900 Kč: http://www.skoda-auto.cz/models/yeti-fresh/ Ale v konfigurátoru to ukazuje stále cenu od 419900 Kč, tak nevím, co je správně.

 

Moje verze Yeti Active by mě vyšla přes konfigurátor v bílé barvě a s výškově nastavitelnými sedačkami na 391500 Kč.

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/83531223

 

Yeti Fresh by mě vyšel v bílé barvě a pravděpodobně bez výškově nastavitelných sedaček (protože v konfigurátoru nejsou) na 423900 Kč, to je o 32400 Kč dražší a to ještě má asi konfigurátor neaktuální levnější ceny.

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/83531648

Editováno: , autor: Zdeneek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K cemu se to da vyuzit sklopit operadlo sedadla uplne dopredu? Napada me jen, aby se na tom dalo nejak prespat? To bych pak bral jako dobrou funkci. To jde jen u sedadla spolujezdce nebo i ridice? Ze bych sklopil operadla obou prednich sedacek dopredu, zadni sedacky vyndal uplne, hodil na to skladaci matraci z Lidlu a vyspal se v aute treba na rybach u rybnika pres noc? Pokud by to takto jednoduse slo, tak bych volil Yeti Fresh, to by mi za to opravdu stalo.

Editováno: , autor: Zdeneek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na začátku roku jsme měl stejné dilema. ( klimoška stačí manuál, kola stačí ocelová, na co tempomat, atd).

 

Ale nakonec jsem přitlačil a koupil variantu FRESH a jsme spokojenej. Hlavně se mi nelíbilo otevřená přihrádka na palubní desce - to vypadá jako pěst na oko a chtěl jsem radio SWING s Bluetooth ( což je příplatek jen za toto radio  16.200,- Kč ) .

 

Takže určitě doporučuji variantu YETI FRESH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netušim kdo by řídil, když by bylo sklopený opěradlo řidiče  :D takže ne, na spaní to asi moc nebude.  Je to k tomu, aby se daly převážet delší náklady, například skříně z IKEA a podobně. My v tom přestěhovali i vanu, ale sklápětelný opěradlo jsme neměli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to v aute nemám bohužiaľ, takže ti neviem povedať či by si sa na tom vyspal, ale myslím, že to bude aj so zadnou sedačkou moc krátke.

Ináč stojí to okolo 90e, takže žiadna veľká položka vo výbave.

Odoslané z Lenovo TAB S8-50F pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem to tak, ze by se i zadni sedacky sklopily nebo uplne vymontovali a na to polozila matrace dlouha od sklopeneho operadla predni sedacky az do zavazadloveho prostoru, popr. by se ta matrace jeste treba nekde trochu vypodlozila, aby nebyla moc prohnuta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když by se vyndaly sedačky, byl by tam velkej schod k tý položený přední, ale když by se to nečím vypodložilo tak by to možná i šlo. Kdyby se zadní jenom sklopily, stejně jako ta přední, mělo by to být relativně v rovině, kromě kufru teda. Viděl jsem někde že nějací švýcaři předělávali kufr na matracové spaní, ale nejsem si jistej jestli to byl roomster nebo yeti (i kdž by to mělo bejt víceménně stejný) a chtěli za to dardu docela. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...