Přejít na obsah

Tesnenie pod hlavou fabia 1.4 mpi 50kw


Boris9995

Doporučené příspěvky

Chcem sa spýtať či niekdo z vás nevie kolko stojí tesnenie pod hlavu a čo všetko je ešte k tomu treba. dakujem

No záleží jak na tom ta hlava bude a jak moc si pečlivý...

U mě šla hlava na přebroušení ikdyž vypadala celkem slušně(tady spousta lidí píše že není potřeba přebrousit hlavu), pak šla na tlak.zkoušku, no a zpět do auta, nové těsnění + sada šroubů (to taky hodně lidí nedělá)...

No tak je těžký, odpovídat co všechno.

Hodně lidem stačí jen to těsnění, takže je to na tobě... :)

Jo a k ceně, záleží kde ho budeš kupovat ale cca 250,-

Editováno: , autor: Smety
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dakujem ti moc si mi pomohol. a práca nevieš čo by asi vyšla?

Už nevím přesně, ale měl jsem to u jednoho profíka, který má ale dost nadsazené ceny za práci, teda aspoň podle toho, co mi psali ostatní a když poslouchám jiné lidi, kteří u něj měli káry.

V autě mám fakturu, ale to je doma. Je to fuk, stejně si každý mechoš řekne jiný prachy.

Takže cca (fakt už nevím přesně) - těsnění 250,- / sada šroubů 750,- / přebroušení + tlak.zk. u firmy kam to dává 1.000,- / práce 2.000,-

Teď si nechával dělat to samé kolega z práce, ale jinde a stálo ho to 3.000,- (přebroušení,těsnění,šrouby+práce - bez tlak.zk.)

No a ještě jeden z práce jen těsnění + práce za 750,-

Tak asi tak.

Když pohledáš na fóru, najdeš toho daleko víc a různé ceny a názory...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dakujem ti moc si mi pomohol. a práca nevieš čo by asi vyšla?

Mám možná stejný motor 1.4 Mpi 50Kw rok výroby 2003 těsnění se mi vypouklo už po 50000 Km Já vůl jsem to dal do autorizovaného servisu

a nechal jsem tam 7600,- v českých korunách... :smich:

Dělali mi tlak, bruz nebyl potřeba, práce, výměna expanzní nádobky a snad i pročištění chladícího systému, šrouby,voda

A za to takovou pálku...., takže pokud nejseš sebevrah, tak to dáš nějakýmu schopnýmu klučinovi, který ti to udělá do 4000,-

Jinak samotný těsnění stojí do třech stovek....to je parodie....

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je fakt palba, měnil jsem si těsnění na 1,4 Mpi tuhle v létě před dovolenou (Chorvatsko) spíš preventivně,trochu začal prosakovat olej do chl kapaliny,u těchto motorů klasika. Těsnění asi 350Kč origo ve škoda servise,k tomu 4 l G12 nemrzky, pak těšnění na svody a matky( bylo podfouklý pak nějaká ta práce s tím. Brus atd jsem nedělal,jen těsnění. Práce na 3- 4 hodinky s jednou rukou v kapse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež menim tesnenie ,len keď je olej vo vode,alebo sa motor prehrieva(piesty natlačia vzduch cez chybné tesnenie do chladiaceho okruhu).Pokiaľ nie je hlava vyžrana, tak si ju v pohode očistím so smirkovým pap. sám.Hlinikova hlava sa neskrivi(opak staré liatin hlavy -u škodoviek).Šrouby pokiaľ niesu poškodené -použijem tie isté.K autu treba mať vzťah,ale nie otrocky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

a este otazka.....tak ze jeden "odbornik" mi spominal ze budem musiet davat dole aj rozvody aby som dal dole hlavu..ale ako som pozeral tak ten dekel kde su rozvody a tak no nemaju nic spolocne s hlavou akurat ze je tam ta vacka a ventili...ale nic...tak co mam davat dole aj rozvody ? ci ako?co vsetko treba dat dole?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež menim tesnenie ,len keď je olej vo vode,alebo sa motor prehrieva(piesty natlačia vzduch cez chybné tesnenie do chladiaceho okruhu).Pokiaľ nie je hlava vyžrana, tak si ju v pohode očistím so smirkovým pap. sám.Hlinikova hlava sa neskrivi(opak staré liatin hlavy -u škodoviek).Šrouby pokiaľ niesu poškodené -použijem tie isté.K autu treba mať vzťah,ale nie otrocky.

Hmm, nic ve zlým, ale k tobě bych auto do opravy nedal. Nechci ho opravovat na několikrát. Možná tím, že spoustu věcí řešíš jak řešíš, ušetříš nějaké peníze, ale následnou opravou člověk přijde zase o nějaké peníze (většinou víc, než kdyby se to napoprvé udělalo pořádně) a ještě navíc o čas.

Auto má být provozně spolehlivé - a ne ho otrocky neustále nechávat opravovat, protože někdo práci zfušoval.

Challanger : Záleží, je-li to OHC nebo OHV ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Hmm, nic ve zlým, ale k tobě bych auto do opravy nedal. Nechci ho opravovat na několikrát. Možná tím, že spoustu věcí řešíš jak řešíš, ušetříš nějaké peníze, ale následnou opravou člověk přijde zase o nějaké peníze (většinou víc, než kdyby se to napoprvé udělalo pořádně) a ještě navíc o čas.

Auto má být provozně spolehlivé - a ne ho otrocky neustále nechávat opravovat, protože někdo práci zfušoval.

Challanger : Záleží, je-li to OHC nebo OHV ;)

no sam neviem aky je tam rozdiel???? TO OHC___ a OHV ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

zdravim... mam 44kW AZE motor.. menili mi v servise sanie z 50kw, vacku z 50kW a zvody z 50kW tak isto aj rozvody a tesnenie.bola prebrusena aj hlava.. tesnenie je tusim nejake tamac. Po vymene som siel kupit sviecky do servisu vratil som sa a vsetko bolo ok na vicku oleja nic a kvapalina ok..este som v ten den pojazdil cca dokopy 50km.. na druhy den som spravil cca 25km a skontroloval som kvapalinu aj vicko.. kvapalina klesla pod minimum a na vicku oleja bola ruzova emulzia.. kde moze byt problem?? hlava je prebrusena a je tam nove tesnenie.. je mozne ze to bude pokracovat? dakujem za pomoc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...