Přejít na obsah

2,0 - BMM - "Prasklá kliková hřídel: Tiká časovaná bomba i ve vašem motoru?"


Shaarky

2,0 - BMM - "Prasklá kliková hřídel: Tiká časovaná bomba i ve vašem motoru?"  

40 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Ahojte,

prodávám svou Octávii 2,0 103kW PD DPF (v rodině...) a vždy jsem žil v domnění toho, že BMM 2,0 PD 103kW je jeden z nejlepších motorů (180 000 km a bez problémů...). Nyní jsem ale narazil na článek z minulého roku : http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-tika-casovana-bomba-i-ve-vasem-motoru-90332

Nemám z toho dobrý pocit, auto šlape jak hodinky, olej nežere, spotřeba nízká, doposud servisováno v autorizákách, chod pravidelný a tichý...dvojhmota rozhodně není KO, ale má to nejlepší za sebou samozřejmě.

Které vozy to postihuje?

Obecně nejčastěji čtyřválce TDI-PD z let 2006 až 2010. Ještě častěji než zmíněnou devatenáctistovku, pak vážná závada postihuje osmiventilové dvoulitry s filtrem pevných částic (TDI-PD DPF), které konstrukčně z devatenáctistovky vycházejí. Jde o kódy motorů BMM (například Škoda Octavia Scout), BMP (Superb II, Passat 3C).

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nam před rokem prdla taky při cca 182 000km. pak byla vybroušená vačka i hydroštely. dal se jinej motor a prodalo pro jistotu. pak po měsici novej kupce oznamoval, že mu prdnul i chladič [emoji4]

A jak se to projevovalo (hlučnost, výkon atd.)? Co to bylo za auto - první majitel nebo z druhé ruky atd? Jinak chladič je normálka bych řekl. Diky

Jinak : http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-scout-20-tdi-resime-zlomenou-klikovou-hridel-5283.html

Odesláno z mého LG-H960 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, jirka toledo napsal:

proč by bmm neměl být dobrý ? v dpf problém nevidím to si zkurví lidi sami ...

 

to není tak úplně pravda. PD prostě korektní regeneraci nezvládá. Je to nekompatibilita dvou technologií.

 

před 8 hodinami, Shaarky napsal:

@Wittmann

No tak jednak mám na tom 180 tisíc zatím bez větších problémů a jednak myslím ty 2,0 byly rozhodně i horší, ne ?

 

to bezpochyby, ale jsou i mnohem lepší. Je tu o tom celé vlákno, kde jsou hlavní neduhy popsány, o klice tam tuším není ani slovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové nic proti, ale přijde mi, že se tyto témata zakládají jen kvůli tomu aby bylo o čem. Na netu se najde spousta kkt ale i pravd. Držel bych se zkušeností a neprožíval tak každej článek na kterej narazím, když pohledám tak určitě najdu i článek kterej vyvrací ten předchozí a naopak a naopak a naopak :)

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@šuldo, :-) a právě proto jsem téma založil. Článek je starý přes rok,osobní zkušenosti mám jiné, opačné, ale...jsou zde zkušenější, kterým ty auta procházejí pod rukama...a to je důvod, proč se raději zeptám. A od toho to fórum zde je.

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je pro zajímavost, kdyby to někdo snad hledal, na dieselpower jsem našel 2 zmínky o koupě BMM motoru s odkazem na klikovku... na jiné fóru poznámka o , cituji :

 

Citovat

Jedinej problem mely tyhle motory r.v. 2007-2008 spatne dotazena klikovka na jedny strane.

Citovat

ne neni tu praskani hlavy, tady pri vetsi namaze klikovka praskla a musel se menit motor - chybne nastaveny moment pri montazi motoru. Pry se to stavalo do nejakych 170k km, pak uz byl klid. Nekomu to jeblo v 90k km, nekomu v 150k km a nekdo s tim najel 250k km a v pohode. Je to ruzny. Jinak dotazeni momentakem ti provedou v kazdem autorizaku - budou vedet o cem mluvis.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeni, tento motor je skutecna casovana bomba. JEDNA se o vadu ,,za kterou je odpovedny vyrobce motoru. Pochopitelne vetsinou praskne u valce c.1  po garancni zaruce velkemu poctu provozovatelu. Jedine reseni je podat hromadnou zalobu jako to udelali v americe s vozy VW na emise.  Kazda slusna firma by tento problem resila. Je to nase chyba ze se nejsme jako poskozeni kontaktovat a resit pravni cestou. JE TO OSTUDA KONCERNU SKODA AUTO. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako po 8 letech jim napsat, že ti prdla klikovka, tak ti odepíšou že to máš po záruce a nazdar bazar.... Záruka je jasně daná, dnes se dá už připlatit za delší záruku a pak je ideální čas auto prodat, protože se může stát tohle i na dalším autě, takže asi tak... Ale kdo má furt prodávat a kupovat nový auta nebo zařizovat operák...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaruka  je specificka vec. Tady se jedna o vadu technologicko vyrobni povahy. U velkych firem se vyhodnocuje spolehlivost a kvalita materialu. Stesti je z pohledu zaruky na strane vyrobce. 

Ostuda  ovsem take. Kliky v nejakem poctu mohou prasknout ale u motoru BMM je to neco jineho. U spatne navrzenych a vyrobenych agregatu se muze zavada projevit od urciteho poctu

cyklu ty mohou vychazet mimo.zaruku. Za to vynit provozovatele auta a jejich spatnou nebo nejasnou udrzbou je nesportovni a zbabele. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochopitelne zdrojem informaci by na zaklade dat znackovych servisu a pripadnych partneru mela vydat skoda auto servisni dopis nebo bulletin a u techto motoru vymenit klikove hridele. Chudaky kterym to.uz prasklo repasovat motor. Znackove servisy tuto informaci nepodaji a Skoda auto ze znamych duvodu take ne. Chovaji se v tomto pripade neobchodne a predevsim neprofesionalne. Kdyz budes patrat tak ti to neda velky problem a zjistis jak velky pruser fabriky to je. Mlci. Probrat by je mohla zaloba jako to udelali v Americe na VW. Poskozeni by se meli prostrednictvim.jednoho pravnika dat dohromady. Tecka. Myslim ze i media by to prevzala. Nepodcenujte tuto vec. Muze se stat ze ti to.praskne v Chorvatsku na dalnici nebo na tech nasich a kvuli lajdactvi fabriky jinych okolnosti te smete a zabije auto nebo kamion. I to se muze stat. To co tu pise autor tematu je i.o zdravi a bezpecnosti kdyz nad tim premyslim.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se jedna v globalu o motor ktery dnes stoji cca 182 tisic.

Kdyz tuto sumu vynasobis poctem chudaku kteri si ho koupili a odesel jim tak zjistis ze to je podobna zalezitost. Blbost je ze se poskozeni nedokazi zasadit o reseni spolecne. Firma o tomto problemu vi a nekterym byla skoda uznana. Ja nejsem scientolog jen jako ty kdyz neco udelam spatne tak to priznam a chovam se profesionalne myslim ze na druhe strane skoda auto by se mohla chovat nejenom profesionalne ale i eticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked to niekomu pomoze tak mne tiez prdla pri 230tis km ,okolo 215tis km zacalo auto vybrovat pri cca

 140km/h  ako keby boli zle vyvazene kolesa tak sme to prisudzovali tomu menili vyvazovali a stale nic ,tak bol dohad ze asi je to dvojhmotou a pripravovali sa na jej vymenu ku ktorej uz nedoslo alternativa prva je ta ze na dvojhmote je nejaky unasac kmitov a ze ju trebalo skor vymenit a druha alternativa po rozborke kluky ze bola vyrobna chyba kedy praskla panva na prvom valci  a z toho nasledne kluka ...

 

IMG_6342.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ancaaa, ty vibrace tedy byly již kvůli klice či kvůli dvojhmotě? Protože právě vibrace delší dobu řeším, ale při nižší rychlosti (70km)!

Jaké auto to prosím bylo, motor a modelový rok popř. měsíc výroby, díky!! Zvukový doprovod byl nějaký, auto mělo pravidelný servis, byl jsi první majitel?

Díky !
Odesláno z mého LG-H960 pomocí Tapatalk



Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sharky-rok vyroby 2008 Octavia combi 2l tdi BMM motor ,som druhy majitel bola dovezena z IT v roku 2010 a natocenych mala 180tis km takze pochybujem ze niekto po dvoch rokoch stacal alebo zeby mala viac km alebo je tam len minimalna pravdepodobnost...

servis pravidelny olej meneny po 15tis km, zvukovy ziadny ,spravalo sa to totozne ako nevyvazenost kolesa/lies

to z coho to bolo uz asi nezistime kedze aj spojka uz ma to najlepsie za sebou...

byt tebou tak urobim vsetko naraz ked chces mat pokoj a sa vyhnut zniceniu motora skontroluj vstreky,vymen ulozenie silentbloky motora aby si vylucil ine dovody chvenia ,new spojka, rozobrat spodok dat na  vybrus kluku+ nove panve a nove ulozenie kluky a okolo toho kontrola olejového cerpadla a jeho pohonu

....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...