Přejít na obsah

Cukání v nízkých otáčkách


Aleš Veigend

Doporučené příspěvky

Na mém screenu výše je to vidět, kudy se tam dostat ve VCDS a jaké hodnoty to jsou ;) v novém VCDS už je i vyhledávání, tak to nedá moc práce to najít...

 

Jinak abych dal aktuální zpravodajství:

Zkouším různé kombinace co by to mohlo dělat. Sundal jsem z masky zimní clonu, jestli náhodou nebrání čerstvému vzduchu. Zároveň proběhla regenerace DPF a zdálo se mi, že to cuká o dost míň, teď ale jak se filtr zase zanáší, tak se to vrací. Ale třeba to je jen souhra náhod. Na aktuální nádrž jsem nalil Liqui Moly čistič, o kterém jsme se bavili výše a uvidíme, jak to dopadne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nevím podle čeho soudíš, že mají 1.6 vysokou kouřivost? DPF filtry jsou oproti předchozím 1.9 v podstatě bezproblémové...

Já DPF docela bedlivě sleduju a po a před chipem jsem si nevšiml nějaké změny. Regenerace probíhají stále stejně mezi 500km teď v zimě a 700-800km v létě. A jsou stále stejně bezproblémové. Pokud je chip dobře udělaný, tak se kouřivost nijak výrazně nezvedne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...