blablazik

Bouchání LP kola bez zatížení motoru

3 příspěvky k tomuto tématu

Odesláno (upraveno)

Dobrý den, včera mi při jízdě náhle začalo bouchat levé přední kolo. Děje se tak při brzdění motorem nebo při jízdě na neutrál. Když je motor v záběru tak to nedělá. Rány se zdály být pravidelné, po zastavení na chvíli ustaly. Přenáší se to i do řízení a cuká to s volantem doleva. Nevíte někdo čím by to mohlo být?

Upraveno uživatelem blablazik
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, pro začátek zkontroluj zda se ti nepovolily šrouby na kole

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To bylo první co mě napadlo, ty jsem kontroloval hned. Akorát jsem nezkontroloval středovou matici, mrknu na to ještě.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od Pawlisko
      Cau chlapi,
       mel jsem ted dva tydny pujcenou jednickovou octavii s najezdem 250 tisic km a ted kdyz jsem presedl zpet do sve dvojkove, tak musim nadavat na podvozek auta. Octavia I byla mnohem pohodlnejsi predevsim pri jizde po nerovnostech. Uz jsem to resil loni kdyz jsem mel nahradni trojkovou octavii. 
       
      Kdyz jedu po kostkach nebo najedu do mensi diry tak je to strasny, nepojodlny a misto toho aby jakoby kola kopirovala povrch a ja to v aute skoro nepoznal mam pocit jak kdyby to kolo zapadlo do te diry i s karoserii. Na kostkach taky hrozny. 
       
      Najezd mam 205 tisic. Na testech tlumicu jsem byl a pry o.k.  Ale zase jsem slysel ze je normalni ze test je ok a pritom tlumice v haji. Ze by mi plavalo auto na ceste se rict neda. Kamos mel zadni tlumice v haji a pri vjeti do diry se to auto snad minutu rovnalo. 
       
      Nechci menit neco, co nemusim, ale logicky v servisu mi reknou at to vymenim.
       
      Sada tlumicu stoji do 5 tisic coz je cajk, ale musi se koupit i dalsi veci okolo.
       
      Neresil jste nekdo neco podobneho? Pripadne cim by to jeste mohlo byt? Auto uz ma neco za sebou, ale 20 tisic za novej podvozek je dost kdyz to muze byt fakt jenom necim jinym. Treba pruzinama? 
       
      I kamos co ma O2 a najeto 230 ma pohodlnejsi svezeni, respektive komfortnejsi.
       
      Kdyby tu byl nekdo z Prahy a chtel porovnat, budu jedine rad.
       
      diky za tipy rady a napady 
       
      Pavel
    • Od Drahosh
      uz mate nekdo DCC na O3? jake jsou vase dojmy/zkusenosti? je to skutecne takovy rozdil jako v S3?
    • Od satep
      Ahoj,
      prosím o radu co by mohlo být příčinou. 
      Mám Octavii II rok 2011 1,6 TDI CR. Po najetí 92tis se začal projevovat divný zvuk. Při stočeném volantu vpravo nebo vlevo a při přidávání a následném ubírání na plynu, je slyšet kovový zvuk od levého kola, v místě za přístrojovkou. Dříve tohle slyšet vůbec nebylo. Celou nápravu servis prošel a nikde není žádná vůle (byl jsem tam několikrát). Dnes jsem našel jedinou vůli, která by to mohlo být viz. video se zvukem.
      Je možné, že příčinou může být vůle kterou jsou zachytil na videu? Je vůle, která je slyšet na videu normální? 
       

      - od levého kola
      - od pravého kolaVyvolání zvuku - vůle : auto na heveru, bez rychlosti a rychle pootočím kolem na obě strany.Zda mám zařazeno nebo nemám nemá vliv na zvuk. Vytočení kol na zvuk taky nemá vliv.
       
       
      díky Petr 
    • Od Zavoznik
      Pozoruji u svého auta následující nepříjemné chování - když pozvolna pustím plynový pedál a pak jej opět normálně sešlápnu, tak to s autem mírně škubne.
      Žádné šlapání na spojku nebo nějaká dlouhá prodleva. Prostě pustím plyn, sešlápnu plyn, a ucítím cuknutí.

      Setkal se s někdo z vás s něčím podobným?
       
      Hledal jsem na fóru, ale nic relevantního jsem nenašel. Napadla mne dvouhmota, ale vlastně si ani nejsem jist, jestli ji tohle auto vůbec má.
       
    • Od Roman_Š
      Dobrý večer pánové, prosím o Váš názor.
      Mám Octavii 1.9TDI 4x4 AGR 66kW
      Když vytočím skoro plný nebo plný rejd a začnu couvat, auto se mi celé hodně rozvibruje. I když vyřadím nechám takto auto v neutrálu, pořád vibruje. Když to ignoruju a chci couvat dále, autu jako by se nechtělo bylo takové ztuhlé ale jede a pak najedou prásk taková tupá rána a zacouvám v pohodě. 
      Do toho slyším od zadní nápravy při jízdě tak od 10-150km/h hučení od zadní nápravy jakoby hučely ložiska ale nevím jestli to nemá i náhodou něco společného s výše popsaným. S tím může souviset i zvláštní pravidelně přerušované hučení závislé na rychlosti, od přední nápravy (jemné vibrace s tím do podvozku k nohám) od 30km/h a výše, které ale skoro vymizí když zatočím volantem doprava, na levou stranu to zesiluje.
       
      Nechci Vás tu nějak zahlcovat ale sám nejsem přes auta expert ale nechci v servisu naletět nějakému rádoby poctivému mechanikovi.