evlo

Základní radio?

20 příspěvků k tomuto tématu

Odesláno (upraveno)

Uvažuji, dost vážně, o pronájmu toho citigo style ASG, ale dívám se, že ve výbavě jsou sice nějaké repráky navíc, ale žádné rádio. Jaké je tam teda základní radio a má alespoň USB a bluetooth? Jde případně jednoduše a bez poškození interieru vyměnit za aftermarket?

 

Má být do 15 měsíců refresh (nedávno byl Up!) takže při obnově už bude šance na použitelné radio?

Upraveno uživatelem evlo
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Facelift má základní rádio se dvěma reproduktory a jen na kartu SD nebo přes jack. 

 

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A jde tam nejak dostat standardni 1DIN? Nasel jsem na webu na prodej nejakou redukci do palubky a redukci na kabelaz, ale nechci to auto poskodit pri vymene a pak zbytecne platit dalsi litr, kdyz uz tak ten kus plastu do palubky stoji litr.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V základu u style je rádio blues jak píše kolega. To rádio je naprosto ok, jen je potřeba k němu doobjednat za 2200,- 4 repro navíc.

(základní 2 repro jsou nějaký širokopásmový dole ve dveřích a hrajou jak z kanálu, jak se přidaj vejškáče a další dva repro do zadních dveří hraje to naprosto v pohodě)

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To už tu bylo napsáno, ze je tam radio bez by a USB. Tedka už řešíme jak je moc složité tam dat aftermarket bez poškození interieru.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Decibel ES: Nevíš jestli je v zadních dvěřích u aut, kde nejsou reproduktory osazeny, připravena pro ně kabeláž?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Napiš Sir Jarek ten už do UPa repro dodělával a myslím že někde psal že tu kabeláž kupoval. Myslím že tam kvůli nákladům z výroby nebude. 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No dát tam jiné rádio to by byl docela porod podle mě  :D jinak nevím jestli jsem tak skromnej, ale i zákl. 2 repra hrajou dobře, pod podmínkou že se trochu poladí basy dolů a nebude to řvát až za roh ;). Jinak se dvěma repro není od rádia ani náznak kabelů do zadu, takže by to chtělo rozebrat opravdu celé až k rádiu.. To už je snad lepší si pořídit do dveří nějaké opravdu kvalitní širokopásmový. A než se v tom hrabat celý den, tak na ahifi si prý neřeknou za práci víc jak 1500 a je to za 3 hodinky hotové (přední repro s vytlumením a bassák do kufru).

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Repro dozadu+výškáče dopředu jsem dodělával u Vaši. Kabely tam určitě připravený nebudou, my je taky dodělávali/dokupovali. Určitě doporučuju ty další 4repro dodat, je to mnohem příjemnější. Ty základní dva jsou na obyč poslech ok, ale když si budete chtít tu hudbu trošku víc vychutnat, tak ty další 4 repro jsou moc fajn. Jo a ještě jedna vě. Když to někdo budete dodělávat později (tedy nebudete to mít za ty 2tácy z fabriky), tak je potřeba ještě vyměnit i přední obložení A sloupků. Jo a rozebírat Citigo je o strach, všechno je hodně napevno/natvrdo nacvakané, jeden se bojí co uláme... Navíc se musí povytáhnout rádio, sundat půl palubky aj volant, tapecy atd... no vopruz...

 

Aftermarketový rádio jde, ale nevím jestli je to dobrá volba, možná bude mít kapku lepší zvuk, ale citgo je plechová krabička a tak to nikdy nebude na nějakou super hifi kvalitu. Navíc na originál rádiu jde třeba nastavit zobrazování rychlosti a taky spolupracuje s BT a s navigací (resp. teď už asi jen s tím držákem na mobil), upravuje hlasitost podle rychlosti atd...

 

Já bych se origo rádia nevzdával. Ten Blues má Aux-in (3,5" Jack), SD slot a CD mechaniku (žere i MP3 s ID3Tagy) a  za 1000,- se dá přikoupit USB port...

Nebo rovnou 6000,- z aSwing, ten má i BT i USB a 6 repro. Podívej se kdyžtak do konfigurátoru na popis rádií.

Upraveno uživatelem Joseamigo
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

15 hours ago, luky.daniel said:

No dát tam jiné rádio to by byl docela porod podle mě  :D jinak nevím jestli jsem tak skromnej, ale i zákl. 2 repra hrajou dobře, pod podmínkou že se trochu poladí basy dolů a nebude to řvát až za roh ;). Jinak se dvěma repro není od rádia ani náznak kabelů do zadu, takže by to chtělo rozebrat opravdu celé až k rádiu.. To už je snad lepší si pořídit do dveří nějaké opravdu kvalitní širokopásmový. A než se v tom hrabat celý den, tak na ahifi si prý neřeknou za práci víc jak 1500 a je to za 3 hodinky hotové (přední repro s vytlumením a bassák do kufru).

Tak ony v tom pronajmu jsou prave nakonfigurovany repraky navic, ale ne radio a opravdu nehodlam v roce 2017 nekde stahovat mp3 a kopirovat to na sd kartu, to bylo in tak 17 let zpatky.

 

Ze radio spolupracuje s BT a navigaci je super, ale ani jedno z toho nema, ani ovladani na volantu, proto je me prave dost jedno,ze tam nebude origo.

 

Hlavne naprd je, ze konvertor z A2DP na 3.5 jack neni moc dobre reseni, proto pak nefunguji tlacitka pro preskoceni pisnicky na radiu.

 

Pak jsem nasel nejaky  Move&Fun, coz je asi to stejne jako Maps&more od VW. To me bude s tim zakladnim radiem fungovat? Protoze to nejaky bluetooth pry umi. Na strankach skodovky to vypada na neaktualni informace.

To stejne i na VW - vsude maji fotky te navigace a pritom uz je misto toho jen drzacek telefonu.

EDIT: aha, uz to chapu, na move&fun je taky potreba to lepsi radio co v pronajmu neni.

Upraveno uživatelem evlo
-1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

na Move&Fun musí mít auto přípravu. Kdysi to standartně měla nejvyšší výbava, ostatní za příplatek. Ale teď tohle opustili a nahradili to jiným rádiem (Blues/Swing s kapku větším displejem). Místo toho je tam možné objednat držák s "konektivitou" k rádiu, což znamená že navigaci , BT a média z telefonu v držáku můžeš hrnout přes rádio do repráků a naopak udaje o autě (palubní PC, teploty kapalin, stav nádže atd) přes aplikaci vidíš na mobilu v držáku.. Každej rok ale s něčím novým přijdou, takže nejlepší je podívat se na salon, do katalogů, na fórum, těsně před tím, než něco budeš objednávat.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Stejne by me zajimalo kdo ty konfigurace vymysli, protoze to ma vsechno krom lepsiho radia a bezoveho interieru, treba parodii na oteviraci strechu za 15k, coz fakt nechapu, ale asi jsem proste divnej a vetsina lidi chce neco jineho nez ja.

Nicmene krom demence s infotaimentem  jsem vlastne rad, ze to nekdo za me rozhodne, protoze minule kdyz jsem vybiral nove auto, jsem to proste u skodovky vzdal, protoze miliarda moznosti, kdyzto u hyundai to bylo vpodstate o tom jestli chci automat, manual a jakou barvu.

Upraveno uživatelem evlo
-1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Tak podle prodejce to move & fun funguje i se zakladnim radiem a fakt tam nahore nejaky konektory jsou, jak v 2017, tak v 2016 variante.

 

Kazdopadne teda po svezeni s ASG premyslim jestli to vubec kupovat, mel jsem nizka ocekavani, ale nechapu co to dela. Hlavne to funguje v uplne opacnych pripadech nez by u citiga, podle me, melo. Akcelerace z krizovatky - tragicka, tj. nejaky presupy v zacpe moc nehorzi, parkovani tragicke - reakce na plyn pri parkovani proste des a hruza, i oproti DSG, nejen oproti normalnim automatum (coz je do znacne miry dane tim, ze auto po pusteni plynu nejede dozadu a v malem kopci dokonce couva). Pri normalni jizde nebo rozjezdech do kopce stezi poznat, ze to neni normalni automat, pri jizde do kopce, kdyz by to byl normalni automat, tak bych si rekl, ze potrebuje servis, ale v ramci toho co jsem od toho cekal, tak ok. Fakt nechapu proc je to tak spatne prave v situacich pro ktere clovek citigo vylozene chce.

 

Dost jsem byl zklamanej i z interieru, kterej pri jizde na kostkach vydaval zvuky, coz jsem teda u auta v roce 2017 necekal, ale asi jsem jen moc zhyckanej.

 

Kdyz vemu vpotaz, ze je to skodovka, takze servis (tim myslim obecne servis jako sluzby) super, cena na pronajem zhruba na urovni samostne pojistky na normalni auto, tak to smysl dava.

 

Kazdopadne fakt nechapu proc kazde male auto, co je ve meste pouzitelne je proste vyrobne tak nejak nedotazane, proste levne, mozna ze se jako pocita, ze se rychle spotrebuje. Kolik by to stalo navic mesicne s nejakym normalnim malym automatem, co se tam vleze, treba CVT? 200?

Ale to uz je tady offtopic.

Upraveno uživatelem evlo
-1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jo, 2017 má taky "nějaký" konektor,ale co jsem si nastudoval, tak uchycení MoveFun a nového držáku na mobil má jinak plastové zámky (ty na zacvaknutí do palubky). Jedině poprosit prodejce, ať nějakou MoveFu vybaí a ukáže ti, že to tam jde. Byl bych opatrnej na to co říkaj prodejci, často mají o autě menší povědomí než naše drahé polovičky...

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na ASG se po par jizdach v pohode zvykne, samozrejme v pripade ze clovek netouzi po akcni jizde a nejakych prudkych rozjezdech. To s tim proste mozne neni. :) Ale osobne uz to pomale razeni nijak nepocituju a pri presednuti z auta s DSG to skoro ani nevnimam. Jedine co je opravdu blbe je, ze to pri pusteni plynu samo nezrychluje a do kopce jeste navic jede dozadu. Toto proste nevychytali, byt je treba rict, ze kolinska konkurence to ma naprosto stejne.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nejde to, novej držák má jiný uchycení:

 

IMG_20161109_123200.jpg

IMG_20161109_123239.jpg

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já mám základní rádio a nahoře je to zaslepený-ale úplně. Není tam ani vycvakávací čtvereček. Taky jsem se projel s automatem a je to prostě robotizovaný manuál no, do kopce to ani popojíždět bez plynu nemůže, protože je to vlastně manuál který přeřazuje auto samo :D . Stojí pětinu toho co ostatní automaty a je to tak dobře. Kupovat citigo za 300 už by nemělo smysl ne? :p

1

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Tak ze to nejde to bych urcite netvrdil. U vetsich aut je tzv. plizeni u robotizovanych manualu uz uplne bezne a to i u tech jednospojkovych. Ostatne DSG je tez jen robotizovany manual pouze zdvojeny a dvojspojkovy. Tezko rict, proc to u Citigo neni, z 99% bych tipoval na usporu, coz se holt da pochopit. Jen 10 tisic za "automat" priplati kde kdo.

Upraveno uživatelem mike_k
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To na pronájem ma cenikovku 320k. Já bych za maly auto do města co je fakt vychytany dal i 500 000, ale prostě neexistuje - bud velký a vytlumeny a řadící, nebo maly udělaný aby bylo levný a nebo modely jen pro japonský trh.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že rádio už nikoho nezajímá a probírají se zde převodovky. LOCK.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.