Přejít na obsah

Klesající teplota chladici kap. + netopí


Romeceks

Doporučené příspěvky

Když jedu od 0 do 150 km/h  je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C.

Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C  a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C.

Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy...

 

Předem děkuji za rady je to opravdu záhada....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Termostat to nebyl, byla to malinkatá prasklina na expanzní nádobce- unik tlaku a kapaliny....  A proč to netopí, bude to nejspíš motůrek na ovládání klapky teplého a studeného vzduchu. Při nastartovaném motoru to na diagnostice nehlásilo žádnou chybu. Chyba se ukázala pouze při žhavení motoru, po nastartovaní chyba vždy zmizela.. Nyní čekám na nový motůrek tak uvidím, za to pak bude konečně topit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak problémy furt zůstávají... Nová expanzka nic nevyřešila... Teplota pořád padá od rychlosti 160 km/h na 60°C a když uberu tak se srovna na 90°C.. A stále to netopí, jednou to hodilo chybu č.01271 Krokový motor teplotní klapky - vadná trvale a pak když jsme zkoušeli znova najít chybu tak řídící jednotka nic nenašla vše OK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení

VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
V 23. 2. 2017 na 12:36, SUP1 napsal:

Vyměň znovu termostat, odvzdušnit topení

VAGem zahýbejte klapkou. Můžeš i bez VAGíny, při otočeném klíčku reguluj teplotu a poslouchej zvuk klapky. možná fyzicky zkontrolovat, jestli není utržená

cus bus,my s klukem ted resime podobny problem na supu 1.9 96kw.na volnobeh vse ok,ale sotva prida plyn tak jse zvedne hladina vody v expance.mame kompletni rozvody ina,termostat novy.jinak ovzdusnit okruh.u feldy stacilo vysroubovat teplotni cidlo a cekat az potece kapalina.diky za nazory

Editováno: , autor: richardis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...