Přejít na obsah

Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace


Igor

Doporučené příspěvky

Dňa 20.1.2004 bola na problém s káblovým zväzkom vyhlásená servisná akcia 97J7, v rámci ktorej sa problém so zväzkom riešil odmotaním jeho časti. Servisná akcia sa mala týkať vozidiel s výrobnými číslami od 000000 do čísla 006000 v modelovom roku 2004, resp. všetkých vozidiel vyrobených do 14. decembra 2003.

Servisná akcia bola k 28.2.2007 ukončená, takže kto nemá zväzok rozmotaný, už mu to nespravia zdarma. Ďaľšie informácie sú v nasledovných diskusiách:

Zvazok od RJ

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6641

Svazek kabelů, problém?

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=279

Oxidace kabelu ve Fabii

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17556

Palubka svítí jak vánoční stromeček, a někdy nejde nastartovat

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=15834

Ďaľší možný hnijúci kábel?

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=8453&hl=&st=50

Edit: Upravil som dátumy a čísla karosérií, ktorých sa problém s káblovým zväzkom týkal.

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

To ti povedali v servise že trochu zaprášené kontakty????

:) Nechodim do original skoda servisu,pretoze tam zdieraju ludi.Robil mi to jeden chlapik.Vypinac rozobral,precistil kontakty no a zatial to ide.Dufam ze sa to nepokazi, pretoze zvyknu tie vypinace odijst.S pozdravom ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Caute chlapi,

chcem vyrozpravat dvojdnovu story o oprave uz neskoro vyviazaneho (po 6r) zooxidovaneho kabeloveho zavazku od motoru na fabii.Nekamenujte ma,ze je to tu na viac miestach,vsade sa tliacha o vyviazani,ale nikto tu nepise ako zreparovat uz medene zily napadnute "rakovinou" medi.

Takze po vyviazani v autorizovanom servise mi odisiel templomer (ktory stale nefunguje,cidlo je OK) a klakson,ktory v nasom velkomeste je prepotrebny.Dva mesiace som sa na to chystal,az prisiel predlzeny vikend.Airbox,bateria von a z hrozou som zisitil,ze to mam pekne chytene.Narezal som izolaciu.Medenka,alebo sciernuty kabel pod izolaciou siahal az k torpedu.Je krehky,zlomi sa pri mensom prehybani.

Je tam nafigu pristup.Takze som to vycvakal asi 15 kablov zo 40tich a zacal letovat zdrave prepojky.Letovanie je jedinny sposob ako to spravit na veky a spolahlivo.Pri letovani je samotny pruser,na tu medenku vam ziadny cin nechyti!!!!!!!!!!!!!!! A to mam specialnu chemiu, fluxery, multicore cin a priemyselnu mikropajku.Musite to rozpliest a vyskrabat nozom,osmirglovat na ploche do zdravej medi.Je tam naprd pristup,za dva dni som mal krize v tahu.Pred samotnym zapajkovanim treba navliect silikonovu zmrstovaciu buzirku a dobre ju prehriat,aby splynula vodotesne s povodnou izolaciou.Potom klasika zapaskovat kvalitnou omotavackou.Smozrejme je tam ta hadicka od ostretkovacou,davajte bacha aby ste nezlomili ten plastovy holender,co sa mi podarilo.Ak si auto necham dlhsie vymenim cely kablovy zvazok,ktory stoji fakt 40000.Skoda asi vie ako sa robia ksefty z detskej choroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

postihol ma tento problem s kablovym zväzkom. u mechanika co som sa informoval tak v podstate spravia to ze ho vycvaknu a nadletuju nove kable. asi je to jediny sposob ako to spravit nez menit komplet celu el. instalaciumotora. Co vy na to hovorite na tento sposob opravy ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapik co mi opravuje auto, robi v skodovackom servise mi hovoril, ze kolega elektrikar tiez skusal opravovat tento kablovy zvazok na vlastnej Fabii. 2 dni sa s tym sral, ale robil to poctivo - menil cele kable pekne podla farby. ked to mal hotove, vsetko pozapajal a... nieco nefungovalo, nejake kontrolky svietili a pod. cize stav ako predtym. venoval tomu este 2 dni, skusal vselico a nakoniec musel sice zo zlavou kupit novy zvazok. nechcem nikoho strasit, houmr dufam ze sa ti to podari opravit k spokojnosti ale aj toto sa stalo. daj vediet ako si dopadol. ja som si to na MPi robil sam, je to tam viac ako 2 roky odmotane a vsetko funguje a teraz na 16V to bola jedna z prvych veci co som skontroloval a uz to bolo urobene podla DP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lukaso na novších autách je ten zväzok už tak navinutý a dá sa povedať že ho aj skrátili, predtým vlastne ten zhyb robil akýsi syfón, na mojom už ten zväzok zvedený rovno do toho plastového tunelu.

Páči sa mi tá hláška "může v ojedinelých případech docházet" hihi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapik co mi opravuje auto, robi v skodovackom servise mi hovoril, ze kolega elektrikar tiez skusal opravovat tento kablovy zvazok na vlastnej Fabii. 2 dni sa s tym sral, ale robil to poctivo - menil cele kable pekne podla farby. ked to mal hotove, vsetko pozapajal a... nieco nefungovalo, nejake kontrolky svietili a pod. cize stav ako predtym. venoval tomu este 2 dni, skusal vselico a nakoniec musel sice zo zlavou kupit novy zvazok. nechcem nikoho strasit, houmr dufam ze sa ti to podari opravit k spokojnosti ale aj toto sa stalo. daj vediet ako si dopadol. ja som si to na MPi robil sam, je to tam viac ako 2 roky odmotane a vsetko funguje a teraz na 16V to bola jedna z prvych veci co som skontroloval a uz to bolo urobene podla DP.

neviem ako ale ty co ro robia tak to robili uz viac krat a hovoril ze toto uz robili na tolko fabiach a v pohode a dalsi mechanik mi tiez hovoril ze si to robil na svojej a pred tyzdnom tu mal tiez jednu a v pohode, nijako neboli prekvapeny ani nic podobne, jedine co povedal stara znama vec na fabiach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houmr a ty si to nemal odmotané??????????? lol

vidis specialne som sa pytal na to mechanika co pracoval v skodovke. asi 3 krat som sa pytal je to odmotane alebo to takto je s vyroby a on. pozera na to a tvrdi ze to takto s vyroby nie je a bolo to spravene az cca pred 2 mesiacmi sa zacalo ozyvat servo kontrolka a tiez som sa zavrtal do tejto temy nahodne kde som si vsimol fotku od pava kde to uvadzal pred a po a ked som to uvidel pruser je neodmotany a ....................... zabil by som toho mechanika :kol-76::kol-51::kol-37::kol-22::fakac:kol8:angry:

p.s.: upozornujem na mechanika co sukromnici v povazskej bystrici vola sa KOZON (byvali zamestnanec skoda) stracny tupec a blb ani nechcite vediet co su podla neho rozvody na 16V otvoril kapotu a povedal vidim ze su menene ked som videl co tym mysli skoro som sa posral smiechom, fakt hurvinek. viac to auto nevidel, lebo by sa raz stalo ze by som mal motor v kufry. mimochodom ma plnu hubu HTP aky je to srac a nejede to, podla mna to v zivote ani nevidel.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute chlapi,

chcem vyrozpravat dvojdnovu story o oprave uz neskoro vyviazaneho (po 6r) zooxidovaneho kabeloveho zavazku od motoru na fabii.Nekamenujte ma,ze je to tu na viac miestach,vsade sa tliacha o vyviazani,ale nikto tu nepise ako zreparovat uz medene zily napadnute "rakovinou" medi.

Takze po vyviazani v autorizovanom servise mi odisiel templomer (ktory stale nefunguje,cidlo je OK) a klakson,ktory v nasom velkomeste je prepotrebny.Dva mesiace som sa na to chystal,az prisiel predlzeny vikend.Airbox,bateria von a z hrozou som zisitil,ze to mam pekne chytene.Narezal som izolaciu.Medenka,alebo sciernuty kabel pod izolaciou siahal az k torpedu.Je krehky,zlomi sa pri mensom prehybani.

Je tam nafigu pristup.Takze som to vycvakal asi 15 kablov zo 40tich a zacal letovat zdrave prepojky.Letovanie je jedinny sposob ako to spravit na veky a spolahlivo.Pri letovani je samotny pruser,na tu medenku vam ziadny cin nechyti!!!!!!!!!!!!!!! A to mam specialnu chemiu, fluxery, multicore cin a priemyselnu mikropajku.Musite to rozpliest a vyskrabat nozom,osmirglovat na ploche do zdravej medi.Je tam naprd pristup,za dva dni som mal krize v tahu.Pred samotnym zapajkovanim treba navliect silikonovu zmrstovaciu buzirku a dobre ju prehriat,aby splynula vodotesne s povodnou izolaciou.Potom klasika zapaskovat kvalitnou omotavackou.Smozrejme je tam ta hadicka od ostretkovacou,davajte bacha aby ste nezlomili ten plastovy holender,co sa mi podarilo.Ak si auto necham dlhsie vymenim cely kablovy zvazok,ktory stoji fakt 40000.Skoda asi vie ako sa robia ksefty z detskej choroby.

zvazok stoji cca 10 litrov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vcera ako som pisal som dal elektrikarom riesit kablovy zväzok a dnes bolo auto hotove. vymenili takmer vsetky. previezli, skontrolovali, prebehli diagnostikou vsetko tak ako ma byt. preslo uz nejake tie km cca 25km a zatial vsetko funkuje tak ako ma.

cena bola 3000 SK a samo ze dali zaruku na opravu. myslim, ze solidne a klop klop dufam ze bude funkovat bez problemov.

p.s.: vid foto, samo ze este budem musiet dokoncit nejake drobnosti vychytavecky vycistit odtok.

post-1730-1201887030_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lukaso: diki, ten odtok teda ta dierka nie je upchata nicim (voskom) v mojom pripade len raz za cas treba ju prepchat lebo sa upcha od bordelu a drzi sa tam voda. ono podla mna by stacilo keby tam bol väcsi otvor a nie to co tam je nejaky cca 5mm ono by stacilo cca 8mm a uz by sa to tak lahko nezanieslo, ak vobec ale to uz sa neda riesit kto by to toho vrtal a zväcsoval to, ja nie to by mi nedalo, radsej to prepchavam :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...