Franta Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Nevíte, jestli je více krytů na motor 1.6l/74kW? Existuje jenom ten s nápisem 1,6-SR? Co vlastně to SR znamená? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 21. Červen 2007 Sdílet Vloženo 21. Červen 2007 Nevíte, jestli je více krytů na motor 1.6l/74kW?Existuje jenom ten s nápisem 1,6-SR? Co vlastně to SR znamená? Co já vím tak takovej dvoudílnej má 74kW verze a potom jednodílnej má 75kW s tím nápisem jak píšeš, jinak nevim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratafak Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání... To by odpovídalo tomu, co jsem viděl. Viděl jsem dvě. Jednu bez nápisu a jednu s nápisem. Možná to je tak, že AEH je bez napisů a AKL je s nápisem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 U prvního ročníku výroby s tímto typem motoru (tedy od jara 97) byl dvoudílný kryt bez nápisu SR, jen se škodováckým znakem. Můžeš "potkat" i auta, která nemají z výroby tu druhou část krytu (okolo měrky oleje a alternátoru). Co znamená SR jsem kdysi věděl, ale hlava je děravá ... . Opravdu jen tuším, že se to snad týkalo proměnného sání... To by odpovídalo tomu, co jsem viděl. Viděl jsem dvě. Jednu bez nápisu a jednu s nápisem. Možná to je tak, že AEH je bez napisů a AKL je s nápisem. Presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cer Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 SR stufen regelung proměnlivá délka sacího potrubí u AKL,AEH to nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratafak Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 Díky za nápovědu zkratky SR , ale chci jen nesouhlasit v jenom bodě - AEH má proměnlivé sání také - mám ten motor, takže vím, o čem mluvím. AEH byl od AKL rozdílný ve stupni plnění emisních limitů, což bylo dosaženo jiným motormanagementem. Má nástup nejvyššího točivého momentu v jiných otáčkách (AEH 5800, AKL 5600) a jinak odstupňovanou převodovku. Ale variabilní sání mají oba typy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 Díky za nápovědu zkratky SR , ale chci jen nesouhlasit v jenom bodě - AEH má proměnlivé sání také - mám ten motor, takže vím, o čem mluvím. AEH byl od AKL rozdílný ve stupni plnění emisních limitů, což bylo dosaženo jiným motormanagementem. Má nástup nejvyššího točivého momentu v jiných otáčkách (AEH 5800, AKL 5600) a jinak odstupňovanou převodovku. Ale variabilní sání mají oba typy. To můžu potvrdit, mám také proměnlivé sání, ale bylo i pevné a to jak u 1,8 tak u 1,6 jen u prvních verzí, mělo to vysokou spotřebu a průběh krouťáku taky nic moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratafak Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Nechci se hádat, ale u 1.6/74 kW AEH i AKL bylo vždycky variabilní sání - tak už ten motor byl zkonstruován. U 1.8 je to tak jak píšeš - první verze bez VS a další verze po vzoru 1.6 přidáno VS, čímž se skutečně vylepšila (v rámci možností) charakteristika motoru. Tato verze motoru měla i jiný plastový kryt - tím se dal na první pohled rozeznat od původní verze bez VS. Jen možná ještě poznámku k té 1.6 - neplést s 55 kW motorem - ten samozřejmě neměl nikdy proměnlivé sání - je to totiž úplně jiný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Nechci se hádat, ale u 1.6/74 kW AEH i AKL bylo vždycky variabilní sání - tak už ten motor byl zkonstruován. U 1.8 je to tak jak píšeš - první verze bez VS a další verze po vzoru 1.6 přidáno VS, čímž se skutečně vylepšila (v rámci možností) charakteristika motoru. Tato verze motoru měla i jiný plastový kryt - tím se dal na první pohled rozeznat od původní verze bez VS. Jen možná ještě poznámku k té 1.6 - neplést s 55 kW motorem - ten samozřejmě neměl nikdy proměnlivé sání - je to totiž úplně jiný motor. Když jsem o tom přemýšlel tak máš pravdu, 1,6 byly všechny s VS. 1,6/55kW je samozřejmě úplně jinej motor, to je ten co byl ve Feldách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 9. Květen 2008 Sdílet Vloženo 9. Květen 2008 Když jsem o tom přemýšlel tak máš pravdu, 1,6 byly všechny s VS. 1,6/55kW je samozřejmě úplně jinej motor, to je ten co byl ve Feldách... Já měl 1,6 74KW - SR mělo to nalítáno nějakejch 155 000,- ale motor běhal jak hodinky i ten výkon byl onehdá dostačující ale k mým kilometrům se lépe hodí nafta.Ale jinak nedám na ten motor dopustit jak na náročnost údržby tak byl i tichý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.