Přejít na obsah

Vymena oleje v autorizovanem servise (Auto Styl)


neo10_

Doporučené příspěvky

Ono to vazne neni az tak horke. Vetsina aut je dosti blbuvzdorna takze nad i pod riskou je pomerne znacna rezerva. Napr. ve Felicii jsem pred radou let jezdil nekolik mesicu se zcela suchou merkou a ten motor dodnes chodi bez problemu. Taktez ono prelevani v servisech je zcela bezny jev a neznam nikoho, komu by to neco pokazilo. Nerikam tim, ze me nestve, ze jsou v servisech takovi lempli, ale imho bych z toho nedelal katastrofu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

Je to 1.9TDi PD, tam to bude asi vic nez 0,5 litru si myslim.

BTW: tak jsem se radsi vcera jeste podival jak to napodruhy udelali.. olej je presne.. kousek pod ryskou max.

Kazdopadne nebyly schopny zavrit vicko od doliti oleje (udajne to tim odsavali), takze kdyz jsem se do toho vcera podival, tak byl celej kryt motoru od oleje.. padl na to jeden toaletak, abych to aspon trochu opucoval.

ano odsava sa to cez otvor viko kade nalievas olej, maju na to taku dlhu tenku hadicu, strci to tam a odsaje.

Mám za to, že se to odsává přes olejovou měrku.

jasne mas pravdu zas som myslel na ine a pisal ine hlavne ze som nechavat odsavat olej a napisem taku blbost :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to vazne neni az tak horke. Vetsina aut je dosti blbuvzdorna takze nad i pod riskou je pomerne znacna rezerva. Napr. ve Felicii jsem pred radou let jezdil nekolik mesicu se zcela suchou merkou a ten motor dodnes chodi bez problemu. Taktez ono prelevani v servisech je zcela bezny jev a neznam nikoho, komu by to neco pokazilo. Nerikam tim, ze me nestve, ze jsou v servisech takovi lempli, ale imho bych z toho nedelal katastrofu. :)

Kdyby za to nechteli zaplatit, tak nereknu ani ň. :-) ale dostali zaplaceno az to, aby to udelali spravne. A jakozto autorizovany servis Skoda by mel za "spravne" povazovat to co je v manualu, i kdyz je to stokrat jedno ze tam toho oleje je vic.

Mel jsem spravne pozadovat vraceni penez za provedenou praci, protoze byla provedena spatne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to vazne neni az tak horke. Vetsina aut je dosti blbuvzdorna takze nad i pod riskou je pomerne znacna rezerva. Napr. ve Felicii jsem pred radou let jezdil nekolik mesicu se zcela suchou merkou a ten motor dodnes chodi bez problemu. Taktez ono prelevani v servisech je zcela bezny jev a neznam nikoho, komu by to neco pokazilo. Nerikam tim, ze me nestve, ze jsou v servisech takovi lempli, ale imho bych z toho nedelal katastrofu. :)

Kdyby za to nechteli zaplatit, tak nereknu ani ň. :-) ale dostali zaplaceno az to, aby to udelali spravne. A jakozto autorizovany servis Skoda by mel za "spravne" povazovat to co je v manualu, i kdyz je to stokrat jedno ze tam toho oleje je vic.

Mel jsem spravne pozadovat vraceni penez za provedenou praci, protoze byla provedena spatne..

No jistě :palec2:

Zaplatil jste vlastně 2x: za lemplovskou prácu a za zničený katalyzátor.

Kdybyste přijel zpět a tvrdil, že Vám zničili ten katalyzátor

(vinou většího množství oleje než správně předepisuje výrobce)

určitě by řekli: VYLOUČENO :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milý Petře:

Je hezké, že jsi přečetl knížku, kde je napsáno, že se to nemá - ostatně, já to ve svém příspěvku taky píšu, ony ty rysky tam nejsou pro srandu králíkům. Ale jak píše pan Etzold (Mimochodem, knižnice "Jak na to, aneb pan ETZOLD 100x jinak" je vskutku "hodnotná" četba. ) když to muší být, tak to muší být. Stejně ale nechápu, jak se může olej z klikové skříně se dostat výfuku, kór, když auta mají odlučovače oleje, že ?

A já si myslel, že přelitej motor olejem nesmí být z jiného důvodu, ale což.

Jinak, je také zajímavé, při kolika litrech v motoru se rozsvěcí ta kontrolka "málo oleje (mazání)". Je to celekm zajímavý údaj.

Tím narážím na to, že 0,5 lt oleje sem, a 0,5 lt oleje tam nic neznamená... ono stačí, aby při výměně jen trochu pomaleji stékal a "neštěstí"přelití je na světě.

Ale uznávám, Petře, je zajímavé číst tohle vlákno - z původního příspěvku : Přelili mi motor o 0,5 lt oleje, jsme se dostali už k 2x lemplovské práci, jednomu zničenýmu katalyzátoru a věštecké předpovědi (že je to vyloučeno). Co bude dál?

Hele, Petře, když jsi dobrej v tom věštění, jaká čísla padnou o víkendu ve Sportce. Že bych si vsadil, víš, já tak dobrý odhady a závěry nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milý Petře:

Je hezké, že jsi přečetl knížku, kde je napsáno, že se to nemá - ostatně, já to ve svém příspěvku taky píšu, ony ty rysky tam nejsou pro srandu králíkům. Ale jak píše pan Etzold (Mimochodem, knižnice "Jak na to, aneb pan ETZOLD 100x jinak" je vskutku "hodnotná" četba. ) když to muší být, tak to muší být. Stejně ale nechápu, jak se může olej z klikové skříně se dostat výfuku, kór, když auta mají odlučovače oleje, že ?

A já si myslel, že přelitej motor olejem nesmí být z jiného důvodu, ale což.

Jinak, je také zajímavé, při kolika litrech v motoru se rozsvěcí ta kontrolka "málo oleje (mazání)". Je to celekm zajímavý údaj.

Tím narážím na to, že 0,5 lt oleje sem, a 0,5 lt oleje tam nic neznamená... ono stačí, aby při výměně jen trochu pomaleji stékal a "neštěstí"přelití je na světě.

Ale uznávám, Petře, je zajímavé číst tohle vlákno - z původního příspěvku : Přelili mi motor o 0,5 lt oleje, jsme se dostali už k 2x lemplovské práci, jednomu zničenýmu katalyzátoru a věštecké předpovědi (že je to vyloučeno). Co bude dál?

Hele, Petře, když jsi dobrej v tom věštění, jaká čísla padnou o víkendu ve Sportce. Že bych si vsadil, víš, já tak dobrý odhady a závěry nemám.

Milý Marvine,

ber to tak, že mě, jakožto spotřebiteli vadí, že si zaplatím za něco a je to uděláno jednoduše špatně. Škoda to jednou v manualu napsala a autorizovaný servis je vlastně prodloužená ruka Škody, takže by to měli dělat tak, jak je kázáno v jejich návodu.

Je mi jasné, že to asi nic nezpůsobilo a i kdyby způsobilo, auto je v záruce, ale za to aby to udělali pořádně dostali zaplaceno.. tudíž odflákli to, co nabízejí jako službu za peníze. To, že jsem tam byl podruhé je de facto reklamace jejich služby a je jasné, že to není správné. I kdyby to bylo 100x jedno že je tam více oleje, prostě to nebyla dohodnutá služba za kterou dostali peníze.

Takže to jak motor vlastně funguje, je mi absolutně jedno, protože je to v tom případě irelevantní :-). To je jako když projedu myčkou, auto vyjede špinavé... autu ta špína nijak nevadí, ale mě vadí, že jsem zaplatil za něco a nedostal to v plné výši.

doufám, že jsem to popsal dostatečně jasně :-)

P.S.: je normální, že ten olej je po cca 1000km černej jako bota?

Editováno: , autor: neo10_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milý Petře:

Je hezké, že jsi přečetl knížku, kde je napsáno, že se to nemá - ostatně, já to ve svém příspěvku taky píšu, ony ty rysky tam nejsou pro srandu králíkům. Ale jak píše pan Etzold (Mimochodem, knižnice "Jak na to, aneb pan ETZOLD 100x jinak" je vskutku "hodnotná" četba. ) když to muší být, tak to muší být. Stejně ale nechápu, jak se může olej z klikové skříně se dostat výfuku, kór, když auta mají odlučovače oleje, že ?

A já si myslel, že přelitej motor olejem nesmí být z jiného důvodu, ale což.

Jinak, je také zajímavé, při kolika litrech v motoru se rozsvěcí ta kontrolka "málo oleje (mazání)". Je to celekm zajímavý údaj.

Tím narážím na to, že 0,5 lt oleje sem, a 0,5 lt oleje tam nic neznamená... ono stačí, aby při výměně jen trochu pomaleji stékal a "neštěstí"přelití je na světě.

Marvine, nic ve zlém, ale Neo10_ to popsal za mě: mě také vadí, když jako laik přijedu k PROFESINÁLŮM,

(kteří vědí co, proč, jak - ostatně proto to jsou profesionálové) a mají nějaký základní úkol (což

běžná výměna oleje je), načež doma z "chytrých" knížek zjistím, že to tak být nemá?

Navíc za to ještě královsky zaplatím (neb všici víme, že autorizovaný servis není nikdy nejlevnější).

Proto přijedu, zaplatím a DOUFÁM, že je vše v pořádku.

Vadí mi, když není. Bohužel, platí "důvěřuj, ale prověřuj" :palec2:

Jde o ten princip: šlendrián bych čekal u Lojzy v garáži, ne však u značkového servisu...

A propos k té knize "Jak na to": pro mě, jakožto pro laika je to dobrý základ toho, jak všechny

ty věcičky vypadají, kde se nacházejí a jak fungují... Pro ma ZATÍM plně postačující.

Díky tomu si třeba spoustu věcí dokáži udělat sám, nemusím nikoho otravovat a hlavně

sám vím, jestli jsu to udělal správně či nikoliv a hlavně: že jsu nic a nikde neošidil.

Když si měním olej sám, tak vím, že jsu vyměnil jak olej, tak filtr + těsnění u vypouštěcí zátky

a nalil 4,5 l kvalitního oleje (neředěného, jak to má správně být).

Myslíte že tyto nefér věci napraví jen jakési "bububu"? Ale kdež, jsme v Česku, a na české podvodníky

platí pouze a jenom (bohužel) media a negativní mediální kampaň.

Předpokládá se přece, že se to jednou dostane k uším šéfa takového servisu, který

pak řekne: takto ne (!) a zjedná si pořádek sám (aby se to již pro příště neopakovalo)...

V čem stále vidíte Marvine problém? Myslím, že jej hledáte zbytečně na naší straně.

Problém je onen autorizovaný servis, který odvedl šlendriánskou práci.

Proč o tom nenapsat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P.S.: je normální, že ten olej je po cca 1000km černej jako bota?

Jestli máte Diesel motor, tak už se to tu probíralo. Je to tak, je to prý hned černé. lol

U benzínu (svůj motor 92 kW) mírné začernění pozoruji až za cca 2000 km... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gentelmani,

líbí se mi váš přístup. Jak nenápadně stočíte řeč z technické debaty někam jinam, v tomhle případě, jak jsou ty autorizovaný servisy drahý a jaký jsou to šlendriáni, že přelili olej o 2 cm.

1.9 TDI má náplň oleje dost velkou a doopravdy se nikdy neví, kolik ho vyteklo, resp, kolik ho v motoru zbylo (nikdy nevykape všechen olej, to v těch "chytrých knížkách" určitě je - a když není, tak je to škoda) A aby auto stálo na zvedáku, do té doby, aby stekl všechen olej - na to doopravdy není čas.

Postup byl normální a normální byla i reakce servisu - holt podruhý do Stodůlek. Ten půllitr prostě odsajou. Nevím, co se ve Stodůlkách podruhé dělo, nebyl jsem u toho. Ale poté nedotáhnout víčko oleje, to není šlendrián, to je spíš provokace.

A jestli to za provokaci považujete a jestli se vám "vstříctnost" tohoto servisu nelíbí, pak už zbývá jedině sednout k počítači, vzít papír a poslat stížnost jak do Škody-Auto, tak v kopii do daného autorizovaného servisu. Udělá to pár lidí a končí.

Jinak, líbí se mi, jak se tady všichni odvolávají na profesionály - jako, kdyby byli všichni bezchybní, nikdy neudělali chybu, nedali obráceně razítko, někde něco nezaložili, neopoměli, byť by to byla maličkost.

To, že se v servisu občas něco nepovede, je normální - ona i ty myčka nemusí v danou chvíli 100% fungovat. Ale dobrý živnostník, servis, prostě, dobrá firma se pozná v přístupu k reklamaci. A postup této firmy, alespoň jak píše neo10_ v prvním příspěvku byl zcela normální.

Co se dělo poté, co tam přijel podruhé, nebudu hodnotit, bo jsem u toho nebyl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marvine, jasné :palec2: už je to pochopitelné mnohem

více :palec2: ale přesto si nedopustím naposledy "rýpnout":

proč pořád něco dělat na 2x?

Já sám naleju při výměně necelé 4 l (odhadnu, nejsu nemehlo ;)

a pak zbytek dolévám postupně... lol

(jsu stavař, ne automechanik a postup znám)

Pro vás je to "běžná" reklamace, kdy tam prostě přijedete podruhé.

Nevšiml jsu si, že by mě ale někdo "proplatil" další den za to, že nějaký

exot se včera opil, dnes má okno, a nejni schopen pracovat :help:

Jediná omluvenka, kterou bych bral by byla: "včera jsu se oženil"

nebo "včera se mi narodilo dítě" :palec2:lol

V tom se shodneme, ne???? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jediný problém co je mi znám a může nastat po přelití na rysku je - že se může dostat olej do katalizátoru a poškodit ho. Nebo pak dochází k nadměrnému spalování oleje což zanáší katalizátor. U kamaráda (jak jsem psal výše) došlo k zanesení katalizátoru a nechtějí to uznat jako závadu na záruku (výměnu katalizátoru) ale on s tím jezdil dlouho.....

Hmm, a to jako jak - nemáš náhodou na odvětrávání klikovky odlučovač oleje ? Jak chceš zničit katalyzátor.

A motor snad nemáš ještě v takovým stavu, aby ti foukal olej při pístech nebo u gufer do spalovacího prostoru ;)

Jinak, 2 cm jsou u 1,2 HTP asi 0,5l oleje - to je fakt problém. Tím neříkám, že by to nemělo být.

Je pravda že kamarád na to jezdil cca 40tis km než přišli na ten katalizátor a to nikdo neví zda si taky nepomohl tankováním u "JZD"......takže na 99,9% když najedeš s přelitým olejem 1000km nic se nestane. Docela mě ale překvapuje že se tu výše psalo že je možné jezdit i výrazně pod minimem a nic se neděje. Je sice pravda že kontrolka mazání se konkrétně u fáčka rozsvítila až při cca jen 2.5 litrech oleje ve vaně ale spoléhat na to............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je podezření, že se "exot" opil a má okno - a já kvůli exotu musím do autoservisu podruhé, řešení je snadné - při sebemenším podezření volám vedoucího a myslím, že v zákoníku práce jsou na "chlast" paragrafy. Ale to zase spadáváme do fáze věštění a coby, kdyby. A já stále, milý Petře, čekám na ty čísla do Sportky, abych si mohl vsadit. Jaký je vůbec Jackpot ? (ten kruh se nám pomalu uzavírá, že ?)

... jinak dobrý pokus o stočení opět někam jinam.

Myslím, že v původním příspěvku nic o opilém mechanikovi nebylo, jen o 2 cm oleje nad ryskou.

Mmch: Se stavařema (tím se nechci ovšem nikoho dotkout), úředníkama a zubařema má v poslední době obdobné zkušenosti jako neo10_ se servisem. Ale to je téma na delší diskuzi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marvine, zkrátka upřímně:

tahle diskuse už nikoho nebaví, nevidíte to?

Jestli za každou cenu musíte mít poslední slovo a musíte slyšet,

že máte pravdu, tak nemáte ;)

Jednoduše opravdu nemáte. Autorizovaný servis je pravá ruka výrobce

a ta nemůže chybovat... (a jestli chybuje, ať vrátí značku "škoda servis")

Mějte se :palec2:

p.s. čísla sportky, abyste se opět nepsal lol: 1,2,9,23,44,49 - vsaďte si :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela zajimave cteni - no nic.

Snad jen tolik - nikdo neni neomylny, jenze at zvedne ruku ten, kdo je se svym servisem naprosto spokojenej a nikdy se nesetkal se spatnou praci.

Nekolik rukou se mozna najde.

Sam jezdim do servisu tam, kde me bez reci vezmou na dilnu - a byla to az posledni prohlidka po 45 tis. km, ktera probehla naprosto hladce.

Marvin: Do urcite miry s tebou souhlasim, ale treba tohle vazne neberu, cituji: "A aby auto stálo na zvedáku, do té doby, aby stekl všechen olej - na to doopravdy není čas."

Pri prohlidce platim normohodiny, proste tenhle typ prohlidky trva 200 jednotek = 2 hodiny.

Jak jsem uvedl, jsem na dilne s autem - vzdy jsem byl hotov za cca 60-70 minut vcetne uplneho vypusteni oleje a tento cas jsem taky zaplatil, budiz jim to k dobru.

Ten kdo tam ale s autem neni, plati cele 2 hodiny. Ze by nebyl cas na uplne vypusteni oleje ve dvou hodinach kdyz u me to jde za cca polovicni cas???

A kde je dodrzovani postupu dle dilenske prirucky??? Ta by mela byt zavazna, ze, od toho taky existuje a ta jasne rika, kolik oleje do jakeho motoru a jak plnit, aby mimo jine nedoslo k preliti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře,

to je stále dokola. Nikdy jsem netvrdil, že mám pravdu. Naopak tvrdím, že mi podsouváš něco, co jsem neřekl.

Pouze tady s tebou diskutuji. Dobře, v technické diskuzi jsme skončili u knihy" Jak na to", dál jsme se nedostali, pak jsme měli menší vložku ohledně opilců v servise a teď tu všechny balamutíš, že to nikoho nebaví a chvíli měls poslední slovo (ač tvrdíš, že ho chci mít já - vidíš, zase něco podsouváš). Mě je šumák, kdo má poslední slovo.

Pokud máš názor, že autoservisy Škoda musí být 100% (tedy, že nesmí chybovat), je to tvůj názor a já ti ho neberu.

Dík za čísla Sporty, jen nevím, mám-li ti věřit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře Mavericku,

nějaké normohodiny jsou předepsány, nějaký postup je předepsán, ale prostě občas se něco stane.

Pak záleží na přístupu servisu (znám i servis, co zaplatí postiženému taxíka domů a odtah špatného auta na dílnu - a nejedná se v žádném případě o vozy v záruce).

Ale, aby ti to nebylo třeba líto, že žádný takový servis neznáš, tak je tu nejen pro tebe Marvinova žertovná příhoda, aneb jak se Marvin naučil měnit brzdové destičky.

Marvinova kchár potřebovala vyměnit spodní čepy. Přece jenom, měla už něco odhopsáno (něco i po českých silnicích) a před výletem se Marvin rozhodl, že lepší žádná vůle než nějaká. I tedy požadoval po servise (garážistovi) výměnu spodních čepů. Ano, spodní čepy byly vyměněny do druhého dne (a nutno říci, že precizně), ovšem Marvinova pixla poté vykazovala něco jako jízdu se zataženou ruční brzdou. Ano, starý hodný pan garážista vyměnil Marvinovi i brzdové destičky, řka, že ty staré stejně už nic nevydrží (měl pravdu). Toto Marvin věděl, a tak destičky reklamoval, že auto nejede. Starý pán chvíli přemýšlel, a pak přistoupil na Marvinovu nabídku, že místo opravy naučí Marvina ty "zpropadený" brzdový destičky vyměňovat. A tak Marvin, den před výletem, místo toho, aby se balil, přehazoval na svém kcháru nové destičky za staré, aby po výletě, v klidu a pohodě tam dal ty nové. A zazvonil zvonec a žertovné příhodě je konec.

Poučení: Při použití určitých destiček z druhovýroby může člověk zešedivět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je podezření, že se "exot" opil a má okno - a já kvůli exotu musím do autoservisu podruhé, řešení je snadné - při sebemenším podezření volám vedoucího a myslím, že v zákoníku práce jsou na "chlast" paragrafy. Ale to zase spadáváme do fáze věštění a coby, kdyby. A já stále, milý Petře, čekám na ty čísla do Sportky, abych si mohl vsadit. Jaký je vůbec Jackpot ? (ten kruh se nám pomalu uzavírá, že ?)

... jinak dobrý pokus o stočení opět někam jinam.

Myslím, že v původním příspěvku nic o opilém mechanikovi nebylo, jen o 2 cm oleje nad ryskou.

Mmch: Se stavařema (tím se nechci ovšem nikoho dotkout), úředníkama a zubařema má v poslední době obdobné zkušenosti jako neo10_ se servisem. Ale to je téma na delší diskuzi....

Moje vysvetleni absolutne nepohlo :-) nevadi. Tak jinak..

Ja jsem si nechtel postezovat jak je servis spatny, ale puvodni myslenka byla takova, jestli se to tak dela bezne (je to zazity postup) nebo ne.. jsem v tomto amater a poprve jsem si po servise ten olej kontroloval a z reakci lidi z tohoto fora jsem nabyl dojmu, ze je to spatne a ze to tak byt nema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...

Auto Styl a.s. 
Jeremiášova 3
155 00 Praha 5-Stodůlky http://www.auto-styl.cz/

Telefon:     235 518 829
Fax:            235 518 697

Jak se k nám dostanete (showroom)

Autem: viz mapka a GPS souřadnice.
            GPS: 50°2'22"N; 14°19'37"E
MHD: Stanice metra Luka,
           bus 230, 249, 352 stanice Raichlova.

Vedoucí servisních služeb

Vít Horáček
Telefon: 777 922 053
E-mail: horacek@auto-styl.cz

Vedoucí příjmu oprav

Josef Světlík
Telefon: 777 922 055
E-mail: svetlik@auto-styl.cz

Servisní poradci

Jakub Ureš
Telefon: 724 851 343
E-mail: ures@auto-styl.cz

 

 

 

Jsou to podvodnici, nedavejte tam vubec auta. Na prvnim aute  fabia I mi zpusobili skodu tak, ze zbytecne a neopravnene sundali hlavu od motoru a nepridrzeli si tesneni oddelujic i olej a vodu, pritom stacilo jen vymenit vacku. a dotahnout na ni sroub. Vubec neodstranili zavadu, jen si vzali penize. Moje druhe auto OKTAVIA vubec neopravili, jen si zase vzali 80 tisic korun. Privezl jsem oktavku s vyhorelymi katalyzatory. Oni neudeli nic, jen  si vzali  penize. Kdyz jsem sel reklamovat a napsal stiznost tak se mi vysmali a zkusili tahat dalsi penize, nafotce vydite sprasonou elektroinstalaci co mi udelali.

Sprasená el. instalace.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...