Přejít na obsah

LPG na 2.0 MPI


micca

Doporučené příspěvky

Zdarec.Tak na popud dvoulitráků jsem založil nové tema na otázky a odpovědi Lpg: ANO či NE.Sám chci investovat do tohoto zařízení a váhám.Někdo tvrdí,že ty motory na to nejsou stavěné a plyn jim škodí.Navíc je nebezpečný a kámoš od hasičů říkal,že ty auta při havárce rády hoří,protože pb. se drží u země.Nemůže se jezdit do garáží a parkovat v uzavřených místnostech.Nadruhou stranu úspora fiancí,motor se nezanáší karbonem a kat není taky zaneřáděn.Prostě pište své zkušenosti a poznatky.A taky jaké zařízení je nejlepší do našich milášků.Díky. :)

Editováno: , autor: micca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekal jsem na prvního troubu :blbec: , který se chytne a hned se chytl. To je jako kdyz někdo napíše, že chce stavět dřevostavbu a chce radu a dotyčný mu napíše, že má cihlový barák ať si ho taky postaví. Ale chápu to. Nikdo není dokonalý :feve::kol-131: Takže opravdu bych toto téma nechal jen těm, kteří mají zajem o informace ohledně LPG. :palec2::)

Editováno: , autor: Rocky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm...konečně něco o plynu....jinak , co se týče bezpečnostiplynu...tak at si nekdo skusí vystřelit pistoly na nadrž benzínu...a na nadrž plynu...a hádejte která vybouchne!!!! Jinak , jak tu bylo řečeno, někdo je na plyn a někdo je na diesel. Nikomu to nevyvracím, ale jen jsem na ten PLYN!!! no čekal jsem tu více plynařúúúúúú!!!!! No třeba se to jěště rozjede, zajímaly by mě fotky aut na plyn, motory a nádrže a tak. Jinak pokud má někdo příjem nafty za levno, tak at jde do dieslu ale jinak je to dražši provoz než na plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekal jsem na prvního troubu :blbec: , který se chytne a hned se chytl. To je jako kdyz někdo napíše, že chce stavět dřevostavbu a chce radu a dotyčný mu napíše, že má cihlový barák ať si ho taky postaví. Ale chápu to. Nikdo není dokonalý :feve::kol-131: Takže opravdu bych toto téma nechal jen těm, kteří mají zajem o informace ohledně LPG. :palec2::)

přesně tak!!!!! lol:p:p:p:aggressive::palec2::palec2::palec2:lollol:p:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně , souhlasím s TomašemLPG. Plyn vyjde vždy levněji než Diesel. Ten kdo nikdy neměl plyn tak opravdu nemůže věřit, ale je to tak. Mám sekvenční vstřikování ve 2.085kw a nikdy jsem neměl problém. A to jsem už měl i 1.8 92kw na LPG. Beru plyn za 12.70kč a najedu tak kolem 450km na nadrž. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.

Mě to trošku tady někdy připadá jako v Jedličkově ústavu pro zaostalé :kol-131:

Tak si můžete vyzkoušet rychlost a akceleraci.

Někdo kdo má diesel proti 1.8T RS na lpg. Diesel tady má hodně lidí a RSo v lpg tady taky jeden člověk co najezdil na lpg už hodně kilometrů. :palec2:

Editováno: , autor: Rocky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem taky ten "na plyn" a nedám na něj dopustit. Co se týče bezpečnosti, opotřebení motoru, výkonu, ztráty místa v kufru a dalších argumentů proti LPG, tak to jsou jen argumenty těch co to nemají. Myslíš, že by to někdo schválil do provozu, kdyby to tak bylo, nebo, že by to montovali do nových aut? Já si myslím, že ani náhodou. Zeptej se někoho kdo dělá motory, jak vypadá motor ježděnej na benzín a jak na PLG. Po LPG je motor krásně čistej, myslím "zevnitř". To, že auta na plyn ráda hoří čtu prvně. Zatím jsem viděl shořelá auta jen na benzín nebo naftu. Pokud teda nešlo o přestavbu nějakého dobrodruha, který táhl hadice vnitřkem auta a šlapali po nich. Nádrž na LPG má přetlakovej ventil, takže pokud auto hoří, tak si upouští, což u benzínu, nebo nafty není. Na LPG jsem jezdil 10 let s Favoritem, jezdí na něj nespočet kámošů a známejch s různejma značkama aut a nikdo by neměnil. Do nafty mě vrkali taky, s tím, že se vždycky sežene někde levněj, ale tomu nevěř. V momentě, kdy jí budeš chtít pravidelně, tak není. Ve Favoritu jsem měl "podtlak" a jezdil jsem asi za 9l LPG, Když jsem ho nechával ségře, tak měl najeto asi 160 000km a nikdy jsem neměl sebemenší problém s motorem. Teď mám asi 3 měsíce Octu 1,6 55kw a první investice po klasické kontrole a výměně při koupi auta byla montáž LPG. Teď mám vstřikování a montáž mě stála 28 000Kč. Jezdím asi za 7,5l LPG, takže levněj jak s Favoritem a 1km vychází asi na 1Kč. Rozdíl ve výkonu není šance poznat a přepínání mezi LPG a benzínem taky ne. Startuji vždy na benzín a k přepnutí na LPG dojde při zahřátí motoru asi na 30 stupňů. Fuj to jsem se rozepsal. Pokud by Tě zajímalo něco konkrétního, tak se ptej. Jediný, na co je potřeba si dát bacha, je komu svěřit montáž. Je dost lidí co to dělaj před garáží a kdyby se to měl někdo učit na mým autě, tak to bych nebyl moc rád.

post-7945-1187037542_thumb.jpg post-7945-1187037584_thumb.jpg post-7945-1187037625_thumb.jpg post-7945-1187037669_thumb.jpg post-7945-1187037720_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové, abych se taky přidal, doufám jen, že se toto téma nezvrhne tak jek ve Fábiiích, tam mají pár zaručených radilů, kteří jsou schopni ladit auta už tři dny po montáži, jen pro zajímavost, mezi posledními montážemi minulého měsíce u mě Superb 1.8 T zařízení AutogazAC, nádž 70l v kufru, a spotřeba.... 8.2 - 8.5 l , teď to bude mladej dávat na stránky, vyfotil jsem i pro ty méně důvěřivé křivku výkonu na benzín /modrá/ a u ní je zeleně LPG, můžete se kouknout na rozdíl ve výkonu. najdete to na www.autogas.estranky.cz, alespoń doufám, jestli to tam ještě není tak do konce týdne, vydžte, jinak jtam budou fotky aut a umístění nádrží co jsme v poslední době dělali, jinak rád odpovím na případné dotazy, osbně jezdím s Octavii 1.6 75 kW již č roky/ zař. Sekvent Fast od BRC, najeto 106 000/, před tím jsem měl 1.6 74 kW /taky s BRC, dnes je pryč ale má 300000/, takže za osm let mám praxe dost a vyzkoušeno na autech skoro vše....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.

Ne kazdy motor svuj zivot travi ve spektru otacek nad 4000 trvale, ne kazdy chce byt na svetlech rychlejsi o 0.2 vteriny nez sousedni golf a ne kazdy musi nutne jezdit nad 250:)

Osobne volim pomer cena/vykon/dostupnost.....proto nemam fungl nove RS,ale starsi 2.0 ( naftu ja nerad ).

Alternativa LPG me zajima, proto tady mame to tema.

Nicmene dekujeme za nazor:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.

Mě to trošku tady někdy připadá jako v Jedličkově ústavu pro zaostalé :kol-131:

Podívej se na název tématu - pokud nechceš aby ti sem lidi psali tak ho nazvy moje LPG a nepište sem. Podle mě otázka je jasná - LPG ano nebo ne ( i téma se tak jmenuje ) a můj názor z mé odpovědi je snad taky jasnej - pro pomalejší převedu do Češtiny - za mě NE :wallbash::wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja jsem dalsi stastny s LPg. Oct. kombi 1,6i 75kw, AG SGI.Naprosta spokojenost, bez plynu uz ani ranu.A bezpecnost, je to bezpecnejsi nez benzin,ale benzin vozim v nadrzi, takze samo o sobe to auto bezpecnejsi neni.Totiz plyn. nadrz nema sanci bouchnout, pri pozaru jen uchazi a podle mne je jedno, kdyz uz hori cele auto, jestli bude jeste chvili vyhorivat nadrz s plynem.Doporucuju.A jezdim za 8l v lete i v zime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ten:AutogazAC jsem slyšel samou chválu.Prý se to Polákům povedlo.Ne ní to ani nijak předražené.No jsem nadšený a asi do toho v nejbližší době půjdu.Jo a co nádrž místo rezervy,nebo je lepší klasika?

Nadrz nevim, jen vim, ze po10. letech se musi menit, coz mi za 4r ceka,a ten toroid misto nadrze je docela mastnej.Obyc nadrz je dost levnejsi.A to AG neni Polsko, proboha, ale Holandsky system AG, Autogas Systems, SGI je sekvencni vstrikovani, tzn. kazdy valec ma svuj vstrik. ventil LPG.Cena cca. 40000,-.Mohu doporucit firmu Wapos.Nemam to od nich, ale mel jsem problem s pridrenym elmag. ventilem a dal jsem za to 600 za praci a bylo,a to mi mohli nauctovat vymenu membrany, protoze puvodni dohoda takova byla.Myslim, ze jsou seriozni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.

Mě to trošku tady někdy připadá jako v Jedličkově ústavu pro zaostalé :kol-131:

Podívej se na název tématu - pokud nechceš aby ti sem lidi psali tak ho nazvy moje LPG a nepište sem. Podle mě otázka je jasná - LPG ano nebo ne ( i téma se tak jmenuje ) a můj názor z mé odpovědi je snad taky jasnej - pro pomalejší převedu do Češtiny - za mě NE :wallbash::wallbash:

Téma je napsané LPG pro a proti, není tam ano nebo ne. Pro a proti je myšleno jako charakteristika vlastnosti systémů lpg. Pozitivní a negativní věci na lpg. Pro jěště více zaostalejší vysvětlím přes SZ. lol:):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.

Mě to trošku tady někdy připadá jako v Jedličkově ústavu pro zaostalé :kol-131:

Podívej se na název tématu - pokud nechceš aby ti sem lidi psali tak ho nazvy moje LPG a nepište sem. Podle mě otázka je jasná - LPG ano nebo ne ( i téma se tak jmenuje ) a můj názor z mé odpovědi je snad taky jasnej - pro pomalejší převedu do Češtiny - za mě NE :wallbash::wallbash:

Téma je napsané LPG pro a proti, není tam ano nebo ne. Pro a proti je myšleno jako charakteristika vlastnosti systémů lpg. Pozitivní a negativní věci na lpg. Pro jěště více zaostalejší vysvětlím přes SZ. lol:):)

nevim, ale tim prece rekl jasne NE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chceš-li šetřit - kup si TDI a ještě se parádně svezeš. LPG do auta je dle mě vražda vozu.

Mě to trošku tady někdy připadá jako v Jedličkově ústavu pro zaostalé :kol-131:

Podívej se na název tématu - pokud nechceš aby ti sem lidi psali tak ho nazvy moje LPG a nepište sem. Podle mě otázka je jasná - LPG ano nebo ne ( i téma se tak jmenuje ) a můj názor z mé odpovědi je snad taky jasnej - pro pomalejší převedu do Češtiny - za mě NE :wallbash::wallbash:

Téma je napsané LPG pro a proti, není tam ano nebo ne. Pro a proti je myšleno jako charakteristika vlastnosti systémů lpg. Pozitivní a negativní věci na lpg. Pro jěště více zaostalejší vysvětlím přes SZ. lol:):)

Tak teda nevim, ale jeden z nás je zřejmě blbec - když kouknu hned na první odkaz, tak co je tam červeně napsáno a zvýrazněno ?:D Ptá se na to zakladatel tématu.

Editováno: , autor: Jakub - škodík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak chlapci nehádejte se.Toto téma jsem založil,protože na diskuzi 2.0 mpi spotřeba a zkušenosti se začaly hromadit dotazy a návrhy na montáž Lpg. do toho typu motoru.Když už se rozhodneme někteří z nás namotovat plyn do benzínového motorů,chci vědět,jaké zařízení je nejlepší co se týče kvality a rozumné ceny,který vyhovuje Octáváckým motorům. A vvvvotttom tto jje :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak chlapci nehádejte se.Toto téma jsem založil,protože na diskuzi 2.0 mpi spotřeba a zkušenosti se začaly hromadit dotazy a návrhy na montáž Lpg. do toho typu motoru.Když už se rozhodneme někteří z nás namotovat plyn do benzínového motorů,chci vědět,jaké zařízení je nejlepší co se týče kvality a rozumné ceny,který vyhovuje Octáváckým motorům. A vvvvotttom tto jje :prc:

Jak píšeš, chceš se dozvědět co nejvíc informací. Proto je tady to téma. A když nemá někdo zájem o lpg tak ať tady ani nepíše. Snad to pochopí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové , tak takhle vypadá muj plyn v octávce. Je to 80lt. Dojezd 650km( použítí jen 80% nádrže). Bez vážných problému.Nádrž misto rezervy jsem nechtěl. U každého auta jsem volil tuto variantu, proto mám taky combíka :palec2:

post-4106-1187100728_thumb.jpg

post-4106-1187100795_thumb.jpg

post-4106-1187100878_thumb.jpg

Editováno: , autor: TomášLPG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...