Přejít na obsah


Fotka

Nastrik spodku auta!


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
18 odpovědí na toto téma

#1 Chossse

Chossse

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 477 příspěvků(y)

Publikováno 03. listopad 2007 - 21:49

Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?

#2 octaviaman

octaviaman

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 671 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 03. listopad 2007 - 22:45

Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?

záleží na ceně.
levnější a nejdostupnější je tlumex,ale to abys ob rok opakoval,kvalita je dobrá.
daržší je wurth,je o dost lepší,pružnější,nástřik opakovat po 4 až 5 letech,záleží na provozu a na komunikacích,pokud jezdíš spíše po štěrkových cestách atd.doba životnosti se zkracuje.
před nástřikem důkladně vystříkej spodek a podběhy wapkou - lépe horkou vodou bez saponátu,nechat vyschnout v teplé garáži přes den a noc,pak aplikovat.
dutiny vystříkej voskem,dobrý je o5 wurth,motip,aplikaci opakovat po 5 letech.

#3 Rosta1.8

Rosta1.8

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 163 příspěvků(y)

Publikováno 04. listopad 2007 - 13:20

Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?


V tomto směru ti doporučuji nechat spodek nastříkat voskem na dutiny, nikoliv nátěrem na spodky vozů.Vosky na dutiny jsou lépe přilnavé k povrchu a jsou průhledné, takže i po letech se celkem dobře nechá kontrolovat stav karoserie pod nástřikem.Vosky na nástřik dutin koupíš normálně v drogerii či supermaketech, já mám velmi dobré zkušenosti s spreyem Motip Hollow Section Wax.Tu práci si dokážeš udělat i sám, jednak z toho budeš mít radost žes to dokázal a jednak se seznámíš lépe s podvozkem a spodkem karoserie svého vozu. Vlastní karoserie je velmi dobře ošetřena již z výroby zato nápravy jsou na tom uboze, těm je potřeba věnovat zvýšenou pozornost.V tvém případě je dobré věnovat pozornost i kardanu.

#4 Kobretti

Kobretti

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 04. listopad 2007 - 19:31

Já si nechal nástřik spodku a dutin + umytí auta před stříkáním udělat v servise.cena 2000kč Havířov

#5 octaviaman

octaviaman

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 671 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 04. listopad 2007 - 21:37

Já si nechal nástřik spodku a dutin + umytí auta před stříkáním udělat v servise.cena 2000kč Havířov

takový prachy bych za to nedal :D
nejni nad to udělat si vše poctivě sám!

#6 milix

milix

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 424 příspěvků(y)

Publikováno 04. listopad 2007 - 21:44

Cest,mate strikly spodek auta nejakou necim,jako ta gumo barva nebo tak?Chtel bych to taky necim pred zimou spricnout,ale nevim co pouzit?!!Dik za rady!Nebo neznate nekdo firmu na sever morave kdo to dela?


V tomto směru ti doporučuji nechat spodek nastříkat voskem na dutiny, nikoliv nátěrem na spodky vozů.Vosky na dutiny jsou lépe přilnavé k povrchu a jsou průhledné, takže i po letech se celkem dobře nechá kontrolovat stav karoserie pod nástřikem.Vosky na nástřik dutin koupíš normálně v drogerii či supermaketech, já mám velmi dobré zkušenosti s spreyem Motip Hollow Section Wax.Tu práci si dokážeš udělat i sám, jednak z toho budeš mít radost žes to dokázal a jednak se seznámíš lépe s podvozkem a spodkem karoserie svého vozu. Vlastní karoserie je velmi dobře ošetřena již z výroby zato nápravy jsou na tom uboze, těm je potřeba věnovat zvýšenou pozornost.V tvém případě je dobré věnovat pozornost i kardanu.


Nápravy ošetření potřebují s tím souhlasím a už jsem je natíral, ale stříkat spodek na octavii to slyším poprvé. Nejsou to vyhozené peníze. Pokud jsem někde chytl spodkem, ošetřím to místo. Octavia má spodek káry opravdu dobře ošetřený již z výroby. Jen na káře se mrkni zespodu za zadní kola jsou tam díry po držácích, jak jela kára po lince, tak tam to chytá rez jinak nevím. V předu by měly být taky. Navíc proč to stříkat voskem na dutiny. Nic proti ale jak dlouho to musí schnout. Když sáhnu pod tapecing na zadní blatník tak ten vosk tam lepí ještě dnes. Jak to bude vypadat až se na ten vosk nalepí prach , písek atd. Potom je ještě otázkou, jak ten maras sundat před dalším nástřikem po x letech, wapkou s horkou vodou?

#7 Chossse

Chossse

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 477 příspěvků(y)

Publikováno 04. listopad 2007 - 23:58

Já si nechal nástřik spodku a dutin + umytí auta před stříkáním udělat v servise.cena 2000kč Havířov

Zdravim,jak dlouho jsi to tam musel nechat a jak to vypada?Jsi spoko?Jeste mi prosimte napis jmeno te firmy,jsem lina devka a delat samotnemu se mi to teda nechce! :p dik za odpo!

#8 FilipV

FilipV

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 309 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 05. listopad 2007 - 10:43

Jeden rok stříkám Rezistinem Car (černý voskový nástřik) spodek, ale ne celý, je to zbytečný, ten je ošetřený dost, beru jen nápravy, pořádně vystříknout nápravnice, péra, tlumiče, vše na čem by se mohla chytat rez, je to pěkně černý, vypadá to jako nové :-). Další rok dělám Rezsitinem ML (bezbarvý vosk) dutiny prahů, lehce dveře, kapotu, atd. ... Je bezbravý takže když to vyteče kde nemá jen se to pěkně rozleští a hotovo. Když s tim jedu na technickou tak jen koukaj jak je spodek pěkně čistej, jako novej :)

#9 Rosta1.8

Rosta1.8

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 163 příspěvků(y)

Publikováno 05. listopad 2007 - 12:21

Nápravy ošetření potřebují s tím souhlasím a už jsem je natíral, ale stříkat spodek na octavii to slyším poprvé. Nejsou to vyhozené peníze.

Z čistě ekonomického pohledu to skutečně mohou být vyhozené peníze, na druhou stranu na svých autí utrácíme spoustu peněz za větší blbosti a mě tohle baví a některé partie spodku si to i tak zaslouží.Všeobecně hlavně obě nápravy jsou i na Oktávkách velice špatně ošetřeny.Motip jsem zmínil z toho důvodu,že je ve sprayi a není potřeba stříkací pistole ať již elektrická či na vzduch.Vosky používám, protože na volné ploše spodku vozu zatuhnou do gumového stavu, který nechytá prach a oproti černému Resistinu Car vidím pokud by něco začalo, reznout.Resistin Car jsem používal zpočátku na Š120 než se mi stalo, že mi odpadl kus Resistinu a pod ním byl rezavý flek.Na radu jednoho starého autoklempíře jsem začal požívat i na spodky vozu nejprve jen Resistin Ml a pak jsem přešel na Motip protože mi odešla stříkací pistole.Motip mám už 12 let na Felicii a spodek vozu je naprosto perfektní-na STk vždycky koukaj v jak pěkném stavu karosérii mám.

#10 Rosta1.8

Rosta1.8

    Veterán

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPip
  • 1 163 příspěvků(y)

Publikováno 05. listopad 2007 - 13:43

Jeden rok stříkám Rezistinem Car (černý voskový nástřik) spodek, beru jen nápravy, pořádně vystříknout nápravnice, péra, tlumiče, vše na čem by se mohla chytat rez, je to pěkně černý, vypadá to jako nové.
Na nápravy a péra používám jako základ odrezovač a jako krycí Hammeritku s antikorozními inhibitory.Velice pěkně vypadá náprava a péra stříbrné, nebo žluté.Je to samozřejmě efekt, který ocení jen na STK.Resistin Car jsem přestal používat jednak pro nemožnost kontroly koroze a jednak z důvodu, že se od něj umažu když něco pod autem dělám-funkčně je samozřejmě perfektní.

#11 milix

milix

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 424 příspěvků(y)

Publikováno 05. listopad 2007 - 20:22

Máš pravdu, že utrácíme spoustu peněz za větší blbosti, tak proč kašlat na to co není vidět a na STK hledí, když auto vypadá perfektně i zespodu a ne jen naleštěný lak atd. Nápravy ošetřuji právě jednou za dva roky před STK konkorem a zatím OK. Dutiny jsem dělával na fáčku práve Motipem na oktě zatím ne.

#12 Kobretti

Kobretti

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 08. listopad 2007 - 17:45

Zavezl jsem to odpoledne a druhý den večer jsem si to odvezl.www.autochodura.cz

#13 maros

maros

    Mistr Fóra

  • Uživatel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2 607 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 08. listopad 2007 - 20:30

Já si nechal nástřik spodku a dutin + umytí auta před stříkáním udělat v servise.cena 2000kč Havířov



Kde v havirove ti to delali ?

#14 Kobretti

Kobretti

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 08. listopad 2007 - 21:03

Jo v Havířově.

#15 Kobretti

Kobretti

    Nováček

  • Uživatel
  • PipPip
  • 28 příspěvků(y)

Publikováno 08. listopad 2007 - 21:06

V Havířově,Auto chodura.

#16 psurn

psurn

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 431 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 15. prosinec 2011 - 10:34

Chtěl bych se s vámi poradit, jak a co použít na ochranu spodku karoserie. Mám poškozen ochranný nástřik v zadní části a nejraději bych nějak opravil pouze to prasklé a odstávající místo. Máte někdo osvědčený postup jak na to?

#17 67jitka58

67jitka58

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 433 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 16. prosinec 2011 - 16:26

Natři to tlumexem,je výbornej a drží.

#18 psurn

psurn

    Profesional

  • Uživatel
  • PipPipPipPip
  • 431 příspěvků(y)
  • Gender:Male

Publikováno 16. prosinec 2011 - 21:08

Díky za tip, je za rozumný peníz a měl by být kvalitní. Zvažuji ještě přípravek Body 932.

#19 pfujara

pfujara

    Uživatel

  • Uživatel
  • PipPipPip
  • 67 příspěvků(y)

Publikováno 17. prosinec 2011 - 15:00

Bodičko vyjde stejně draho jako Tlumex ale je to na jiný bázi. Body jde přelakovat a ztvrdne. Tlumex je na bázi asfaltu a je pružný ale pokud to stříknete na rez tak to po čase sloupnete a pod tím to je ještě horší. Doporučuji mechanicky očistit nejhorší jsou spoje kde se bodují plechy k sobě např. rantl prahu. Podběhy pod plastovým krytím kde jsou bodovačkou udělané body, jsou naoko v pořádku a pokud to strhnete je tam rez. Ve předu začátek prahu začíná rezatět nejdříve a hlavně blatník pod plastem kde se drží bordel, kolem víčka nádrže tam je blbej přístup a za tlumičema a kolem zadního horního držáku péra.
Kde najdete rez odrbat ocelákem, ošetřit odrzovačem, základovkou a pak až stříkat Tlumexem apod.

Tento příspěvek byl upraven od pfujara: 17. prosinec 2011 - 15:02