Přejít na obsah

Jde váha vzduchu opravit?


petrucio

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Dost by mě tedy zajímalo co na té váze odchází,že nechce fungovat.Nejsem znalec v této věci tak mi to prosím někdo vysvětlete vím jen,že váha vyhodnocuje množství nasávaného vzduchu nebo něco takového a někde na aukru jsem viděl na prodej vnitřní část váhy kde na ní bylo nějaké těsnění,ale to snad není vše ne?musí tam být něco jako čip nebo co? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jde to, ale je to jen dočasné řešení, takže i přes to doporučuju sehnat novou.

A čim prosimtě,naložit do lihu nebo tak něco že,nekde sem to četl ale už sem to zapoměl,kamoš to chce totiž zkusit na mazde MX3,protože tam nova vaha stoji 2x tolik co na oktu.....

Editováno: , autor: paul_tdi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem sundal potrubí co jde od váhy k motoru a kouknul jsem do ní,není tam v podstatě nic k vidění jen sítko které asi zabraňuje v průchodu nečistot do váhy a ten zmiňovaný snímač,který nelze po domácku opravit,ale lze pouze očistit. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha vzduchu je žhavný drátek který se průtokem vzduchu ochlazuje a mění tím odpor,který ŘJ vyhodnocuje. Zároveň v je v tom tělese čidlo teploty nasávaného vzduchu,to je s tou kuličkou na konci. Takhle sem to měl u předchozího HDi. Tady sem jí ještě venku neměl. Nejvíc váze škodí zasranej filtr a zahřívání na volnoběh ve vlhký garáži,kdy ten žhavnej drátek dostává kopr. Tak mi to bylo kdysi řečeno. Do repasu bych nešel,bych radši koupil new. Stejná co origo se dá sehnat od 2000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nazdar , a váha na 66 kw AGR sa nachádza hned za filtrom ? a je to taká hadica s pružkami ? to je ale zázrak ako to može regulovať vzduch to by si nemyslel a to može ovplyvniť chod aute ? a ako sa to dá očistiť ? aj tá zasuvka co je na váhe sa nejako čistí ? Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

váha vzduchu je žhavný drátek který se průtokem vzduchu ochlazuje a mění tím odpor,který ŘJ vyhodnocuje. Zároveň v je v tom tělese čidlo teploty nasávaného vzduchu,to je s tou kuličkou na konci. Takhle sem to měl u předchozího HDi. Tady sem jí ještě venku neměl. Nejvíc váze škodí zasranej filtr a zahřívání na volnoběh ve vlhký garáži,kdy ten žhavnej drátek dostává kopr. Tak mi to bylo kdysi řečeno. Do repasu bych nešel,bych radši koupil new. Stejná co origo se dá sehnat od 2000
Mas pravdu jen z poloviny, cidlo teloty nasavaneho vzduchu je v ramci MAP. Tj spolu s cidlem tlaku turba.Vaha funguje jak pises, je tam plisek napajeny rid jednotkou a ochlazovanim se meni hodnota co jde zpet do ECU a ta si dle linearity vypociava mnozstvi nasavaneho vzduchu..Vycistenim lze maximalne odstranit mastny film co se tam dostane odvetranim motoru a prach co se nalepi na tuto mastnotu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo to je dost možný,já jen že mi to takhle říkal jeden mechanik. Vzduchový filtr měním s každým olejem jako ostatní filtry,zahřívat taky nenechávám takže víc pro ní udělat nemůžu. No a vyčistěním se její funkce může zlepšit ale pokud je ten drátek už (jak to říct) třeba vyhřátej, tak jen minimálně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych věděl, jak se pozná, že váha vzduchu už nepracuje tak jak má? Auto cuká, je línější, nebo je tam "nějaká" díra, nebo jak se to projevuje na chodu motoru?

Mám OI 1,9 TDi najeto 120 tisíc a zdá se mi, že neni tak živější jako dřív, že táhne hůř od spodu? Může to být právě váhou?

Díky za odpověd :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak poznas to tak ze auto je linejsi to znamena ze pri 2500 otackach +- auto zrychluje pomalu (netahne) takze budes mit problem pri predjizdeni kdyz tomu budes chtit trosku prislapnout. Pak to vic zere protoze to posila chybne info do ridici jednotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Já si koupil náhradu Starline.Po namontování cítím že auto je živější.Za studena super ale po zahřátí při přidání plynu škube.Nevím jestli se to musí upravit přes počítač nebo odpojit baterku.Tak jsem tam dal zpátky tu starou Bosch sice slabší ale táhne plynule.Přemýšlím jestli jsem neudělal chybu a neměl radši koupit Bosch.Mám 1,8 20v.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) jak poznas ze je vaha vzduchu totalne v tahu? Kdyz te predjede do kopecka trambus nalozenej piskem :D

Aspon tak to bylo u me. A to uz jsem nevydrzel a koupil nahradu od pierburgu a je klid.

U me zadne kolisani otacek nebo zatah jen v urcitem rozsahu nebylo ,proste postupne auto ztracelo vykon,bylo linejsi a linejsi.Na rovince to jeste slo ale do kopce at jsem radil co chtel proste neslo do otacek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Já si koupil náhradu Starline.Po namontování cítím že auto je živější.Za studena super ale po zahřátí při přidání plynu škube.Nevím jestli se to musí upravit přes počítač nebo odpojit baterku.Tak jsem tam dal zpátky tu starou Bosch sice slabší ale táhne plynule.Přemýšlím jestli jsem neudělal chybu a neměl radši koupit Bosch.Mám 1,8 20v.

tos měl. Starline vrátil snad každý kdo jí koupil. Tutově bude chyba v ní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...