Přejít na obsah

Kontrolka dobíjení


Dana

Doporučené příspěvky

V úplném klidu vozidla občas problikává kontrolka baterie. V servise mi doporučili vyměnit alternátor,což jsem udělala, avšak kontrolka začala po jednom dni problikávat znovu.Baterie je prý v pořádku,při jízdě to nedělá ani nedělalo.Pokud auto nepoužívám tři dny baterie se vybije.Nedávno jsem si tam nechala namontovat autoalarm magicar 8000, ale to bylo v pořádku, začlo to problikávat až po 3 týdnech.Prosím poraďte mi,jsem z toho zoufala.DÍKY 1.6 r.v.99

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to dobře chápu tak to vše začalo až po alarmu?........magicar 8000 nemá ani dalk.start tak tím to asi nebude ....záleží jak je to namontováno ale možná to s tím má něco společného,jinak magicar má jednu blbou vlastnost když se vozidlo nepoužívá hravě tu baterii vytluče.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo že by tam někdo dal modul svícení.....????

Co má modul svícení společnýho z vybitím baterie??? To nejak nechápu.

Ono je možný že jí to proste normálne nedobíjí (i po výměne alternátoru) jak má.

jen proto že některé mají napojený kabel na kontrolku.....:-)))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Ahoj,

setkal se nekdo z neciim takovym? jedu od znameho asi 2km a kousek od baraku dvaklat piplo na maxiku: dobijeni navstivte dilnu koukal jsem na pristroje baterka nesvitila ale vsim jsem si ze pristroje jsou takove pohasle prijedu k baraku ze to hodim na nabijecku a vsimam si zmeny zvuku motoru a palubka se rozzarila, davam na maxiku stav vozidla a tam je jen o.k. :help:

vite nekdo co by to mohlo udelat?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba umírá baterka, skus změřit voltmetrem kolik má voltů nezatížená a zatížená (při startování) a skus změřit kolik je voltů v okruhu když auto dobíjí, myslim že by mělo být ke třinácti pri nastartovanym autě, při nezatížené je jasny a když je 10,5V nebo se to tomu blíží tak je kaputos.

Editováno: , autor: obrbaz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Octavia combi 1,9TDI.Když otočím klíč do polohy,kde se rozsvítí kontrolky, nesvítí kontrolka dobijení. Alternátor i kostra je OK. V knížce píšou ještě o prasklé žárovce nebo chybě v počítači.Žárovka ale vyměnit nelze, neboť je SMD na desce. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Nový budíky stojej kolem 6-7000.

Editováno: , autor: Ludekl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odzkoušej kontrolu dobíjení. Má bít 13,8 až 14,5V.Asi tam máš BOSCH alternátor. Pokud to nebude dobíjet ,tak je přerušený kabel od alternátoru do panelu přístrojů .Většinou je závada na kabeláži. Zkontroluj kabelový svazek ,který vede kolem startéru.Tam je většinou přerušen.Musíš rozmotat svazek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavia combi 1,9TDI.Když otočím klíč do polohy,kde se rozsvítí kontrolky, nesvítí kontrolka dobijení. Alternátor i kostra je OK. V knížce píšou ještě o prasklé žárovce nebo chybě v počítači.Žárovka ale vyměnit nelze, neboť je SMD na desce. Nemáte s tím nějaké zkušenosti? Nový budíky stojej kolem 6-7000.

Mě nesvítila kontrolka dobíjení když nebyl pořádně docvaknutý konektor na startéru. Prostřík sem ho wd40 pořádně docvaknul a už to zase svítilo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

zdar chlapi,

poslení dobou mám problém s elektrikou.Když motor běží,ukazuje voltmetr že dobíjí 13,8 až 14,2 V,pokud ale sešlápnu brzdu tak pohasnou světla ale pokles dobíjení není znatelný,zapnu směrovky a světla poblikávají,dokonce i kontrolka na přístrojovce,poblikává i stropní světlo,jen nepatrně ale přeci,když vypnu klíček bud mi z měřáku zmizí údaje o voltech úplně,nebo to spadne na 10 někdy 11V.někdy zůstane hodnota na 12,2Vna baterce je 12,50 V.co s tím?občas mi to shodí i radio!

Jinak při startech není problém,během žhavení a startu to klesne na 11V ale startuje jinak bez potíží!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten co mám informativní je přes zásuvku,druhý co zkouším je běžný měřák,rozdíl v nich není ani přes vag.

ted jsem opět hledal o víkendu ve vagu,pak jsem chtěl zjistit pokles v klidu motoru,při zapnutém zapalování mi to udávalo 11,5V ,sešlápl jsem brzdy a postupně rozsvěcel svtla,ventilátor,10,9 až 11,3V ,pak došlo na zapnutí směrovek,rychle se rozcvakal přerušovač,kompletně to vymazalo všechny údaje v ppc,rafičky šly dolů(poskakovaly)zmizel i údaj tachometru,vypnul jsem tedy zapalování,znovu zapnul a vše o.k. jen ppc byl vymazaný,stav tacho se znovu objevil.

mám něco dál zkoumat nebo čekat až něco klekne?nikdo mi není schopen poradit,dobíjí to normálně,jen tyhle kiksy,jednou dobrý podruhý ne ...!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozri sa, ci nemas predraty kablen na bocne smerovky. Pokial sa Ti predral + na kostru (tie otvory kadial idu kable k smerovkam maju ostru hranu...), tak by som to videl na to, ze pri blikani skratujes natvrdo plus na kostru a preto to vynulovanie PPC a ostatne priznaky.

Ja som mal raz uplne rozlomeny kabel, predral sa na tej hrane ale nastastie sa neskratol.

Robi to pri pravej aj lavej strane blikania? Podla toho by si mohol identifikovat, kde hladat. Alebo to robi len pri vystraznych smerovkach?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže na baterce je pořád cca 14V. Pokud nezlobí startování tak silové kabely aku-alternátor-startér budou dobrý.

Já bych prošel následující postup. Nastartoval, zapnul světla a větrák a měřil. Hlavně základ kvůli úbytku U: voltmetrem - pól baterky a kostra auta, pro jistotu kostry mezi aku a atlíkem; jako další úbytky na silových pojistkách nad baterkou, kontrola relé J59 (X kontakt), plusové přívody do pojistkovky a projít kostřící body pod baterkou, na sloupku řízení a za přístrojovkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozri sa, ci nemas predraty kablen na bocne smerovky. Pokial sa Ti predral + na kostru (tie otvory kadial idu kable k smerovkam maju ostru hranu...), tak by som to videl na to, ze pri blikani skratujes natvrdo plus na kostru a preto to vynulovanie PPC a ostatne priznaky.

Ja som mal raz uplne rozlomeny kabel, predral sa na tej hrane ale nastastie sa neskratol.

Robi to pri pravej aj lavej strane blikania? Podla toho by si mohol identifikovat, kde hladat. Alebo to robi len pri vystraznych smerovkach?

poblikávání sětel,hlavně vnitřního a palubky se stává normálně,tohle rychlocvakání přerušovače se mi stalo poprvé,mrknu tedy na ty dráty,jinakto bylo na obě strany!

ace:mohlo by to mít spojitost s tím že se mi často rozsvěcuje kontrolka ABS?stačilo vždy vyjmout pojistku na baterce a očistit jí,je na tom nějaký fialový roztok či co a pouští to jakoby mastnotu,stříkal jsem i kontaktol ale výsledek je stejný,vždycky po čase se to opět rozsvítí.

měl jsem podezření i na S kontakt,ale po vyjmutí pojistky se to chová stejně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...