Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Uvidíme v září 2017, kdy by měla naběhnout další etapa EURO 6 (a zároveň nová metodika měření spotřeby), to podle návrhů má být peklo hlavně pro diesely + omezení výkonu (nouzák) při překročení povolených tolerancí některých emisí... Návrhy jsou divoké.

 

už to tu jednou bylo, nejspíš si to zase MB a BMW vyběhají, tak jako si vyběhali odložení u Angely Merkelové a ta to prolobovala v EU ....  VW má už dlouho nachystané TDI s močovinou ....  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to sleduju kam se ubírá vývoj motorů tak asi budu stále jezdit s tím co mám a budu rád za velkej obsah a výbornou životnost. Radši budu mít jednou téměř veterán, kterej bude z normální doby a pokud nebudou hrozit ekologická a taky daňová omezení pro provoz v centru měst tak nic měnit nebudu. Nemám náladu na pidi obsahy když auta nejsou lehčí a tak se nedá očekávat razantní úspora. Pokud mám spotřebu u auta hodně přes dvě tuny těžkýho mezi 7,5 až 8,5 l nafty tak nevím jakej zázrak by musely předvést ty tříválce. A zapřáhnout za ně pak vlek nebo karavan by byl jejich konec.

Zajímavé fotky byly v galerii na horní straně fora z Česany, tam jsem měl dojem že vyvíjí motory do zahradní techniky, protože zmenšení agregátů bylo opravdu značný.

Nebo že by příští projekt u Koncernu byl hadraplán? Tam by ty motory byly naprosto OK.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívejte se na Meziplyn kde testují Mecedes třílitr vidlicovej šestiválec kterej díky mohutnému výkonu a krouťáku kolem 600 Nm má spotřebu kolem 6 litrů nafty. Při 130 km točí 1400 ot a díky tomu má tak optimální spotřebu.

Samozřejmě že cena je jinde, ale položme si otázku. Tedy vyplatí se kupovat maloobsahovou OIII která může mít životnost motoru tak během záruky a spotřeba přitom nebude nic moc protože realita provozu je jiná než uvádí výrobce ve svých zkreslených parametrech.

Já se kloním k dražší variantě a tedy koupě auta s velkým a úsporným motorem který může přežít i tři maloobsahy a tím se vyhnout starostem při používání auta. A využití auta bude taky lepší tedy s vleky, karavany, vnitřní prostor a bezpečnost. Hlavně auto bude použitelné dlouhou dobu bez pocitu že je brzda provozu. Takto jsem postupoval kdysi u 1,8 T která stíhá i dnes v mnoha parametrech a to již 15 let. Osobně tedy nekupuji auto na dobu záruky , ale dlouhodobě a tím je i ekonomika Ok. Jen jdu s obsahem stále nahoru a příští bude šestivál a třílitr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj, i M-B zmenšuje, BMW taky. A stačí se otočit na většinu firem od Forda přes Renault a tak můžu pokračovat.Nesmyslné EU normy řeší "jen" CO2 a ne zbytek jako spotřeba, životnost atd. atd. Na druhou stranu se můžeme bavit ve stylu "nakonec jezděme na koních, ty žerou jenom trávu".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívejte se na Meziplyn kde testují Mecedes třílitr vidlicovej šestiválec kterej díky mohutnému výkonu a krouťáku kolem 600 Nm má spotřebu kolem 6 litrů nafty. Při 130 km točí 1400 ot a díky tomu má tak optimální spotřebu.

Samozřejmě že cena je jinde, ale položme si otázku. Tedy vyplatí se kupovat maloobsahovou OIII která může mít životnost motoru tak během záruky a spotřeba přitom nebude nic moc protože realita provozu je jiná než uvádí výrobce ve svých zkreslených parametrech.

Já se kloním k dražší variantě a tedy koupě auta s velkým a úsporným motorem který může přežít i tři maloobsahy a tím se vyhnout starostem při používání auta. A využití auta bude taky lepší tedy s vleky, karavany, vnitřní prostor a bezpečnost. Hlavně auto bude použitelné dlouhou dobu bez pocitu že je brzda provozu. Takto jsem postupoval kdysi u 1,8 T která stíhá i dnes v mnoha parametrech a to již 15 let. Osobně tedy nekupuji auto na dobu záruky , ale dlouhodobě a tím je i ekonomika Ok. Jen jdu s obsahem stále nahoru a příští bude šestivál a třílitr.

Vzal sis dneska už prašky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč prášky , já jdu proti nesmyslné eko politice Eu která ordinuje nesmyslné zmenšování obsahů motorů. Kolik asi vydrží litrovej motor kde se výkon honí složitým přeplňováním a otáčkama? Já mám radši veký motory kde je 3 tisíce otáček maximum a tím je i dobrá spotřeba a taky životnost. Naštěstí je stále možnost výběru a kdyžtak jinde ve světě je ještě svět v pořádku a vyrábí pořádná auta.

Kdysi byl litrovej obsah akceprovatelnej pro lidový auta s hmotností kolem 800 kg, Nyní vyšponovanej výkon tříhrnkovýho litráku aby tahal 1400 kg. To je zvrácenost a nic pro mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom kdyby to někoho zajímalo, dělám si dlouhodobě výzkum u taxikářů co s nimi občas jezdím a mají OIII. Většinou mají najeto za rok/rok a půl skoro 100 000 km tak je to celkem zajímavý pohled co nás teoreticky čeká. Mají většinou 1.2TSI / 1.6TDI. Kupodivu s motory žádný problém. Občas někde něco v interiéru vrže atd. klasika. Kupodivu prý často odchází baterie. A to stylem, že třeba po roce nejde ráno nastartovat a baterie je KO. Dále prý odchází spínače elektrických oken vpravo i vlevo. Jinak prý celkem bez problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...