Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Jelikož vRS mají jiná sedadla, optám se zde pánové jak jste na tom s vyhříváním sedaček u RS?

U OII jsem na první dílek mohl jezdit klidně celý den a lehce hřály. A u eresa na první dílek mám za 20 sekund zadek a koule upečené. Další dílky jsem ani nezkoušel :( Dost otravné. Lze nastavit přes kabel?

 

Hřeje to, ale žádná raketa to teda není. Mám ale celokožená sedadla, což může mít vliv, v předchozím GTI to hřálo rychleji. Jestli i víc, to posoudím až v zimě, nebudu si smažit kulky bezdůvodně :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

To bylo keců od "znalců" jaký je to kepl, že se to díky traverze vzadu nebude prodávat a jak byla OII megahvězda. Evidentně jsou ty tendenční kvaky většinovému klientovi úúúúúúplně u zádele a řeší podstatné věci jako je styl a image auta, užitná hodnota vozu a spousty dalšího včetně prodejnosti jako bazarového vozu. Octavia je solidní auto a to je tak všechno co proti tomu lze říct. Bravo. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bylo keců od "znalců" jaký je to kepl, že se to díky traverze vzadu nebude prodávat a jak byla OII megahvězda. Evidentně jsou ty tendenční kvaky většinovému klientovi úúúúúúplně u zádele a řeší podstatné věci jako je styl a image auta, užitná hodnota vozu a spousty dalšího včetně prodejnosti jako bazarového vozu. Octavia je solidní auto a to je tak všechno co proti tomu lze říct. Bravo. :kol-47:

 

Ja si opravdu nepamatuju, ze by tu kdokoliv kritizujici traverzu vzadu tvrdil, ze se to kvuli tomu nebude prodavat. Mozna Vlkospicka, ale myslim, ze snad ani ten ne. To, ze je to drtive vetsine zakazniku jedno, vi snad kazdy. Ze to je u auta teto tridy archaicke reseni vi taky kazdy a s prodejnosti to nema zadnou souvislost. Vetsina beznych uzivatelu auta ani nevi, ze nejaky viceprvek existuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No upřímně, jsem laik. Mnoho technických věcí jsem se dozvěděl až tady. Škodovky jsem od socíku měl na černé listině (dodo = dodělej doma). S rodiči jsem prošel několik modelů a vím co bylo pořád za starosti. Prošel jsem od revoluce Opel Kadett, Seat Cordoba, Seat Toledo, VW Jetta, takže auta nestřídám jak ponožky, ale také je nejezdím až do šrotu. 

 

OIII když jsme poprvé zahlédli na silnici, tak jsme se se ženou shodli, že vypadá fakt hezky. Velmi vzácný okamžik naší shody ve věci jakéhokoliv designu. Pak už padlo rozhodnutí, že vezmu škodovku na milost, tzv. návrat ke kořenům. Mám víceprvkovou zadní nápravu, ale kdybych ji neměl, tak to nepoznám. Po koupi jsem nadšen a zatím velmi spokojen. 

 

Jen pro zajímavost jsem si porovnával asi před týdnem se Seatem a VW Jetta. A závěr? K mému potěšení nabízí Škoda nejsilnější motory. Jakoby v rámci koncernu měla převzít tu sportovní roli. Seat má největší model v segmentu limuzín Toledo a to je vlastně Rapid. Pro mě je tak mimo hru. A Jetta kromě toho, že má vesměs slabší motory na těžší auto, nabízí stejnou výbavu za šílené peníze. Kromě toho se u nás ani neprodává. 

 

Jenom jsem si potvrdil svou dobrou volbu. Technika, výkon, vzhled. 

 

A nedivím se, že se tak prodává. A držím jim palce. A všem vám gratuluji, kdo ji máte. A za nás za všechny i doufám, že hodně vydrží! 

Editováno: , autor: boban1108
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...

Na prodeji Fabií HTP českým důchodcům na chalupu už škodovka nic netrhne, dnes si berou Hyundaje..... :rolleyes:

To přesně souhlasí, 2 měsíce zpátky jeden takovej pár roků do důchodu od nás z práce prodal za pár šupů do bazaru 14 roků starou astru a koupil si taky "šikmý háčko v oválku"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si opravdu nepamatuju, ze by tu kdokoliv kritizujici traverzu vzadu tvrdil, ze se to kvuli tomu nebude prodavat. Mozna Vlkospicka, ale myslim, ze snad ani ten ne. To, ze je to drtive vetsine zakazniku jedno, vi snad kazdy. Ze to je u auta teto tridy archaicke reseni vi taky kazdy a s prodejnosti to nema zadnou souvislost. Vetsina beznych uzivatelu auta ani nevi, ze nejaky viceprvek existuje.

To taky sem tam stačí pročíst diskuze pod testy na jiných portálech než jen toto fórum. Tam těch siláckých a závistivých řečí bylo. A nakonec i OI a OII se dostala povětšinou do soukromých rukou jako ex firemní z bazaru nebo jako roční auto ze Škodaplusu. Nevím o moc Octáviích koupených jako nových v ryze soukromém vlastnictví. Jsou to většinou  ičařské vozy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak když mě tady jmenujete tak já si auta vybírám tak že nejprve se podrobně seznámím s technikou, na salonu lehnu pod auto abych viděl to čemu 90% zákazníků nerozumí a nedokáže ani pojmenovat. Natož poznat funkci. Pak udělám zkušební jízdu pro potvrzení mých závěrů a pak auto koupím tam kde je super nabídka s výbavou a cenou.

Proto vím že bych OIII nekoupil, ale to je moje věc a taky si za své rozhodnutí vždy ručím a zatím vůbec nelituju. A v poslední době mám jasnej názor na obsah motorů a jejich koncepci.

A proč bych kupoval OIII když mám v garáži stařičkou O1 která má taky zkrutnou zadní nápravu, ale motor lepší než je v dnešní celé produkci Škody.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No moje mamka měla svého času auto DAF. Místo převodovky variátor - nesmrtelné a bezporuchové řešení. Nebýt toho, že to auto před cca 25 lety sežrala koroze, jezdilo by doteď.... Vlku poraď, nemám zrušit objednávku a počkat až DAF začne zase vyrábět osobáky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou jiní výrobci kteří ještě dělaj poctivou techniku, jen je to otázka peněz. Co se týče Koncernu tak mám svůj názor a stačí se podívat na rubriku motory OIII atd. a hned je jasno. Ale od Koncernu jsem se odpoutal poslední koupí v roce 1999 a jen zkušenost s reklamací mi řekla že je zde konečná. Přitom má O1 1,8 T je stále suprová a nechám si jí do rozpadnutí protože přežije současnou produkci Koncernu.

A když zmíním mé oblíbené bytelné a spolehivé Sorento tak v záruce byla radost řešit opravu. Takovou vstřícnost jsem nezažil nikdy v hostorii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna po kolegu z Německa organizuju terénní auto z Ruska a není to sranda, oni tam mění ceny každý den jak jim klesá rubl tak to ženou nahoru ve stejném poměru. Výsledek bude že domorodci na nic nebudou mít.

A ještě jedna informace, mohl jsem mít Sorento vyrobený v Rusku, bylo bez papírů a ejhle bylo zčásti jiný než na evropský trh. Tedy to samý by mohlo bejt u té RS a na papíry by třeba něšla ani postavit.

A co se týče chválení tak pokud si to zasloží technika tak pochválím třeba i tu ruskou, ale musí to dlouhodobě prokázat.

A mimochodem v té sekci motory OIII se moc chvály od jiných zatím nevidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...