Přejít na obsah

Ventilátor topení a klimatizace


rfilip

Doporučené příspěvky

Už po druhé mi odešel předřadný odpor na Roomster 1.9Tdi 2007, oprava stála 2500.-. Odpor stojí 700, práce 1800.-, museli sundat celou palubku aby se tam dostali. Tak si říkám, jestli by nebylo výhodné prostě prodloužit ty 4 kabely a umístit ten odpor jinam, aby se nemuselo kuchat půl auta, když odejde taková blbost za pár kaček. Taky bude asi něco s ventilátorem, protože jinak nechápu, proč ten odpor umírá. Máte na to někdo odborný názor? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

A kudy jinudy byste se k tomu topně-ventilačně-klimatizačnímu agregátu chtěli dostat, než po oddělání palubky? Je přišroubovanej na "motorovou" přepážku přímo pod čelním sklem od boku k boku (měří víc jak metr na dýlku) a do motorovýho prostoru má jen 4 vývody - trubky na chladicí kapalinu (topení) a ke klimě (chlazení) - plus pár kabelů. A když se podíváte, z kolika kusů je vlastně palubka, zjistíte, že ji chcačky nechcačky musí každej kdo se snaží opravit ventilaci celou sundat...

 

Každej jen trochu normální konstruktér uvažuje i o příslušný opravitelnosti a mechanickým přístupu k dílům schovanejm POD (čímkoliv) - z tohohle pohledu jsou škodovky konstruovaný bandou diletantů, co absolvovali zvláštní školu, protože topení-větrání není jediná věc, při jejíž opravě se u škodovky musí rozebírat div ne půlka auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

konečne vyriešený problém s klepaním ventilátora na nerovnostiach.Je to trochu invazívne,ale funguje to.

odmontoval som hornú odkladaciu skrinku,kde je vidiet pozícia motora vetilatora.Potom som odhadom určil približný stred osky motora a cez otvorenú spodnu skrinku(kastlik) som pevrtal najskôr menšiu a postupne som dieru zväčšil asi na 30 mm.To isté som urobil aj do telesa ventilátora, kde sa krásne objavila oska.Potom som šublérou odmeral vzdialenosť medzi oskou a telesom a na túto vzdialenost minus 1 mm som vyskladal neodymove magnety prilepene na neodymovom magnete z harddisku, je to taky banán,to cele som prilepil obojstrannou penovou paskou na teleso ventilátora.V princípe ide o to,aby sa ten magnet nedotíkal osky ,ale aby dostatočnou silou priťahoval osku a tým zabránil jej pohybu dopredu a dozadu.potom stačí už len nejakou gumovou záslepkou uzavriet otvor v kastliku.Prajem všetkym pevné nervy,lebo mne to klepanie teda sakra vadilo...

Editováno: , autor: bokko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim chlapi, mám problém na Roomstru nejde vůbec ventilátor topení ani na jeden stupeň. Proměřoval jsem konektor ovládání a jde mi do něj jen cca 1,8v při zapnutém klíči. Pojistka je taky OK. Nevíte někdo v čem by mohl být problém jestli v předřadném odporu nebo v něčem jiném? Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Hlučný ventilátor větrání Fabia 2

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...