Přejít na obsah

Sportovní filtr Green


FackXxX

Doporučené příspěvky

no,jak píši,zkušenost vlastní nemám,jen názory mechaniků a kluků co se kolem toho motají víc než já,ale vlastně co s tím?vždyt výkon se dá zvýšit i jinak a počátek by tuším vyšel na stejné peníze obzvlášt u tdi,větší sání je dobrý základ a cenově stejný jako green možná se dá sehnat levněji,pak už je to určitě dražší,ic,trysky .... ale satré dobré pravidlo říká,poctivé koně se sbírají pomalu,draze ale jistě,horkou jehlou dojdeš jen k problémům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
do motoru ktere maji turbo nema vubec smysl davat sport.filtr,protoze se do motoru stejne nedostane vice vzduchu nez kolik tam natlaci turbo :-) vyznam to ma mozna jen do motoru bez turba :-)

to bych si dovolil nesouhlasit pane doktore,

i turbo musi mit dobrej pristup vzduchu.vcera sem jen vymenil filtr a jede zas jaxvina

sport filtry ale neeeeeeeee!!!!!!!!!!

to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci

a to to pak hobluje!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bych si dovolil nesouhlasit pane doktore,

i turbo musi mit dobrej pristup vzduchu.vcera sem jen vymenil filtr a jede zas jaxvina

sport filtry ale neeeeeeeee!!!!!!!!!!

to de do motoru jenom bordel-de hlavne o pisek a prach to se to pak usazuje ve valci

a to to pak hobluje!!!!!!

to je pekna kravina,ten filtr je napusteny olejem,to vic prachu propusti papirak,videls nekdy treba fitr na krosce?je z molitanu napusteny taky olejem a nepropusti vubec nic.a tyto filtry kn,green sou z bavlny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, sportovní filtr má jen vyšší propustnost čili jím sice lehce projde vzduch, ale i mikrobordel, zato i obyč papír lépe chrání před bordelem protože propustí jen do určité mikrovelikosti relativně neškodného a tím zabrání broušení válce mikroprachem nebo kdo chce tak mikropískem, který působí jako brusná pasta ... (zvětšení vůle válec-pístní kroužky, pak kroužky netěsní a všichni vědí, že když netěsní, tak může mít třeba 10x turbo, jezdit třeba úplně bez filtru a na piču to pojede jestli vůbec) radši častěji vyměnit papírovej filtr než "sportovní" lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu se zeptat odborníku kolik z vás vidělo protržený kvalitní sportovní filtr??

Já ani jeden a papírových jsem viděl tak 15 a to měly daleko do výměny(podle km).

Koukněte na čem se jezdí v motorsportu a to myslím vytrvalostní závody Dakar, 24 hodinovky.

Mám na greenu najeto cca 150-200tkm a nemohu mu nic vytknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

protržený filtr jsem neviděl ani papírovej,o tom žádná!neříkám ani že sport filtry stojí za prd,dobrý jsou ale prý škodí váze vzduchu,to jsem tu taky napsal,nic víc nic mín(to na mou obhajobu)

co se týče spotovních vozů,ano jezdí na spot filtry,ale tamje nutno dodat že to jsou motory dočasné,tzn. že pokud se zničí motor třeba u dakaru(a tam dost často vniknutím písku)pro ten daný tým není problém zgenerálkovat motor mezi dalším závodem nebo sehnat jiný,vzpomen jenom motory F1 kde byl motor vysloveně 1 závodní a pak daly nový,dnes je generálkují,takže zjednodušeně jsou nové střeva ve starém bloku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_-

Jinak ty motory nevydrží tak málo, kvůli filtru, ale extrémnímu výkonu.

Pokud si to pamatuji správně, tak F1 má z 3l objemu až 760 PS bez přeplňování.

Jinak s těmi váhami vzduchu je to velice sporné, kolik komu vydržela váha km

s normálním filtrem a kolik se sportovním.

Je to věc diskuze, jak nekonečnost vesmíru.

Na starém TDI jsem váhu(pierburg v tubusu) měnil po 120tkm, z toho 60tkm na greenu.

A teď mám na tomhle motoru najeto 60tkm a z toho na greenu 50tkm a stále skvělé hodnoty(origo Bosch).

Pokud někdo neudělá nějaký super test(dlouhodobý) tak to bude jak s volbou a příznivci dieselu a benzinu.

B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě pravdu máš,nakonec je to věc dlouhé nekonečné diskuze,ale zase někdo říká že váha pierburg je nesmrtelná a ty jsi jí měnil po 120 t/km,hm žádný díl určitě není nesmrtelný to je fakt hlavně ne motorové díly,ale nemyslíš že by vydržela třeba dalších 60 t/km na norm. filtr?nevím ale třeba mají na soutěžáky lepší váhy a nebo mají jinej chyták jak na to,třeba do dieslu dávají váhy z 1,8 T to vím přímo od cimbu,kecaly jsme na rally ještě s jedním klukem právě o výkonu na tdi

ale jak říkám každej at si to přebere jak chce já zkušenost nemám jen rady,tak možná dobrý možná ne,jinak až takový výkon to nepřidá jak si mnozí "tuneři"namlouvají o tom není pochyb,jen tak lehce se koně sebrat nedají,něco málo o tom vím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...